יום רביעי , יוני 24 2026

מבצע אכיפה עבירות תנועה

מבצע אכיפה עבירות תנועה כל החדשות והעדכונים החמים בנושא, כולל תמונות, סרטי וידאו וכתבות על מבצע אכיפה עבירות תנועה.

148 דוחות בסופ"ש אחד: המשטרה מעלה הילוך בכבישי רמת גן, גבעתיים והסביבה

סוף שבוע עמוס עבר על שוטרי התנועה במרחב דן. במבצע אכיפה נרחב שהתקיים בערים רמת גן, גבעתיים, בני ברק ויישובי בקעת אונו, חילקה המשטרה קרוב ל-150 דוחות בגין עבירות מסכנות חיים. המיקוד המרכזי היה בבריונות בכביש, נהיגה מסוכנת, ורוכבי הכלים החשמליים שממשיכים לסכן הולכי רגל ורוכבים אחרים.

במסגרת פעילות יזומה להגברת הבטיחות בדרכים ולצמצום עבירות תנועה מסכנות חיים, קיימו שוטרי התנועה ושוטרי התחנות במרחב דן פעילות אכיפה נרחבת במהלך סוף השבוע בערים רמת גן, גבעתיים, בני ברק ויישובי בקעת אונו.

במהלך הפעילות נפרסו שוטרי התנועה של מרחב דן, יחד עם שוטרי תחנות רמת גן–בני ברק, גבעתיים ומסובים, בצירים מרכזיים ובמוקדי תנועה, וביצעו אכיפה נחושה ובלתי מתפשרת. בסך הכול נרשמו 148 דוחות תנועה נגד נהגים ורוכבים שביצעו עבירות חמורות המסכנות את שלום הציבור.

להלן עיקרי האכיפה מסוף השבוע:

42 דוחות נרשמו לרוכבי כלים חשמליים (מיקרומוביליטי) בגין רכיבה ללא קסדה, היעדר הכשרה כנדרש בחוק, רכיבה על המדרכה ועוד.

20 דוחות נרשמו לרוכבי דו-גלגלי בגין עבירות כגון אי-מתן זכות קדימה, רכיבה על המדרכה וחציית שטח הפרדה.

19 דוחות ניתנו בגין שימוש בטלפון הנייד בזמן נהיגה.

16 דוחות נרשמו לנהגים בגין חציית צומת באור אדום.

12 דוחות נרשמו בגין מהירות מעל המותרת.

8 כלי רכב הושבתו ונאסרו לשימוש.

7 כלי רכב הורדו מהכביש על ידי סייר בוחן בשל ליקויי בטיחות חמורים.

6 דוחות נרשמו בגין אי-מתן זכות קדימה להולכי רגל.

3 נהגים נתפסו בנהיגה תחת השפעת אלכוהול.

ממשטרת ישראל נמסר כי היא "תמשיך בפעילות אכיפה מוגברת ונחושה נגד עבירות תנועה מסכנות חיים, במטרה למנוע תאונות דרכים ולהבטיח את שלום כלל משתמשי הדרך".

להצטרפות לקבוצת העדכונים בזמן אמת >> רמת גן לחצו כאןגבעתיים לחצו כאן.

קרה משהו מעניין בשכונה? נתקלתם בסיפור שחייבים לספר? צרו איתנו קשר במייל desk@d-news.co.il או בוואטסאפ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

13 רכבים הושבתו, 9 נהגים שיכורים נתפסו: סיכום סופ"ש בכבישי האזור

משטרת מרחב דן מעלה הילוך במאבק נגד הבריונות בכבישים. במבצע אכיפה ממוקד שנערך במהלך סוף השבוע ברחבי רמת גן, גבעתיים, בני ברק ובקעת אונו, חילקו השוטרים 150 דוחות בגין עבירות מסכנות חיים. עיקר המיקוד היה באכיפה נגד רוכבי קורקינטים ואופניים חשמליים, נהיגה תחת השפעת אלכוהול וחציית צמתים באור אדום.

תשומת לב מיוחדת ניתנה במהלך האכיפה לרוכבי הקורקינטים והאופניים החשמליים, תופעה שהפכה למטרד של ממש עבור הולכי הרגל בערים. לא פחות מ-41 דוחות נרשמו לרוכבי המיקרו-מוביליטי בגין עבירות מסוכנות כמו אי-חבישת קסדה, נסיעה פראית על מדרכות ורכיבה ללא ההכשרה הנדרשת בחוק. אליהם הצטרפו עוד 23 דוחות שחולקו לרוכבי דו-גלגלי (אופנועים וקטנועים) בגין חציית קווי הפרדה, אי מתן זכות קדימה ורכיבה אסורה על מדרכות.

גם נהגי הרכבים הפרטיים לא זכו להנחות ומצאו את עצמם תחת זכוכית מגדלת. במהלך המבצע עצרו השוטרים 9 נהגים כשהם נוהגים תחת השפעת אלכוהול, ו-14 נהגים תועדו כשהם נוהגים במהירות מופרזת. בנוסף, 11 נהגים חטפו דוחות לאחר שחצו צמתים באור אדום – עבירה שכידוע עלולה להסתיים באסון קטלני. אכיפה בוצעה גם סביב היסח דעת בנהיגה, כש-13 נהגים נתפסו משתמשים בטלפון הנייד מאחורי ההגה, ו-9 דוחות חולקו לכאלו שלא טרחו להעניק זכות קדימה להולכי רגל במעברי החצייה.

האכיפה המשטרתית לא הסתיימה רק בקנסות כספיים. במסגרת בדיקות תקינות שנערכו על ידי סייר-בוחן, 9 כלי רכב הורדו מיידית מהכביש בשל ליקויי בטיחות חמורים, ועוד 13 רכבים הושבתו לחלוטין ונאסר עליהם להמשיך בנסיעה.

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה לסיכום המבצע כי פעילות האכיפה המוגברת ברחבי גוש דן תימשך. המשטרה תמשיך להפגין אפס סובלנות כלפי עברייני תנועה המפגינים זלזול בחוקי התעבורה ומסכנים את חייהם של כלל משתמשי הדרך.

להצטרפות לקבוצת העדכונים בזמן אמת >> רמת גן לחצו כאןגבעתיים לחצו כאן.

קרה משהו מעניין בשכונה? נתקלתם בסיפור שחייבים לספר? צרו איתנו קשר במייל desk@d-news.co.il או בוואטסאפ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

תפריט נגישות