יום ראשון , מאי 19 2024

אקסטרים עולמי: טיולי ג’יפים בצפון לאורך כל השנה

בוץ ושמש ברמת הגולן! בין אם החזאים "מאיימים" בשלג ברמת הגולן, או שמא השמש מבטיחה לזרוח בסוף השבוע, אתם מוזמנים להכיר את חוות אקסטרים עולמי, החווה החקלאית שממנה תצאו למסעות טיולי ג'יפים בצפון אל עבר השקיעה (או הזריחה, תלוי באיזה סוג טיול בחרתם – יום או לילה).

אקסטרים עולמי freepik גל חזיזה

כולנו מדי פעם צריכים חופשה טובה בצפון, בעדיפות לסובב כנרת! מסביב לכנרת תוכלו למצוא המון סוגים שונים של אטרקציות, אבל האטרקציה הכי פופולארית בשנים האחרונות היא אטרקציית טיולי ג’יפים בצפון וסובב כנרת בנהיגה עצמית. אתם מקבלים לידיכם ג’יפים חדישים וממוגנים במיוחד לנסיעות שטח, ככה שתוכלו לכבוש תוואי שטח מסוגים שונים (כולל בוץ בחורף ושטחים הרריים במידה מסוימת).

טיולי שטח בצפון בהתאמה אישית עם ג’יפים ממוגני שטח


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


ואם מדברים כבר על טיולי שטח עם ג’יפים, כדאי גם להזכיר שאת הטיולים האלו ניתן להתאים אישית לחשקים שלכם ובהתאם למקומות שברצונכם לפקוד בדרך.

בדרך אתם תעצרו בשלל פינות חמד קסומות ביותר ברחבי רמת הגולן והגליל, שם תרגישו חופשיים להקים גזיה ולבשל לכם את הקפה השחור של צוהרי היום. כמובן, עוצרים בדרך גם בכדי לאכול ולהתרענן בכל מיני מיקומים שונים עם מעיינות, נחלים וגם מפלי מים. פשוט חוויה של ממש.

טיול שטח עם צימר לסוף שבוע מושלם – נוסחה מנצחת

וכמובן, כשאתם סוגרים לעצמכם אטרקציה מהסוג הזה לסופ”ש, יהיה מומלץ גם לסגור לעצמכם איזה צימר יוקרתי ומפנק. ישנם צימרים בחד נס וברמת הגולן, שהפינוקים שהם יציעו לכם יהיו ברמה באמת עולמית. אתם מוזמנים להכיר צימרים ומתחמי סוויטות לזוגות עם בריכות מחוממות עבור הנופש המושלם.

אם התחלתם את היום עם טיול ג’יפים באזור הגליל ואחר כך המשכתם למתחם צימרים יוקרתיים עם בריכה פרטית מול הכנרת, ובכן, עשיתם את שלכם לאותו היום! כדאי לדעת, אם אתם מחפשים אחר נופש זוגי בצפון עבור הצעת נישואין, אתם יכולים להתחיל את היום עם טיול ג’יפים רומנטי דרך חוות אקסטרים עולמי (חווה חקלאית עם פינות ליטוף וגם רכיבה על סוסים), ואחר כך להגיע למתחם רומנטי ברמת הגולן.

גל חזיזה כתבה 16 אקסטרים עולמי freepik

הצעת נישואין צימר לאירועים מיוחדים & טיול שטח רומנטי לעבר השקיעה

ביישוב חד נס למשל, תוכלו למצוא סוויטות יוקרתיות לאירועים מיוחדים (כמו הצעת נישואין). לאחר יום של טיולי שטח רומנטיים ועצירות במעיינות מים טבעיים, תוכלו במפתיע לבקש את ידה של בת הזוג בסוויטה היוקרתית! נראה לכם שהיא תגיד לא?

כדאי להדגיש את הדבר הבא, הטיולים שניתן לצאת אליהם מחוות אקסטרים עולמי הם מובנים ומתוכננים ראש עבור זוגות, משפחות וגם עבור קבוצות. בין אם אתם מחפשים אחר אטרקציות שטח לקבוצה ברמת הגולן, או שמא אתם מחפשים אחר טיול ג’יפים למשפחה בצפון, אקסטרים עולמי יספקו לכם את המענה הכי מדויק והכי מסעיר ומרגש.

 

מסלולי טיולי שטח בהתאמה אישית סובב כנרת

אבל, יחד עם זאת שהמסלולים בנויים מראש על ידי אקסטרים עולמי, עדיין ניתן לבקש מהצוות לקצר או להאריך מסלולים מסוימים, לשנות אותם, ובאופן כללי, לבנות אותם בהתאמה אישית אליכם. אז, בסופו של דבר, הנוסחה המושלמת והמנצחת לסופ”ש מושלם היא, קודם כל להזמין צימר יוקרתי בחד נס עם בריכה פרטית וצמודה, מחוממת ומקורה.

לאחר שהזמנתם סוויטה יוקרתית בחד נס או צימר מפנק עם בריכה מול הכנרת, אתם תצאו לטיול שטח שיגרום לכם להעריך מחדש את פלאי הבריאה. תהנו, ולא לשכוח בגדי ים!

בשיתוף: צימרים בצפון הארץ – חשיפה לגולן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

נקניקיות גורמה חדשה: יחיעם COLLECTION. צילום: רמי גררה

חברת “מעדני יחיעם” משיקה סדרת נקניקיות גורמה חדשה: יחיעם COLLECTION

תפריט נגישות