יום שישי , אפריל 19 2024

צימרים ברמת הגולן עם תפנוקי העולם

איך שלא תקראו להם, בין אם צימרים ברמת הגולן או מתחמי נופש ואירוח עם בריכות צמודות, זה לא משנה, כי מדובר בכל מקרה בנופש החלומות. בואו נכיר את מגזין התיירות שבו תסתייעו בכדי לאתר את אותו נופש חלום ברמת הגולן, סוויטות יוקרתיות לזוגות בחד נס ועוד.

playing-time-swimming-pool-with-beach-ball_23-2148255389 (002)גל חזיזה כתבה 13

אם אתם תחפשו בגוגל צימרים ברמת הגולן, סביר להניח שתצטרכו לפנות לפחות איזה שבוע בשביל לסקור את מתחמי הנופש והאירוח השונים, שכן יש כמויות באמת היסטריות של סוויטות וצימרים בצפון. לכן, אנחנו מציעים לרכז ולמקד את החיפוש שלכם באתר אינטרנט אחד, עדיף מגזין תיירות שיודע על מה הוא מדבר, מכיר את המתחמים שמתפרסמים בו, ויודע כיצד לכוון אתכם בצורה הכי טובה אל נופש החלומות שלכם.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


יוצאים מהעיר! מתחמי נופש שכדאי להכיר!
אתן ואתם מוזמנים ומוזמנות להכיר, ואנחנו גם ממש שמחים להציג אותו בפניכם, EXPLORER צימר בצפון. אקספלורר צימר בצפון מרכז בעבורכם את כל מתחמי הנופש הכי-הכי שיש ברמת הגולן, כולל צימרים עם בריכות פרטיות מול הכנרת, מלון בוטיק עם נופי הגליל, סוויטות לזוגות בחד נס עם ג’קוזי מול הכנרת ועוד המון.
עכשיו, נקודה חשובה לגבי EXPLORER צימר בצפון, מדובר למעשה במגזין תיירות בוטיק שיודע בדיוק איזה מתחם מתפרסם אצלו, מה אותו מתחם כולל, והכי חשוב, המגזין אוטומטית מעדכן כאשר מתחם כלשהו עובר שינויים ושיפוצים.

דיוק בפרטי הנופש לפני שמדליקים WAZE ולא חוזרים הביתה מאוכזבים
בסופו של דבר, אם אתם מחפשים אחר נופש החלומות שלכם, אתם צריכים לדייק בכל אותם פרטים שאמנם עשויים להיות פרטים קטנים, אך בהחלט משמעותיים. בכל מקרה, בואו נחזור לרגע להתעכב על אותם מתחמי נופש ואירוח באזור רמת הגולן, מה תמצאו ב-2020 במתחמים אלו?
אתם מוזמנים להכיר מגוון ענק של מתחמי נופש עם בריכות מחוממות בחורף, אבל כל כך קרירות ונעימות בקיץ עד שלא תרצו לצאת מהן לשנייה בודדת. לרוב, בין אם אתם מחפשים אחר צימר כפרי לזוג או סוויטה יוקרתית למשפחה בצפון, אתם תוכלו להנות ממתקני נופש מעולים, כולל כאלו שיוכלו להעסיק את הילדים במשך שעות.

מתקני הנופש שיעסיקו את הילדים שעות בזמן שאתם בבריכה מול הכנרת
למשל, ישנם מתחמי נופש עם שולחנות פינג פונג, שולחנות ביליארד, מתקני משחקים לילדים ועוד. בואו נגיד ככה, כל עוד בא לכם לנפוש בכיף שלכם אל מול הכנרת ולהנות עם הילדוד’ס, תוכלו למצוא מתחמים מושלמים עבור זה באזור רמת הגולן.
ואם נדייק טיפה את ה-WAZE, נגיע אפילו ליישוב חד נס באופן ספציפי, שם נמצא עשרות צימרים יוקרתיים לזוגות, סוויטות כפריות למשפחות, מלונות בוטיק עם בריכות מחוממות ופרטיות, וילות נופש ועוד. ואם אתם באזור, אתם תמיד יכולים גם לאתר לעצמכם כמה אטרקציות טובות שילוו את הסופ”ש שלכם.

אילו אטרקציות ברמת הגולן חייבות להיכלל בסופ”ש הצימרים שלכם?
אם מחפשים אטרקציות מומלצות ברמת הגולן, תוכלו למצוא אטרקציות מים בכנרת ובירדן שמתאימות לכל סוגי הקהלים והנופשים. אגב, אם בא לכם יום של קיאקים ואבובים בירדן, אתם יכולים גם לצאת לאזור באופן ספונטני לחלוטין, אין צורך לתכנן את זה. אמה-מה, צריך לוודא את שעות פעילות האטרקציות בירדן לפני שיוצאים לדרך.
אגב, צעד חכם יהיה לבדוק מראש את סוגי האטרקציות השונות שקיימות באזור. ואנחנו שוב פעם ממליצים לכם, בקרו באתר EXPLORER צימר בצפון (מגזין תיירות), שם תוכלו למצוא המון מידע לגבי אטרקציות ברמת הגולן, באזור חד נס ועוד. עוד טיפ מאיתנו, כדאי לפנות במייל למגזין עצמו ולקבל הכוונות וטיפים טובים.

ואם נחזור לרגע לדבר על אותם מתחמי נופש ברמת הגולן
ואם באמת, הרי שאחרי יום של אטרקציות בצפון (אולי אפילו טיולי שטח עם ג’יפים ורייזרים), אתם תרצו לחזור למתחם נופש באמת מפנק. וכשמדברים על פינוק, מדברים למשל על צימרים בצפון עם עיסוי כל כך מפנק, עד שתתמסרו לחלוטין ותפקידו את גופכם בידי המעסה.
עוד במתחמי נופש ברמת הגולן, תמצאו גם צימרים בחד נס עם טיפולי רפלקסולוגיה מקצועיים, טיפולים באבנים חמות עם עיסוי שוודי או בלי, טיפולי ספא ועוד. ולבסוף, לא פחות חשוב, אתם מוזמנים להנעים את זמנכם בשלל מתחמי נופש עם תו סגול, שניתן להתארח בהם בתקופת הקורונה עם מינימום חששות מפני הדבקה. כמובן שאף אחד לא יכול להבטיח 0% סיכויי הדבקה בנגיף הקורונה, אבל אין ספק שאם אתם מחפשים אחר צימר לבידוד בסגר, או סוויטה לזוג לבידוד מהקורונה, אתם זוכים להמון פרטיות, 0 צפיפות עירונית (בסולם של 10-0 כאשר 10 זה ת”א) והמון רומנטיקה. תהנו!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

חניה בכחול לבן ברמת גן. צילום ארכיון: רמת גן ניוז

מבקרים? תחנו בגבעתיים: רמת גן “הקפיצה” את מחירי החניה – מקום 2 בארץ

תפריט נגישות