יום חמישי , אפריל 25 2024

קורט יהלומים – טבעות, צמידים, תליונים ותכשיטים מעוצבים

הזוהר, הברק והיוקרתיות שאף פעם לא יוצאת מהאופנה - לא סתם אומרים שיהלומים הם נצחיים. בקורט יהלומים תמצאו תכשיטי יהלום יוקרתיים באיכות גבוהה ובהתאמה אישית.

ביי פוסט pixabay יהלומים
צילום:pixabay

מבין כל אבני החן, ליהלומים יש תדמית מיוחדת שהופכת אותם לעילית של עולם התכשיטים. הם יוקרתיים, נדירים ומבריקים במיוחד, ולאורך ההיסטוריה הם שובצו בתכשיטים של מלכות ומלכים. לא סתם יהלומים הם הבחירה הפופולרית ביותר כשזה מגיע לבחירת טבעות אירוסין –  אבל לא רק. כיום טבעות יהלומים הן פופולריות גם בתור מתנה לימי נישואין או ימי הולדת, כמו גם צמיד יהלומים או עגילי יהלומים.

טבעות אירוסין בעיצוב אישי

טבעת אירוסין היא מתנה של פעם בחיים, ויש לה משמעות גדולה עבור שני בני הזוג. מסיבה זו מתארסים רבים מעוניינים בטבעת ייחודית, שאין שניה לה, עבור האירוע המיוחד. טבעות אירוסין בהתאמה אישית צוברות פופולריות בשנים האחרונות הודות לייחודיות הבלתי המתפשרת שלהן: מדובר בטבעת שברור שאין שניה לה. טבעת אירוסין בעיצוב אישי מאפשרת לכם לתת ביטוי ייחודי לאהבה שלכם, ליצירתיות שלכם ולהעדפות האישיות שלכם. כאשר בוחרים בטבעת אירוסין בעיצוב אישי אפשר לבחור את כל המאפיינים של הטבעת, החל מהצורה, דרך הצבע של הזהב ועד לצורת היהלום ואופן השיבוץ שלו בטבעת. בדרך זו ניתן ליצור טבעות אירוסין יוקרתיות, יחידות במינן.

תכשיט מושלם לאירוע מיוחד

היהלומים מככבים לא רק כשמדובר בטבעות אירוסין, והם משמשים גם בעיצוב של תכשיטים אחרים, כמו עגילים, טבעות וצמידים. תכשיטים משובצים ביהלומים מעניקים לעונדת אותם מראה יוקרתי ונוצץ, מה שהופך אותם למושלמים עבור אירועים חגיגיים וחשובים. טבעות יהלומים אמנם הפכו למזוהות עם אירוע האירוסין, אבל נשים רבות מתהדרות בהן גם בלי קשר למוסד הנישואין, פשוט כי הן אוהבות את המראה היוקרתי והזוהר שהן מעניקות. עם מגוון הטבעות שקיים כיום, אין סיבה להסתפק בטבעת יהלום אחת. לא צריך סט שלם של תכשיטי יהלומים כדי להעניק ללוק שלך נגיעה של יוקרה – לפעמים אפשר ללכת על פריט אחד, כמו תיליון יהלומים, שייתן תחושה נוצצת לאאוטפיט כולו. תכשיטי יהלומים מגיעים במגוון רחב של צורות, עיצובים ומשקלים, כך שכל אחת תוכל למצוא את הסגנון המועדף עליה.

מעל חמישים שנות וותק בעולם היהלומים

קורט יהלומים היא חנות תכשיטים משפחתית, בעלת מעל 50 שנה של ניסיון ומוניטין בתחום היהלומים. התכשיטים בחנות מיוצרים בהתאמה אישית ללקוח, תוך התאמה לתקציב שנקבע מראש. תהליך העיצוב כולל שרטוט של הדגם בהתאם למידות, יצירת התכשיט ושיבוץ היהלומים. היהלומים של קורט מגיעים ממקור ראשון, היישר ממפעל הליטוש, כך שהלקוח לא משלם דמי תיווך – מה שהופך את המחירים לנגישים במיוחד. בחנות תוכלו למצוא תכשיטי יהלומים מכל הסוגים, כולל עגילים, תיליונים, טבעות וטבעות אירוסין.

בקרו באתר הבית: קורט טבעות אירוסין

 

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

חניה בכחול לבן ברמת גן. צילום ארכיון: רמת גן ניוז

מבקרים? תחנו בגבעתיים: רמת גן “הקפיצה” את מחירי החניה – מקום 2 בארץ

תפריט נגישות