יום שלישי , אפריל 16 2024

טקס “מחנך מצטיין” בגבעתיים

ביום ראשון ה 3.3 נערך אירוע שבוע החינוך בגבעתיים, בערב מרגש בו הוענקו פרסי "המחנך המצטיין"

טקס מחנך מצטיין
טקס מחנך מצטיין

אנשי החינוך המצטיינים, נבחרו לאחר תהליך ארוך בשיתוף צוותי החינוך בעיר, מנהל החינוך והמפקחות מטעם משרד החינוך. הערב נערך במעמד ראש העירייה רן קוניק ומחזיק תיק החינוך פרופ’ יזהר אופלטקה.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ העירונית

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות גבעתיים – להצטרפות
כל כותרות השבוע ישירות למייל – הירשמו כאן

בתום התהליך נבחרו גם שלושה מחנכים העולים לתחרות המחוזית, עליהם הכריזה בטקס מנהלת מנהל החינוך, הגב’ אירית אהרונסון.

“מערכת החינוך המוצלחת שלנו מבוססת על האסטרטגיה והמדיניות העירונית , אשר נותנת עדיפות עליונה לקידום החינוך. אתם מחנכים יקרים, מהווים דוגמא ומופת לנתינה טהורה, המלווה במסירות ובנחישות אין קץ לתלמידים שלכם.  ערב זה מאפשר לנו להאיר זרקור על אנשי החינוך המצטיינים, על כך שהם מנהיגים למצוינות, מהווים דוגמה ומופת לעמיתיהם ולתלמידיהם ואין לי ספק שאת היושבים באולם הזה יזכרו התלמידים כל חייהם”, כך אמר רן קוניק , ראש עיריית גבעתיים.

במהלך הערב הוצגו סרטונים המציגים את פועלם של אנשי החינוך המצטיינים אשר הוכנו על ידי תלמידי מגמת התקשורת בבית הספר התיכון שמעון בן צבי בהנחית המורים שרית דרוקמן ושי דואני. בחלק האמנותי הופיעו בנות הסטודיו של אורלי טסה על השיר שיימינג.

טקס החינוך
טקס החינוך

אירית אהרונסון ראש מנהל החינוך אמרה: “אתם – אנשי החינוך המצטיינים של מערכת החינוך בגבעתיים,  מתייחדים בהבנת המשמעות העמוקה של עשייתכם; החוט השזור בעבודתכם הינו האהבה לילדים, הכבוד שאתם רוחשים להם, הדיאלוג המשמעותי שאתם יוצרים עמם והידיעה שאתם שם בשבילם גם מעבר לשעות שאתם מחויבים , כמו גם החינוך לערכים למעורבות, לנתינה ולאכפתיות – אתם שהופכים את ילדינו לאנשים שלמים ומאושרים. אתם שנותנים תקווה לחברה הישראלית. אנו מבקשים לומר לכם שאנו גאים בכם.”

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מטבח קטן. צילום אילוסטרציה canva

מינוס 13 אלף בשנה: קריסה במחירי שכר הדירה בגבעתיים

תפריט נגישות