יום חמישי , אפריל 25 2024

כדאי שתיזהרו: שיטה חדשה לפורצי הדירות ברמת גן

פורץ לדירות שנתפס לאחרונה ברמת גן חשף למשטרה שיטה ייחודית של הגנבים כיצד להיכנס לבתים. הם מאתרים דירה עם חלון פתוח, בודקים שיושבי הבית לא נוכחים בדירה ואז דרך הגג הם נכנסים לדירה וגונבים מכל הבא ליד.

פריצה. אילוסטרציה
פריצה. אילוסטרציה

לאחרונה עצרו שוטרי מרחב דן חשוד בפריצה שכזו. בכתב האישום נטען כי הנאשם נכנס מבעד לחלון לדירה ברחוב הראב”ע ברמת גן, לאחר שטיפס על גגות בניינים סמוכים ונכנס מבעד החלון הפתוח בכוונה לבצע גניבה. בהמשך לאמור, גנב הנאשם את מכשיר הטלפון הנייד של המתלונן מסוג אייפון ואת ארנקו אשר הכיל בין השאר 200 ₪ במזומן ו 52 דולר.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


כתב האישום מייחס לנאשם עבירות של התפרצות לדירה וגניבה. באישום השני מיוחס לנאשם עבירה הונאה בכרטיס חיוב, לאחר שהעביר לחשבונו כסף מכרטיס אשראי שככל הנראה נגנב מהמתלוננת .

בנוסף לכתב האישום הוגש נגד הנאשם גם בקשה למעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגדו בה הוצג חומר הראיות נגד החשוד ובין היתר טענה נציגת אגף התביעות של משטרת המחוז כי החשוד הודה בחקירה שלו הן בהתפרצות והגניבה והן בחשדות המיוחסים בנושא כרטיס האשראי. בנוסף ציינה נציגת המשטרה  “עולה מהעדויות בתיק כי הנאשם מבצע את העבירות על רקע התמכרות לסמים מסוכנים ולכדורים מסוגים שונים. בנוסף ציינה שלנאשם יש עבר פלילי בעבירות רכוש , מרמה, החזקת סמים , אלימות, החזקת סכין ועוד.

 

לחצו לייק לעמוד הפייסבוק והישארו מעודכניםרמת גן גבעתיים ניוז
רוצים להגיב לכתבה, כנסו לקבוצהרמת גן ניוז – כל מה שקורה בעיר

 

בית משפט השלום בתל אביב יפו האריך את מעצרו עד להחלטה אחרת בתיק .

גורם בכיר במשטרת מחוז דן אמר השבוע ל רמת גן גבעתיים ניוז: “אנחנו מכירים את השיטה. לאחרונה היו מספר מועט של מקרים של פורצים שנכנסו דרך גגות או דרך מרפסות. אנו פועלים בשכונות באופן גלוי וסמוי כדי לתפוס את אותם פורצים ולהביאם לדין”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

ספארי רימבה נהנה במים | צילום: מיכל יניב

מה עושים ב-41.3 מעלות? או איך גורמים לבת יענה להרים את הראש (סרטון)

תפריט נגישות