יום שלישי , אפריל 16 2024

ליעד אילני: אוציא את החינוך לגיל הרך לתחרות חופשית

ליעד אילני, אחד המועמדים המובילים בבחירות לראשות עירית רמת גן יוזם מהפכה בחינוך לגיל הרך בעיר. אילני התחייב פומבית  להפסיק את המונופול של מפעלי בית עמנואל בחינוך לגיל הרך בתוך שנה מיום כניסתו לכהונת ראש עיריית רמת-גן.

ליעד אילני, צילום: יח"צ
מ"מ ראש העיר לשעבר ליעד אילני (צילום: יח"צ)

בעידן של מעורבות הורים כל כך גבוהה ודרישה לשקיפות ולתחרות, רמת-גן לא יכולה להישאר מאחור ולפעול לפי הכללים של המאה הקודמת. המצב הקיים בו לחברה אחת, גם אם היא חברה עירונית,  יש מונופול על תחום הצהרונים והמועדוניות, אינו בריא לילדים, אינו בריא להורים וגם לא לעובדי החברה.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


 

הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות רמת גן – להצטרפות
כל כותרות השבוע ישירות למייל – הירשמו כאן


התחרות תתרום להתמקצעות העובדים, להכשרה ראויה שלהם ולשיפור בתנאי העסקתם – פתיחת החינוך לגילך הרך לתחרות , בפיקוח צמוד של העירייה, תטיב עם כולם – אמר אילני שהוסיף כי ברור שבית עמנואל יוכל להשתתף במכרזים ובתחרות.

לחצו לייק לעמוד הפייסבוק והישארו מעודכנים  – רמת גן גבעתיים ניוז
רוצים להגיב לכתבה, כנסו לקבוצה  – רמת גן ניוז – כל מה שקורה בעיר

עוד התחייב אילני לשדרג ונשווה את איכות ההוראה והחינוך בצהרונים ובמועדוניות, כך שתחילת יום הלימודים וסוף יום הלימודים יהיו באיכות פדגוגית זהה. אילני הוסיף כי העיריה בראשותו תקפיד על איכות הצוותים הפדגוגים, תהכין הכשרות מקצועיות מתאימות  ותשלם שכר שעתי גבוה יותר שיהפוך מקצוע זה למבוקש ויאפשר לנו לבחור את הטובים והמתאימים ביותר לתפקיד החשוב והקשה הזה. ליעד אילני ציין עוד כי  העירייה תהיה קשובה לביקורת מצד ההורים בכל הקשור לאיכות הצוותים, לאיכות התכנים וההעשרה, לאיכות התזונה ותוודא כי הסטנדרטים הגבוהים ביותר ישמרו בהתאם לחזונו החינוכי .

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מטבח קטן. צילום אילוסטרציה canva

מינוס 13 אלף בשנה: קריסה במחירי שכר הדירה בגבעתיים

תפריט נגישות