יום שישי , אפריל 19 2024

מסע הסתה אנונימי נגד כרמל שאמה ברחבי רמת גן

בסוף השבוע האחרון הוצפו רחובות העיר פוסטרים (פשקווילים) אנונימיים מלאי דברי הכפשה והסתה נגד כרמל שאמה הכהן ומשפחתו. שאמה: " אנחנו בזים להשמצות ושקרים"

השלטים שפורסמו נגד כרמל שאמה
השלטים שפורסמו נגד כרמל שאמה

מבדיקת ‘רמת גן ניוז’ עולה כי פורסמו לכאורה ציטוטים שקריים נגד שאמה ונגד בני משפחתו. והאמור בתוך הפוסטרים כוללים כביכול ציטוטים שקריים מכלי התקשורת תוך שימוש בלוגו שלהם רק ללא אזכור מתי הדברים נאמרו או פורסמו. חלק נוסף היו ציטוט מכתבת מוסף 7 ימים משנת 2009 שכזכור הייתה מה שלדעת רבים, הכריע את הבחירות הקודמות.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


בכיר במטהו של שאמה אמר היום לרמת גן ניוז “זהו חלק נוסף במתקפת ההסתה וההשמצות נגד כרמל שמבוסס על ניסיון הפחדה של הציבור”.

בחירות בר''ג

בנוסף, ‘לרמת גן ניוז’ נודע כי אתמול (מוצ”ש) בשעת לילה התקשרה תושבת תל אביב באופן אישי לכרמל והודיעה לו שליד ביתה הוסתרו שני משטחים עם עשרות אלפי עיתונים של הכתבה המכפישה עליה. מתנדבים של מטה כרמל הגיעו כעבור זמן קצר והעמיסו את 50,000 ההעתקים כך שהמחלקים מטעם אחד היריבים שהגיעו בלילה הופתעו לגלות שהעיתונים נעלמו כלא היו.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות רמת גן – להצטרפות
כל כותרות השבוע ישירות למייל – הירשמו כאן

לחצו לייק לעמוד הפייסבוק והישארו מעודכנים  – רמת גן  ניוז
רוצים להגיב לכתבה, כנסו לקבוצה  – רמת גן ניוז – כל מה שקורה בעיר


יש לציין כי רק לפני חודש פרסם עיתון ידיעות אחרונות התנצלות בפני כרמל ומשפחתו על העוול שנגרם להם תוך קביעה במפורש שבניגוד לפרסום המרכזי בכתבה לפיו העבריין מוסא אלפרון תמך ופעל לבחירת כרמל שאמה הכהן לרשימת הליכוד ההיפך הוא הנכון ומוסא אלפרון לא רק שלא תמך אלא פעל עבור היריב ונגד כרמל שאמה הכהן.

 

ממטהו של כרמל שאמה נמסר “אנחנו מרוכזים בעשיה חיובית בלבד ונהנים מרוח גבית מדהימה מהציבור שרוצה מאד שינוי ומבין שבחירת ישראל זינגר היתה טעות קשה ושהיחידי שיכול לנצח אותו כעת ולהציג נסיון ויכולות לנקות את העיר והעיריה זה כרמל שאמה הכהן. לגבי התופעות מעוררות הגועל אנחנו בזים להשמצות ושקרים וזה בעיקר מעיד על מי שעומד מאחוריהן על ערכיו ועל הלחץ בו הוא נמצא”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

רכב הטיוטה שנגנב | צילום: באדיבות משטרת ישראל

גנב טיוטה מרח’ תל חי, פגע ב-11 מכוניות – ונעצר בתום מרדף רגלי (סרטון)

תפריט נגישות