יום שלישי , אפריל 30 2024

סרטים בעשרה שקלים- היום יום הקולנוע הישראלי

בבתי הקולנוע יס פלנט בקניון אילון ורב חן גבעתיים יוקרנו סרטים ישראליים בעשרה שקלים. בכל הארץ יוקרנו כמעט 40 סרטים ישראלים והכל ב10 שקלים

יום הקולנוע הישראלי
צילום - קנבה

יום הקולנוע הישראלי חוזר וייערך היום, רביעי, 22.3.2023. במסגרת האירועים יוקרנו בבתי הקולנוע ברחבי הארץ כמעט 40 סרטים ממיטב הקולנוע הישראלי. מחיר הכרטיסים יעמוד על 10 שקלים בלבד.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


בין הסרטים המסקרנים שיוקרנו היום בייס פלאנט איילון ברמת גן:  אדמה בוערת, אוהב אותך צ’רלי, אמריקה, בחורים טובים, בתולים, הנפש הטובה, הסיפור שלנו, ולריה מתחתנת, חומוס FULL טריילר, יותר ממה שמגיע לי, כאילו אין מחר 18, כל מה שאני יכולה, מותו של קולנוע ושל אבא שלי גם, עולה לראש, קריוקי, שער הפרחים.

ברב חן גבעתיים יוקרנו הסרטים הבאים:  אוהב אותך צ’רלי, בחורים טובים, בתולים, הסיפור שלנו, חומוס FULL טריילר, עולה לראש, קריוקי, שער הפרחים.

להלן תקציר של חלק מהסרטים שיוצגו היום:

תקציר אדמה בוערת: יאיר קגן הוא נער חילוני הבורח מחייו הקשים בחיפה של שנת 2001 היישר לעומק השומרון בשיאה של האינתיפאדה השנייה. שם, על גבעה מבודדת הוא פוגש בחבורת נערי שוליים מקומיים המאמצים אותו כאחד משלהם, אך במקביל גוררים אותו הנערים למלחמתם חסרת הפשרות על אדמת הארץ כנגד הפלסטינים.

תקציר אמריקה:סרטו של אופיר ראול גרייצר (“האופה מברלין”). אלי חוזר לארץ מארה״ב לאחר עשר שנות היעדרות. המפגש עם יותם, חבר ילדות ואיריס ארוסתו, מוביל לסדרת אירועים המשנה את חיי כולם. “אמריקה״, סרט על משברים והתחדשות, על סודות אפלים והכרעות גורליות ועל חברות גדולה מהחיים, מתרחש בין חנות פרחים למנזר עתיק, בין בריכת שחייה לחופי הים התיכון, בין החיים למוות – ואיפשהו באמצע. זוכה פרס השחקנית הטובה ביותר לאושרת אינגדשט בפסטיבל ירושלים 2022 ובחירת הקהל לסרט הטוב ביותר בפסטיבל פילדלפיה 2022.

תקציר הנפש הטובה: שרון )מורן רוזנבלט(, מפיקת סרטים תל-אביבית מסורה ושאפתנית, שנקלעה לסף פשיטת רגל,מקבלת הזדמנות להציל את עתידה המקצועי ואת תחושת הערך העצמי שלה: לשתף פעולה עם עוזיסילבר )רמי הויברגר(, במאי-עבר נערץ, שחזר בתשובה ונעשה לרב, וכעת רוצה לעשות את סרטהקאמבק שלו – עיבוד לטרגדיה התנ”כית של שאול המלך . אך העבודה עם סילבר דומה יותר למלחמה מאשר להפקה, ושרון נקלעת לסחרור שמאיים לחסל אותה נפשית וכלכלית , ומעמיד בסכנה את יחסיה עם היקרים לה מכל.

תקציר אוהב אותך צ’ארלי (הגבלת צפייה מגיל 12): במאי חנון והצוות המוטרף שלו, מצלמים לתוכנית ריאליטי זמרת נוצצת המתארחת לשבוע בביתו של צ’ארלי ראש משפחת פשע אכזרי ומשפחתו המוחצנת. עולם הבידור במפגש עם עולם הפשע. צ’ארלי ומשפחתו מתמרנים את צוות הצילום ואת הכוכבת הצעירה ומדרדרים אותם לעולמם האפל והקטלני.

תקציר בחורים טובים: כשמוטי ברנשטיין, עילוי הישיבה, אשכנזי ממשפחה טובה ויפה תואר, מגיע לגיל הנכון הוא מתחיל “לשמוע”. בתור השידוך האולטימטיבי בעולם החרדי, הוא ייפגש עם המיטב שבמיטב בבנות העולם החרדי מן הארץ ומחו”ל. הבת שתזכה בו תבטיח לו דירה למגורים ועוד אחת להשכרה ותפרנס אותו כל ימיו כדי שהוא יגיע אל המטרה העליונה של העולם היהודי- ללמוד תורה יומם וליל. אלא שמוטי נתקל ביחידה שאיתה הוא לא יכול להשתדך לעולם ורק איתה הוא רוצה להיות, עולמו מתערער והוא נאלץ לנקוט בצעד קיצוני כדי להצליח לכופף את שיטת השידוכים לטובת האהבה.

תקציר הסיפור שלנו: לי בירן סוכן אמנים מלא אמביציה וחסר עכבות, אליענה תדהר זמרת ויוצרת חסרת ביטחון שכותבת למגירה. כדי לגלות מי הם באמת, הם יצטרכו קודם כל למצוא אחד את השנייה, להתגבר על ההבדלים ביניהם ולתת לאהבה ולמוזיקה לעשות את השאר. “הסיפור שלנו” יספר את סיפורם של אנשים צעירים שמוצאים, ביחד ולחוד, את האומץ להתנער ממי שהעולם קבע שהם אמורים להיות כדי להתחבר לחלומות, לרצונות ולתשוקות שלהם. צעירים שמחליטים, לראשונה, להגדיר את עצמם בעצמם.

תקציר חומוס FULL טריילר (הגבלת צפייה מגיל 12): מה קורה כשסוחרי נשק חרדים, מגדלי פרחים הומואים, מבריחים ערבים, גנגסטרים סלוניקאים והמבוקש מספר 1 בעולם, עומדים בדרכה של עולה חדשה מצרפת בדרכה להתחתן עם אהוב ליבה ההייטקיסט?

תקציר עולה לראש: “ערוץ הכיבוד”, הלא הם שקד פררה, אסטמה דה-לוקו ולידוי, היו הרכב הפופ המצליח בארץ, עד שאמירה אומללה שלהם כנגד הצבא הפכה אותם בן לילה לאויבי המדינה. בניסיון לשקם את שמם, שלושת הכוכבים הכי מפונקים במדינה מתגייסים ללהקת היח”צ – להקה צבאית שמטרתה לעלות את הפופולריות של צה”ל, בפיקודם של שרונה וירמי. כשהם רחוקים מהבית, מהמעריצים ומהנרגילה האהובה עליהם, מתחים ישנים צצים ומאיימים לפרק את הלהקה. לראשונה מאז הכירו בגיל 4 בגן “רד-בול”, השלושה מתפצלים. האם הם ימצאו את עצמם או אחד את השני? האם הם יבחרו בחברות אמת או באור הזרקורים? והאם קשה יש רק בלחם? כל התשובות ב”עולה לראש”.

תקציר קריוקי: מאיר וטובה, זוג נשוי ויציב, הוא מורה בשנת שבתון, היא בעלת בוטיק אופנה “יוקרתי”. הם חיים באחת משכונותיה החדשות של חולון בתחושת פספוס והחמצה לא מדוברת. הבנות כבר עזבו את הבית וגולת הכותרת של חייהם היא חופשתם השנתית ברודוס. כשלדירת הפנטהאוז בבניין המנומנם נכנס איציק מרציאנו, סוכן דוגמניות רווק ונהנתן ממיאמי, המארח מסיבות קריוקי בביתו, מאיר וטובה מתמלאים בתחושת חיות מפתיעה. טובה מתחילה לפנטז על בילויים עם השכן הכריזמטי, ואילו מאיר מסתנוור מהחיים הנוצצים של איציק ומתשומת הלב שהוא מעניק לו. כשהשניים מבינים שהם אינם השכנים היחידים שאיציק מוצא בהם עניין, האידליה החדשה בין הזוג לשכן החדש עומדת במבחן.

תקציר שער הפרחים: קומדיה דרמטית, דוברת מרוקאית, צרפתית ועברית – שבמרכזה המשפחה! משפחה מרוקאית אותנטית חמה ואוהבת , מרובת נפשות, בעולם של מצוקות הסתבכויות ואהבות, רגעי צחוק לצד רגעי בכי ומצוקת קיום יומיומית. כל אחד מבני המשפחה, לטוב ולרע , מציג צד אחר כחלק מפאזל של עולם שלם, הם אמנם חיים בארץ, אך ליבם עדיין שם במרוקו האהובה והרחוקה.

תקציר בתולים (הגבלת צפייה מגיל 16): סיפורו של נער רגיש ומלא דמיון אשר יוצא למסע התבגרות במושב קטן ומבודד בערבה. “ילד” מדמיין חתולים בכל מקום מאז טרגדיה משפחתית שאירעה כשהיה צעיר. הוא מרגיש שכדי להתגבר עליהם עליו להתבגר ולכן מחליט באופן נחוש “לאבד את בתוליו”, רק שביום בו הוא מאונן לראשונה אימו לוקחת את חייה. כך מוצא את עצמו “ילד” אל מול תהום גדולה יותר משדמיין. על הקו בין מציאות לדמיון “ילד” ייפגש פנים מול פנים עם דמויות מחייו, מעברו ובתוכו ויאלץ להתעמת עם אשמה, בדידות ופרידה מהילדות. על רקע הנוף המדברי, בתוך מערבולת אינטימית, ילוו את “ילד” חברו שלוח הרסן והאנרגטי מונבז, אחיו הצעיר עוז שמדבר רק בשפת ה”בולוק” ונערה מיוחדת וקסומה בשם מיה שטוענת שנולדה מהקצף של הים. סרט על חברות, אהבה, דמיון ומיניות ועל הדברים הקטנים ללא השם המפרידים בין ילדות לבגרות.

תקציר יותר ממה שמגיע לי: תמרה, עולה מאוקראינה ואם יחידנית לפנחס, אינה מרשה לו להצטרף אל בני כיתתו המתחילים ללמוד לקראת העלייה לתורה. שמעון, השכן החב”דניק מסכים ללמד אותו וקשר אמיץ נרקם ביניהם. כאשר תמרה מחייבת את השניים ללמוד בדירתה גם היא נשבית בקסמו. האידיליה מופרעת על ידי הרב של שמעון שלוחץ עליו לשאת מישהי מן הקהילה.

ללוח ההקרנות בייס פלאנט איילון לחצו כאן

ללוח ההקרנות בקולנוע רב חן גבעתיים לחצו כאן 

תקף רק לסרטים ישראליים | 10 ₪ לכרטיס בקופות עד לגמר המלאי.מחיר באינטרנט 14.5 ₪.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

הודעה שקרית בוואטסאפ | צילום אילוסטרציה: Pixabay

דיווח שווא הופץ על מעצר מחבל ברמת גן; המשטרה: “אין חריג בגזרה”

תפריט נגישות