שבת , אפריל 27 2024

רמת גן: מדוע ועדת הבחירות פסלה מועמדותו של אביהו בן משה?

בעקבות תקלה טכנית במשרד הפנים נרשמה כתובתו של בן משה בטעות בפתח תקווה

אביהו בן משה
אביהו בן משה

אביהו בן משה תושב רמת גן ומי שחי ונושם את רמת גן קיבל בהפתעה את הטעות הטכנית של משרד הפנים. מאז ומעולם היה רשומה כתובתו בבית הוריו ברמת גן  ואילו אשתו היתה רשומה כתושבת פתח תקווה, שם גרים הוריה.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


לאחר שרכשו את דירתם ברמת גן, ביצעו בחודש יוני עדכון במשרד הפנים אך שם ככל הנראה בעקבות טעות אנוש נרשמו השניים תחת כתובת בפתח תקווה, ברחוב שאינו קיים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות רמת גן – להצטרפות
כל כותרות השבוע ישירות למייל – הירשמו כאן


הדבר התגלה לאחר שוועדת הבחירות שבודקת את כל המועמדים בבחירות לרשויות המקומיות שמה לב שכתובת מגוריו היא בפתח תקוה ולכן נכון לעתה החליטה על השעיית המועמדות שלו.


לחצו לייק לעמוד הפייסבוק והישארו מעודכנים  – רמת גן  ניוז
רוצים להגיב לכתבה, כנסו לקבוצה  – רמת גן ניוז – כל מה שקורה בעיר


עורך דין גיל אפרתי המייצג מתמודדים לרשויות המקומיות הסביר על המשמעות המשפטית של החלטת ועדת הבחירות “לפי הפרטים יש רושם שבקשת ערר לבית משפט המחוזי על החלטת ועדת הבחירות תסדיר את העניין וככל הנראה מועמדותו תאושר. במידה ולבסוף יתברר שאין המדובר בתקלה טכנית  יאלץ בן משה  להוכיח לבית משפט שהוא אכן מתגורר ברמת גן וכפי הנראה גם אז בית משפט המחוזי יקבל את הערר והוא יוכל להתמודד”.

ממטה בן משה נמסר:  מסיבות פנימיות אנו מנועים כרגע מלמסור פרטים נוספים. בבחירות הקרובות סיעת “הרמתגנים עם אביהוא” תהיה הסיעה הגדולה ביותר במועצת העיר ואביהוא בן משה יהיה ראש העיר. הנושא נמצא בטיפול. נעדכן בהתפתחויות בקרוב”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

ספארי רימבה נהנה במים | צילום: מיכל יניב

מה עושים ב-41.3 מעלות? או איך גורמים לבת יענה להרים את הראש (סרטון)

תפריט נגישות