יום שלישי , אפריל 16 2024

“רק רציתי לעזור לבן שלי” – בית המשפט זיכה תושבת רמת גן מפיצול דירה

האם, שיפצה את דירתה כדי לעזור לבנה עם משפחתו החדשה. עיריית רמת גן הגישה נגדה כתב אישום בגין שימוש אסור לשתי יחידות דיור נפרדות ללא היתר. בית המשפט זיכה אותה וקבע - "אני נותן אמון מלא  לדברי הנאשמת לפיהם מטרת השיפוץ בבית הייתה לאפשר פרטיות לבנה"

צילום - קנבה

שיפוץ בתוך דירה ברמת גן הוביל לכתב אישום על בניית שתי יחידות דיור ושימוש ללא היתר. תושבת רמת גן, ביקשה לעזור כלכלית לבנה, ושיפצה את דירתה, כך שהוא יכול לגור במקום עם בת זוגתו בפרטיות.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ העירונית

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


בית המשפט זיכה את התושבת וקבע – “אני מוצא שעבודות הבנייה שביצעה הנאשמת בנכס לא הובילו לפיצול הדירה לשתי יחידות דיור נפרדות,  ולכן אני מזכה את הנאשמת מהעבירה המיוחסת לה בכתב האישום”.

מתוך החלטת בית המשפט – “על פי עובדות כתב האישום, התושבת היא בעלת דירה ברמת גן. בביקורת שנערכה בדירה גילתה שהדירה פוצלה לשתי יחידות נפרדות כאשר קיימת הפרדה בין היחידות וכל יחידה כוללת רכיבים עצמאיים, כניסה נפרדת. כתב האישום מייחס לה שימוש ללא היתר בשתי היחידות.

התושבת באמצעות עורך דינה דוד אורן, כפרה בכתב האישום וטענה  שהדירה לא פוצלה, יחד איתה מתגורר בנה והיא אינה משכירה דירה לאחרים. בית המשפט קבע כי העירייה לא הצליחה להוכיח כי התקבל שכר דירה עבור ‘יחידת המגורים’, לא מהבן ולא מגורם אחר”.

בהכרעת הדין של  בית משפט לעניינים מקומיים ברמת גן נכתב –

“בפתח הכרעת הדין אציין שהחלטתי לזכות את הנאשמת מהעבירה המיוחסת לה….  אני נותן אמון מלא  לדברי הנאשמת לפיהם מטרת השיפוץ בבית הייתה לאפשר פרטיות לבנה , ולאפשר לו מטבח בו יוכל להקפיד בדיני כשרות. אני מאמין לה שאין בכוונתה לתת לאף אחד אחר , מלבד בנה, לגור ביחידה ה”ירוקה”. או כפי שאמרה זו הנאשמת בשפתה “אין לי כוונה להשתמש בזה מעבר לעזרה לילדים”

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות
לקריאת כל התגובות

2 comments

  1. חחחחחחחחח 70% מהדירות הישנות ברמת גן מחלוקות לשתי דירות נתפסתם על האישה שרצתה לעזור לבנה תתפסו את המאות האנשים שעושים מזה ים כסף מתחת לאף של העיריה חחח😢😢😢😢

  2. כל הכבוד לשופט החכם בעל רגישות שזיכה את האישה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

כרמל שאמה הכהן. צילום (ארכיון) דוברות עיריית רמת גן

שאמה הפסיד בתביעה בגלל תגובה בפייסבוק: “עלול להשפיל את התובע”

תפריט נגישות