יום ראשון , מאי 19 2024

תלונה בגין מקרה אלימות בצהרון בגן עירוני ברמת גן; “הבת שלי ברחה מהגן בוכה”

הורים בגן עירייה ברמת גן טוענים כי אשת צוות לכאורה השתמשה באלימות כלפי אחת הילדות, וכי משטרה הוזעקה למקום. לטענת ההורים, האחראית במקום מנעה בדיקה במקום על ידי שוטרים שהגיעו למקום. טרם נתקבלה תגובה מעיריית רמת גן. המשטרה: "נפתחה חקירה"

הילדה רצה בבכי מהגן | צילום: Pixabay
הילדה רצה בבכי מהגן | צילום: Pixabay

הורים בגן ילדים של עיריית רמת גן, טוענים כי היו לכאורה עדים למקרה אלימות בצהרון הגן בבוקר יום ב’ בשעת פיזור הילדים. לטענת מספר הורים, אשת צוות הפעילה לכאורה אלימות כלפי ילדה בת 3 בעת פיזור הילדים. יש לציין, מדובר בסף אלימות נמוך, עם זאת, ההורים מוטרדים מכך שמדובר במקרים חוזרים לטענתם.

לטענת ההורים, הם הזעיקו את המשטרה למקום, אך האחראית סירבה לכך שהשוטרים יבצעו בדיקה במקום. השוטרים, מצידם, העדיפו שלא להיכנס לגן ולהבהיל את הילדים. הורה שהיה במקום אמר: “לאחר המקרה, הילדה שלי רצה אליי בבכי. היא לא רצתה להיכנס לגן”.

נכון לעכשיו, עקב צנעת הפרט ומסיבות משפטיות, לא ניתן לציין את שם הגן או כל אחד מהפרטים המזהים הקשורים בו. עם זאת, מ-“רמת גן גבעתיים ניוז” פנינו הן אל המשטרה, והן אל עיריית רמת גן, לקבלת תגובה.

מהמשטרה נמסר:הוגשה תלונה ונפתחה חקירה לבירור נסיבות האירוע“.

ממשרד החינוך נמסר:המקום והעובדת אינם באחריות משרד החינוך אלא העירייה ויש לפנות אליהם”.

מעיריית רמת גן לא התקבלה שום תגובה, למרות הפנייה.

אולי יעניין אותך גם: נהג נולד: בן 22 מרמת גן שמעולם לא הוציא רישיון נעצר ברחוב הרב לויןרמת גן: שינוי תנועה רבים באלוף שדה ובשיבא בשל עבודות של נת”ע בלילות

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

עבודות הרכבת הקלה ברמת גן

המשאל השבועי: האם הקו הסגול יגרום לנו להשאיר את האוטו בבית?

תפריט נגישות