יום שישי , מרץ 29 2024

דואגים לעסקים הקטנים: שר החוץ גבי אשכנזי מבקר ברמת גן

שר החוץ רא"ל במיל' גבי אשכנזי ביקר היום בעיר רמת גן, שר החוץ סייר ברח' ביאליק וראה את מודל 'עירוניות טקטית' שבמסגרתה הורחבו מקומות הישיבה לעסקים באמצעות הרחבת המדרכה ברחוב ובכך לאפשר להם להגדיל את מקומות הישיבה בכפוף להגבלות הריחוק החברתי של הקורונה.

מטיילים בביאליק. ראש העיר כרמל שאמה ושר החוץ גבי אשכנזי. צילום: אילן ספרא
מטיילים בביאליק. ראש העיר כרמל שאמה ושר החוץ גבי אשכנזי. צילום: אילן ספרא

“צריך שיתוף פעולה הדוק בין השלטון המרכזי לשלטון המקומי ולא החלטות שמונחתות עלינו באישון לילה. משבר הקורונה הינו הזדמנות למדינה, למגזר העסקי ולשלטון המקומי להוביל תהליכים ארוכי טווח של התייעלות וחדשנות תוך ניצול שעת המשבר לפריצת דרכים חדשות והחלפת תפיסות מיושנות ומקובעות שבימים רגילים קשה להשתחרר מהם.” אמר הבוקר ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן במסגרת סיור שנערך לכבוד שר החוץ גבי אשכנזי שהגיע לביקור בעיר.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


בעבר בהתאם להנחיות בוצעו הגבלות על הוצאת שולחנות וכיסאות למדרכה. כעת בזמן משבר הקורונה, החליט ראש העיר כרמל שאמה הכהן לתמוך בעסקים באמצעות ביטול מספר חניות ברחובות מרכזיים בעיר ובהתאמה, להרחיב את המדרכות ולשייך את המרחב החדש שנוצר למסעדות ולבתי קפה.

ראש העיר כרמל שאמה, ליעד אילני מ''מ ראש העיר ושר החוץ גבי אשכנזי. צילום: אילן ספרא
ראש העיר כרמל שאמה, ליעד אילני מ”מ ראש העיר ושר החוץ גבי אשכנזי. צילום: אילן ספרא

שר החוץ, רא”ל במיל’ גבי אשכנזי: “התרשמתי לראות את דרך ההתמודדות של עיריית רמת גן עם נגיף הקורונה, המאבק להורדת התחלואה בעיר ובמקביל הצעדים החשובים שנקט ראש העיר להשאיר את החנויות ואתרי הבילוי והפנאי פתוחים ודאגתו לבעלי העסקים.

אמרתי לא פעם שיש להרחיב ולהגדיל את המשימות והסמכויות לשלטון המקומי ולראשי העיר בפרט שכן הם מבינים טוב יותר את צרכי התושבים שלהם ומסוגלים לתת מענה מיידי בשילוב עם פיקוד העורף. השחקן המרכזי בהתמודדות זה לא השחקנים בירושלים אלא הרשויות המקומיות וידידי, כרמל שאמה הכהן, יחד עם סגנו, ליעד אילני וחברי מועצת העיר מוכיחים שהם נבחרת מצויינת במאבק בנגיף הקורונה ובדאגה לעסקים , לפנאי ולתושבי העיר רמת גן”.

ראש עיריית עריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן הוסיף: :הצורך הבוער ביותר מעבר לשמירת בריאות הציבור הוא פתיחת שנת לימודים סדירה ומשמעותית מבחינה חינוכית תוך יצירת רציפות וודאות מרבית לצד המוגנות. זו העת לקדם פעימה שניה של ביטול ארנונה לעסקים הקטנים והבינוניים תוך השתתפות בנטל מצד הממשלה והשלטון המקומי. ”

ליעד אילני, מ”מ רה”ע רמת-גן: “מודה לידידי שר החוץ רא”ל במיל גבי אשכנזי על שנענה להזמנתי לביקור ברמת-גן, לטובת מפגש עם תושבים ובעלי עסקים ברחוב ביאליק. שמחנו לשמוע על החשיבות שהשר מוצא בחיזוק המנהיגות המקומית ומתן סמכויות נוספות לרשויות המקומיות לטובת התמודדות עם משבר הקורונה ועל דבריו כי בכוונת הממשלה לאשר בימים הקרובים שורה של מתן הקלות נוספות לבעלי העסקים, שמתמודדים עם קשיים אדירים במשבר המתמשך הזה”

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

אכיפה של שוטרי התנועה של מרחב דן ושוטרי תחנות רמת גן- בני ברק, גבעתיים ומסובים בנקודות מרכזיות. צילום: דוברות המשטרה

מורידים את האופניים החשמליים: 153 דוחות נרשמו ברמת גן, גבעתיים והסביבה

תפריט נגישות