עדי בנימינוב, תושבת רמת גן, שיתפה שלשום פוסט בחשבון הפייסבוק שלה ובו היא מזהירה תושבים נוספים משימוש בכספומט של בנק לאומי הנמצא ברחוב הירדן 79 בעיר.
לדבריה, לאחר שעשתה שימוש בכספומט הנמצא מחוץ לסניף בערב שישי האחרון, היא זיהתה כי נעשו עסקאות חריגות בחשבונה.
” רמתגנים וגבעתיימים יקרים, שימו לב לכספומט של בנק לאומי ברחוב הירדן!!!
מהרגע שמשכתי בו בוצעו המון עסקאות הזויות!!”.
הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות רמת גן – להצטרפות
כל כותרות השבוע ישירות למייל – הירשמו כאן
לטענתה, בוצעו כ-10 עסקאות בחשבונה, כאשר הראשונה עמדה על סך 100 ש”ח, ושאר העסקות עמדו על סכומים נמוכים יותר, כאשר כל חיוב בוצע בממוצע בהפרש של שעתיים.
בנימינוב מספרת – “למזלי הסתכלתי במקרה בראשון בבוקר באפליקציה ושמתי לב לזה. ישר ביטלתי את הכרטיס והתקשרתי ללאומי קארד לטפל בנושא”.
כמו כן, עדי התקשרה לבנק לדווח על המקרה, שם נאמר לה כי הטיפול הועבר לסניף.
מבנק לאומי נמסר בתגובה: “מבדיקה שערכנו, לא זוהו אירועי הונאות במהלך החודשיים האחרונים במכשיר הכספומט של הבנק הממוקם ברחוב הירדן 79 ברמת גן”.
אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il