יום שלישי , אפריל 16 2024

פייק איומים – במשטרה לא מכירים איום על כרמל שאמה

הפוסט הפרובוקטיבי של ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן, בו צילם אקדח על שולחנו גרם לגיחוך אצל קצינים בכירים במשטרה: "אנחנו לא מכירים שום איום קונקרטי על ראש העיר הוא לא נמצא ברשימת המאוימים"

האקדח מתוך הפוסט של ראש העיר
האקדח מתוך הפוסט של ראש העיר
פוסט לא שגרתי בו הציג ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן, אקדח שקיבל כדי לשמור על חייו עורר תמיהה בקרב גורמי ביטחון שמכירים את הנושא מקרוב.
לא מוכר שום איום קונקרטי על ראש העיר שאמה או סגנו“, אומרים גורמים במשטרה. “הם לא ברשימת המאוימים של משטרת ישראל. יש הלך רוח סביבם בעיקר סביב השינויים בעיר, לרוב מדובר ברשת החברתית. המשטרה לא מאבטחת אותם או נטילה הנחיות מיוחדות.
לדברי גורם במשטרה, כרמל שאמה וסגנו ליעד אילני מוגדרים “מפוקחים” – כאלה שמגבירים יותר ערנות עליהם, אבל אין שום איום שמצריך התערבות משטרה.
כרמל שאמה והאקדח
הפוסט הפרובוקטיבי של ראש העיר עורר כמובן הרבה לייקים ודאגה לראש העיר על האיומים של קיימים באמת במציאות, בטח לא איומים מסכני חיים. אבל הפייסבוק סופג הכל, גם אקדח על השולחן של ראש עיר בישראל.
גורמים במשטרה ציינו כי כל אדם שעומד בסטנדרטים יכול לבקש ולהוציא רישיון לנשק, ואין צורך ליצור דרמות מיותרת ולהלחיץ את הציבור. משטרת ישראל שומרת על החוק ודואגת לאבטח אישי ציבור במקרה הצורך, זה לא המקרה.
כתב הפלילים בוקי נאה: “ברגע שאני מחליט שמישהו מאיים עליי אז אני מאויים בעיני עצמי. מכיוון שראש העיר עבר לאחרונה כל מיני חוויות הוא החליט שהוא מאויים”.
יש לו סיבה להרגיש מאויים?
“כן. כי הוא נלחם בכאלה שעושים שטויות אבל 99 אחוז מהאיומים זה איסתא בלגינא קיש קיש קריא. כל עוד לא הורגים אותך שום איום לא התממש”.
ממשטרת ישראל נמסר: “מבלי לאשר או להכחיש את האמור בפנייתך, נבהיר כי הסדרי אבטחה, ככל שקיימים אינם מדובררים לציבור”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

המגדלים של קבוצת שבירו בשכונת נאות אריאל שרון, קריית אונו. הדמיה באדיבות קבוצת שבירו

הדבר הבא בתחום מגורי היוקרה: המגדלים של קבוצת שבירו בשכונת נאות אריאל שרון, קריית אונו

תפריט נגישות