יום שלישי , מרץ 19 2024

מפה לאוזן – 380 דירות נמכרו ברמת אפעל

על אף הדיבורים על קיפאון בשוק הנדל"ן בעקבות משבר הקורונה, נדמה כי דווקא ברמת אפעל נרשמת הסתערות על פרויקטי נדל"ן. למעלה מ-380 דירות נמכרו עד כה בפרויקט "רמת אפעל החדשה"

רמת אפעל החדשה
קרדיט הדמיה: סלע בינוי

חברות סלע בינוי ואיסתא נכסים מדווחות כי מכרו למעלה מ-380 דירות בפרויקט “רמת אפעל החדשה” וכי כעת הגיעו לשלב מכירת הדירות האחרונות בפרויקט, בהן פנטהאוזים ומיני פנטהאוזים אחרונים.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


זאת לאחר תהליך שיווק שכלל ברובו הליך מכירות מפה לאוזן, בו רוכשים בפרויקט קנו דירות עבורם ועבור קרובי משפחתם, גם במהלך תקופת הקורונה. פרויקט מסוג זה מושך את כל מי שמכיר את האזור ואת ההזדמנויות שבו. ההבנה שלאחר תקופת הקורונה שוק הנדל”ן יחזור מהר מאוד למצב בו היה טרם תחילת המשבר, חיזקה את המשך הרכישות באזור מבוקש זה.

פרויקט “רמת אפעל החדשה” ממוקם בסמוך לתל השומר, מדרום לדרך שיבא ובסמיכות לאוניברסיטת בר אילן ולסמינר אפעל. בפרויקט יוקם רובע מגורים, תעסוקה ומסחר אשר במרכזו מתוכננת קריית חינוך מתקדמת. הרובע החדש מייצג תפיסה תכנונית הכוללת מרחבים ירוקים.

בפרויקט ייבנו כ-400 יחידות דיור, ב-10 בניינים בגובה של 10-14 קומות. בעתיד יפעלו קווי תחבורה ציבורית חדשים באזור לאורכו של רחוב רפאל איתן החדש, ביניהם גם תוואי “הקו הסגול” של מטרו גוש דן שיחבר את השכונה לכביש 461. משרד יסקי, מור סיוון אדריכלים ומתכנני ערים הופקד על תכנון הפרויקט.

מורן בן שלוש, מנהל השיווק בחברת ‘סלע בינוי’: “מדובר בפרויקט ייחודי בשכונת רמת אפעל המבוקשת, במיקום אסטרטגי במרכז הארץ. מדובר במוצר שלא היה קיים עד היום ומאפשר לציבור המשפחות לנהל שגרה ברמת חיים גבוהה מבלי לפגוע בקריירה במרכז הארץ. אנחנו גאים להוביל פרויקט כזה שמעבר ליוזמה נדל״נית הוא בשורה אמיתית שטומנת בחובה הזדמנות ראשונה מסוגה. היכולת להקים שכונה חיה ותוססת בסטנדרט בנייה גבוה ולמכור את הדירות בזמן קצר כל כך מרגשת אותנו”.

‘סלע בינוי’ ו’איסתא נכסים’ הן חברות מובילות בתחום הנדל”ן בישראל ועוסקות בקשת רחבה של עולם הנדל”ן עם מוניטין רב שנים, המאפשרים ייזום ובניית פרויקטים עתירי מימון. לחברות פרויקטים המשלבים דירות לקהל הרחב – השוק החופשי ולזכאי המחיר למשתכן הכוללים גם שטחי מסחר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

תיעוד המעבדה והסמים שנתפסו בבני ברק | צילום: דוברות המשטרה.

רמת גני בן 30 נעצר: חשוד שהפך בית בבני ברק למעבדת סמים (סרטון)

תפריט נגישות