יום חמישי , אפריל 25 2024

יצאו צדיקים: האינסטלטורים הכי טובים ברמת גן לשנת 2024

מכירים את זה שקמים בבוקר ופתאום ברז האמבטיה החל לנזול והרצפה הופכת לבריכה. זה בדיוק הרגע שתופסים את הראש ומחפשים אינסטלטור. כזה שיגיע הכי מהר שאפשר לפני שכל הבית הופך לאגם.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


אז גם אתם מחפשים אינסטלטור ברמת גן, חשוב מאוד שתדעו למי לפנות, כזה שיתן לכם שירות מקצועי, איכותי ואדיב ויספק עבורכם שירות יקר ולא שימושי. לכן במיוחד עבורכם ריכזו את חמשת  האינסטלטורים ברמת גן  כך שתוכלו לישון בשקט .

חברת אגם אינסטלציה

חברת אגם אינסטלציה היא חברה מקצועית לעבודות אינסטלציה ושרברבות. החברה מציעה ללקוחותיה עבודות רבות כמו למשל איתור נזילות, פתיחת סתימות, תיקון והחלפה של צנרת מים וביוב, שאיבת הצפות, שאיבת בורות ביוב, תיקון דודי שמש וחשמל וביצוע שיפוצים נרחבים בחדרי אמבט. אגם אינסטלציה היא חברה מורשית מטעם משרד העבודה ומקפידה לבצע את כל עבודותיה לפי התקן הישראלי.

כתובת – ביאליק 24 רמת גן
072-3233913

אינסטלטורים ברמת גן
אינסטלטור ברמת גן

אלירן אינסטלציה

חברת “אלירן אינסטלציה” היא חברה שפתח אלירן – אינסטלטור ותיק בתחום והוא מספק ללקוחותיו קודם כל שרות אמין ומקצועי. בנוסף אלירן מתמקצע בעיקר באיתור נזילות ע”י מצלמה תרמית חדשנית, תיקון והחלפת פיצוצי צנרת, פתיחת סתימות ע”י מכשור חשמלי ועוד.

כתובת – דרך בן גוריון 8 רמת גן
052-583-3358

תאג אינסטלציה

חברת תאג אינסטלציה היא חברה ותיקה הפועלת למעלה משני עשורים בתחום ומציעה ללקוחותיה מגוון פתרונות עבור עבודות אינסטלציה בכל תחום החל מפתיחת סתימות, איתור נזילות, החלפת צנרת או קווי מים ממקומות מוצפים ועוד. בנוסף כל העבודות ניתנות עם אחריות מלאה.

כתובת – רמת גן
072-322-1188

אינסטלטורים ברמת גן
אינסטלטור ברמת גן

חברת ציפרברשט אברהם – א.צ.ע הנדסה

א.צ.ע הנדסה, היא חברה המספקת מגוון רחב של שירותי אינסטלציה בכל תחום. אברהם מתמחה ובעל רשיון מוסמך באיתור נזילות ומפגעים. איתור הנזילות מתבצע באמצעות מצלמה תרמית מתקדמת, המאפשרת להשלים את המשימה במהירות וביעילות ובנזק מנימלי.

כתובת – רמת גן
072-2596055


יעקב הכי טוב אינסטלציה

יעקב הכי טוב זוהי חברה ותיקה מזה 18 שנה בתחום האינסטלציה. חברתו של יעקב מתמחה בכל הקשור לפתיחת סתימות, זיהוי מקצועי ביותר של נזילות באמצעות מצלמה תרמית, הגברת לחץ מים, התקנת ברזים, אסלות ועוד. בנוסף החברה זמינה 24 שעות ביממה.

כתובת – רמת גן

052-7714277

אינסטלטורים ברמת גן
אינסטלטור ברמת גן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

חנויות הדגים המומלצות ביותר בגבעתיים ורמת גן. אילוסטרציה canva

חנויות הדגים המומלצות ביותר בגבעתיים ורמת גן לשנת 2024

תפריט נגישות