יום חמישי , אפריל 25 2024

חנויות המשקפיים הטובות ביותר ברמת גן לשנת 2024

משקפי שמש, ראיה ומולטיפוקל ברמת גן

ברור שהייתם מעדיפים ללכת בלי משקפיים ולהיראות בריאים ומתוקתקים אבל מצד שני זה גם ברור שאתם רוצים להפסיק לדפוק את הזרת בקצה של הספה, להיתקע בדברים ובכללי לראות את העולם שסביבכם.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


לאורך השנים אנחנו נוטים לאבד בהדרגה את חוש הראיה שלנו, תהליך טבעי למדי ולא מפתיע במיוחד אך מכיון ואף פעם לא הרכבנו משקפיים בעבר וזה נראה לנו כמו שינוי גדול מדי אנחנו מכחישים את הבעיה ומנסים להסתדר בעולם מבלי לראות אותו כמו שצריך, והתוצאה? עייפות בזמן הקריאה, טשטוש, כאבי ראש ועוד מגוון בעיות שעלולות לצוץ ולהטריד אתכם אם עדיין לא דאגתם לקנות משקפי ראיה.
לפני שתתחילו לעשות לעצמכם פאדיחות בזמן שאתם קופצים על אנשים זרים ברחוב רק כי חשבתם שזה בכלל חבר או חברה שלכם אולי כדאי שתכנסו לאחת מחנויות המשקפיים המומלצות שנמצאות ברמת גן ותתחדשו במשקפיים חדשות שיעזרו לכם לראות את העולם בצורה הנכונה.

עוז אופטיק

אז הגעתם למסקנה שאתם לא רואים טוב וייתכן ואתם צריכים משקפיים חדשים, מזל טוב. בין אם כבר הרכבתם בעבר משקפיים ובין אם לא, זה תמיד רעיון טוב ללכת לבדיקה אצל אופטומטריסט ולהבין מה בדיוק הבעיה, ומה הן אפשרויות הטיפול.

חנות משקפיים מומלצת ברמת גן
חנות משקפיים מומלצת ברמת גן

חנות המשקפיים “עוז אופטיק” שברמת גן, הקיימת מעל 7 שנים, מתמחה בפתרונות ראייה על כל סוגיהם ומציעה פתרונות נוחים ושימושיים לקהל מרכיבי המשקפיים. בחנות ישנם מגוון סוגי משקפיים המציעים פתרונות שונים בהתאם לצורך ולבעיה. תוכלו למצוא במקום משקפי ראיה לכל גיל, משקפי שמש, משקפי מולטיפוקל (משקפיים המשמשים בעיקר אנשים מעל גיל 45 שמתקשים לראות גם לטווח הקרוב וגם לטווח הרחוק), עדשות מגע (ממגוון הסוגים והחברות), תמיסות לעדשות, תכשירים שונים, ובעצם כל דבר שתוכלו לחשוב עליו הקשור לראיה ולעיניים.

משקפי ראיה, מולטיפוקל ומשקפי שמש ברמת גן
משקפי ראיה, מולטיפוקל ומשקפי שמש ברמת גן

אם אתם לא בטוחים עדיין אם אתם זקוקים למשקפי ראיה או לא, ועצם העובדה שאתם לא רואים כמו שצריך לא מהווה עבורכם רמז עבה מספיק, תוכלו להגיע לחנות המשקפיים המומלצת שברמת גן, ולבקש מעוז, הבעלים של החנות המחזיק בניסיון של מעל ל-11 שנים כאופטומטריסט מוסמך, שיערוך לכם בדיקת ראיה זריזה ללא עלות, שתקבע האם אתם זקוקים למשקפיים או לא.
במקרה שיתגלה כי אתם אכן לא רואים כשורה וזקוקים למשקפיים, תוכלו להתייעץ עם עוז, שישמח לתת לכם למדוד משקפיים בסוג ובמידה שאתם צריכים, כך שתוכלו להיווכח במו עיניכם (תרתי משמע) איך אתם יכולים לראות הכי טוב.

משקפי ראיה ושמש ברמת גן
משקפי ראיה ושמש ברמת גן

נוסף על בדיקת הראיה שתוכלו לעשות במקום, תוכלו להגיע גם בשביל בדיקת ראיה לרישיון נהיגה. החוק כיום מציין שאנשים מעל גיל 65 מחויבים לעבור בדיקת ראיה כל 5 שנים, אשר תאשר כי הם אכן כשירים לנהוג. את בדיקת הראיה ניתן לעבור בחנות המשקפיים שברמת גן בתוך מספר דקות ולקבל חתימה על הטופס.

כחלק מהשירות שחנות המשקפיים מגישה ללקוחותיה, היא גם מציעה שירות תיקונים ועזרה ראשונה ללא עלות כך שאם נפל לכם בורג במשקפיים, או שהתיישבתם עליהם בטעות ועיקמתם אותם, תמיד תוכלו להגיע ל”עוז אופטיק” ולקבל פתרון מיידי.

חנויות משקפיים ברמת גן
חנויות משקפיים ברמת גן

לבסוף חשוב לציין כי חנות המשקפיים מציעה ללקוחותיה מגוון מבצעים לאורך כל השנה וכך למשל תוכלו להנות ממבצעים כמו 50% הנחה על כל משקפי השמש, 2 זוגות משקפיים ב-450 שקלים בלבד, משקפי מולטיפוקל ב-1,090 שקלים כולל מסגרת ו-35% הנחה על כל המסגרות שבחנות.

שעות פעילות:
א-ה’: 19:00-10:00
שישי: 14:00-10:00

כתובת: תירצה 15, רמת גן
טלפון: 077-5105070

קומסי

חנויות משקפיים מומלצות ברמת גן
חנויות משקפיים מומלצות ברמת גן

לא אל תתבלבלו עם “קומסי קומסה” הלהיט ששיגע את המדינה, במקרה שלנו מדובר בחנות בוטיק למשקפיים הנמצאת ברמת גן. החנות מציעה מגוון דגמי משקפיים, הן לראיה והן נגד השמש, המגיעים מהמותגים הגדולים והמובילים בעולם כמו mont blanc, chopard, tom ford ועוד.
כמו מרבית חנויות האופטיקה והמשקפיים גם בקומסי שברמת גן תוכלו לעבור בדיקת ראיה כולל בדיקות לרשיון נהיגה.

כתובת: זאב ז’בוטינסקי 135, רמת גן
טלפון: 073-7528008

סיטי אופטיק

חנות משקפיים טובה ברמת גן
חנות משקפיים טובה ברמת גן

אם כואבות לכם העיניים חכו רגע לפני שאתם משפשפים אותן חזק ולכו קודם כל לבדוק אותן אצל אופטומטריסט מוסמך. סיטי אופטיק שבגבעתיים מזמינה אתכם לבדיקת ראיה חינם המבוצעת על ידי אופטומטריסט מוסמך כך שתוכלו לחזור לראות את העולם הצבעוני והיפה בלי לאמץ יותר מדי את העיניים ולהראות כמו בן אדם בסופר שמנסה להבין איזו עגבניה יותר אדומה.

כתובת: דרך מנחם בגין 12, רמת גן
טלפון: 03-5750045

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

חנויות הדגים המומלצות ביותר בגבעתיים ורמת גן. אילוסטרציה canva

חנויות הדגים המומלצות ביותר בגבעתיים ורמת גן לשנת 2024

תפריט נגישות