יום שישי , מרץ 29 2024

המטפלים ברפואה משלימה הכי טובים בגבעתיים לשנת 2024

מטפלים אלטרנטיבים ברמת גן

תחום הרפואה המשלימה בארץ תופס תאוצה  ואיתו שלל מטפלים במגוון שיטות של רפואה משלימה, דיקור סיני, שיאצו, רפואה סינית, צמחי מרפא ותזונה נכונה.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


אז במיוחד עבורכם, ריכזנו את רשימת המטפלים לרפואה משלימה המומלצים בגבעתיים. כי מה יותר נוח וכיף בטיפול קרוב לבית?

איתי פורת – דיקור סיני בגבעתיים

איתי פורת - דיקור סיני בגבעתיים

סובלים מכאבים?!  הרפואה הקונבנציונלית לא  הצליחה לפתור את הבעיה, לבד מנתינת  משככי כאבים? אנו ממליצים לכם להכיר את איתי פורת, מטפל אלטרנטיבי, המתמחה בדיקור סיני בגבעתיים, שיכול להביא מזור לא רק לכאב, אלא גם לרדת לשורש הבעיה…

” הרופא הסיני מרגיש נכשל במידה והפציינט שלו חולה”, כך אומר איתי פורת (43) בוגר לימודי רפואה סינית  במכללת ריידמן, שהתמחה גם בשנתו האחרונה במכללה, בבתי רפואה עממית בסין.

“הרפואה הקונבנציונלית טובה בהקשר של טיפול בטראומות ובמצבי חירום, אבל אין כל כך פתרונות לבעיות כרוניות שנובעות מהרגלי חיים לדוגמה: שעות של ישיבה ממושכת של עובדי  ההייטק ללא תזוזה משמעותית.

“אישית, אני מעדיף את הטיפולים האלטרנטיביים המעניקים למטופל גם תשומת לב והקשבה ומבינים את הקשר העמוק בין הגוף והנפש. אני מאמין שאדם צריך לפעול לפי הנוסחה הבאה: ‘תנועה- תזונה – תודעה’,  בכדי לשמור על בריאותו התקינה לאורך שנים”.

מה הוביל אותך דווקא לטיפול אלטרנטיבי?

“היכולת שלי לעזור מידית, הובילה אותי לתחום יחד עם האפשרות ממש להקשיב לבן אדם ולמה שמציק לו, ולא כמו ביקור אצל הרופא העמוס בקופת החולים ,שבדיוק עסוק עם הקלדה במחשב ולא קשוב לאדם מולו… “.

איך זה עובד בפועל, ובאילו בעיות  ניתן לטפל דרך טיפול בדיקור סיני?

“במסגרת הטיפול של דיקור סיני בגבעתיים, אני מקיים שיחה מקדימה עם המטופל ולעיתים מבקש גם שימלאו שאלון, כמובן תלוי באיזה מצב הוא מגיעים. בטיפולים שלי אני משלב מגוון שיטות עיסוי כמו טווינה, שמשם התחלתי ועד לדיקור סיני בגבעתיים, שילוב שמניב תוצאות נפלאות ובנוסף אני נעזר גם בצמחי מרפא לשתייה.

איתי פורת - דיקור סיני בגבעתיים

לרוב כל מי שמגיע סובל מכאב כלשהוא, או אורטופדי, כגון: כתף קפואה, דורבן ברגל, כאב במפרק היד (טניס אלבו) כאבי גב תחתון/עליון /צוואר, ואפילו בעיות מורכבות יותר. אני מבצע טיפול משולב של עיסוי מקומי, ושל דיקור באמצעות מחטים דקיקים, ואם נדרש גם טיפול בכוסות רוח ועוד. יש לציין כי מדובר בסדרת טיפולים, תלוי במקרה ולא בטיפול בודד. לבד מהקליניקה שלי בגבעתיים, הקמתי מיזם בשם: ‘דיקור בית’ ובמסגרתו  המטפלים מגיעים עד לבתי המטופלים ולנוחותם”.

אילו מקרים זכורים לך במיוחד?

“אדם שהגיע אלי עם בעיית השתנה תכופה ולא הצליח לישון לילה שלם. אחרי טיפול של דיקור סיני, הוא התקשר  הודה לי והצהיר: ‘חזרתי כמו חדש!’ אישה שהגיעה עם מיגרנה שתקפה אותה לעיתים קרובות, ולהפתעתי, אחר טיפול אחד בלבד, המיגרנה חלפה ואיננה”.

איזו עצה טובה יש לך להעביר הלאה?!

“החכם הסיני קונפוציוס היה אומר: ‘בן אדם מבזבז את בריאותו כדי להרוויח כסף וכשמגיע לגיל מסוים ,הוא מבזבז את כספו להשיג בריאות’ ואני מזדהה עימו בכל מילה”.

לפרטים:

איתי פורת – דיקור סיני בגבעתיים

קליניקה: חנה סנש 11 גבעתיים

טלפון  – 054-256-0283
לאתר

 

אורית כפיר – מטפלת אלטרנטיבית

תמונת אילוסטרציה

המשפט ”אין חכם כבעל ניסיון” לגמרי תופס במקרה של אורית כפיר, מטפלת אלטרנטיבית עם ניסיון של 14 שנים בתחום. אורית מכירה את התחום לעומק ובעלת קהל לקוחות נאמן. בטיפול משלבת אורית מספר טכניקות המיועדות לטיפול בבעיה כמו כוסות רוח, הקזת דם, שיאצו, דיקור סיני ועוד.

 

אורן זיו – מטפל ברפואה סינית

foot-reflexology-3781172_960_720

אורן זיו מתמחה ברפואה סינית, דיקור יפני, וטיפול בלייזר. כבר למעלה מ – 20 שנה שהוא עוסק בתחום ומצליח להביא את המטופלים לתוצאות מצויינות.
אורן מטפל בקליניקה שלו שנמצאת ברמת גן.

גיל דהן – מטפל ברפואה סינית עתיקה

טיפול אלטרנטיבי

גיל, מורה ומטפל ברפואה סינית עתיקה, דיקור סיני צמחי מרפא ותזונה נכונה. לגיל קהל לקוחות רחב בכל הגילאים מתינוקות וילדים ועד לבני גיל הזהב. בעזרת שיטות מהרפואה הסינית מטפל גיל בבעיות שינה, אלרגיות, מחלות עור, בעיות הורמונליות, כאבי גב, מערכות נשימה ועוד.

 

דודי וודוביס  – מטפל מקצועי במגע ודיקור 

תמונת אילוסטרציה
תמונת אילוסטרציה

דודי וודוביס הוא מטפל רב תחומי המתמחה במגע ודיקור לבעיות אורתופדיות לאיזון הגוף והנפש. וודוביס, בוגר מכללות כמו וינגייט, רידמן, המכללה לטבעונות ועוד ועוסק בתחום משנת 2000. הטיפול נעשה בהתאמה אישית למטופל ובטכניקות שונות המביאות לתוצאה הרצויה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

אכיפה של שוטרי התנועה של מרחב דן ושוטרי תחנות רמת גן- בני ברק, גבעתיים ומסובים בנקודות מרכזיות. צילום: דוברות המשטרה

מורידים את האופניים החשמליים: 153 דוחות נרשמו ברמת גן, גבעתיים והסביבה

תפריט נגישות