שבת , אפריל 20 2024

ההמבורגר הכי טעים בגבעתיים לשנת 2024

המבורגר מומלץ בגבעתיים

מהפכת ההמבורגר עשתה את דרכה לישראל לפני שנים רבות ומאז לא עזבה, כיצד ייתכן שמאכל כלכך פשוט, קציצת בשר בלחמניה עם כמה ירקות וקטשופ, מצליח לעמוד בעין הסערה אל מול שינויים ומחאות רבות כלכך ועדיין להמשיך לחיות ולבעוט כאילו זה 1990.

הסוד של ההמבורגר כמו הרבה דברים בחיינו הוא דווקא בפשטות שלו. בניגוד למאכלים רבים הנחשבים ליוקרתיים ואיכותיים אך גם כאלה שצריך זמן להתרגל אליהם וללמוד לאהוב אותם, ביס בהמבורגר הוא לרוב אהבה ממבט ראשון אז מה הפלא שאנחנו רואים המבורגריות היום יותר מתמיד בכל פינה אפשרית בישראל. גם בגבעתיים ישנן לא מעט מסעדות המבורגר איכותיות שמציעות המבורגר טעים במחירים נוחים לכל כיס, הצטרפו אלינו וגלו היכן הולכת להיות סעודת ההמבורגר הבאה שלכם.

פאבלה


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


למי מכם שטרם יצא לו לבקר במסעדת הבשרים המומלצת שבגבעתיים מדובר במסעדה בסגנון דרום אמריקאי, כזו שתחזיר לכם זיכרונות מאושרים מהיבשת גם אם בכלל לא הספקתם לבקר בה עדיין.
תוכלו למצוא במקום מבחר מנות מעולות מעבר להמבורגרים אבל באנו לדבר על המבורגרים אז בואו נדבר המבורגרים. המקום מציע מספר המבורגרים הנעים בין 150 גרם למתחילים ל450 גרם למקצוענים, המבורגר טלה והמבורגר מרגז מעולה. מי שיגיע בשעות הצהריים ויספיק לעסקיות יוכל להנות מארוחה של המבורגר עם תוספת בצד לבחירתו ושתייה קלה בתוספת של חמישה שקלים בלבד.

 

המבורגר מומלץ באזור גבעתיים (צילום: pixabay)
המבורגר מומלץ באזור גבעתיים

כתובת: וייצמן 39, גבעתיים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות
לקריאת כל התגובות

תגובה אחת

  1. הזמנתי משם אתמול,
    המבורגר מעולה!!!!
    מומלץ בחום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

חנויות הדגים המומלצות ביותר בגבעתיים ורמת גן. אילוסטרציה canva

חנויות הדגים המומלצות ביותר בגבעתיים ורמת גן לשנת 2024

תפריט נגישות