יום שלישי , מרץ 19 2024

ממליצים לך – רופאי השיניים הטובים בנתניה לשנת 2024

רופאי השיניים המומלצים ברמת גן

בעיות שיניים זה תחום שצריך לקחת ברצינות. מעט הזנחה עלולה לגרור נזק בלתי הפיך שישאיר אותנו עם חור בשן וגם בכיס.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


כדי למצוא מרפאות שיניים איכותיות שמשלבות מקצועיות גבוהה ואיכות בלתי מתפשרת היינו צריכים לעשות שיעורי בית. החדשות הטובות הן, שאכן מצאנו כמה מרפאות שיניים בנתניה שנותנות ללקוח הרגשה נעימה ומלחיצה קצת פחות לקראת הטיפול.

ד”ר לביא גבריאל

בזכות ניסיון ארוך שנים, רופא השיניים, ד”ר לביא גבריאל, יודע להגיש ללקוח את טיפולי השיניים בצורה קצת אחרת –  המטופלים במרפאה יכולים להתרווח בחדר ההמתנה המעוצב שמקנה הרגשה נקייה ונעימה ולהינות מאווירה יוקרתית ושונה ממרפאות השיניים המיושנות.
”הקגשתי כאילו אני נכנסת לספא” מספרת אחת המטופלות. ”כולם היו מאוד נחמדים, הרגשתי שממש אכפת להם מאופי הטיפול ומכך שארגיש בנוח במהלכו”.
האווירה הטובה והשירות האישי מושכים לקוחות רבים אל המרפאה. ”מה שחשוב לנו זו השמירה על היגיינת שיניים בריאה” צוות המרפאה מספר. ”כדי לשמור על תוצאות גבוהות הלקוח צריך להיות פתוח לשינוי הרגלים. חייבים להקפיד יותר על ניקוי וטיפול השיניים כדי להגיע אלינו כמה שפחות. זו בעצם המטרה שלנו”.

רופא שיניים
ד”ר לביא גבריאל, רופא שיניים

ד”ר לביא גבריאל
שדרות הנשיא 1, פרדסיה (נותן שירות גם בנתניה)

 

ד”ר גל רופא שיניים

מרפאת השיניים של ד”ר גל העלתה לנו חיוך על הפנים. המקום חמים ומשפחתי ומציע טיפולי שיניים במחיר הוגן.
המטופלים של ד”ר גל מגדירים את עבודתו מקצועית וחסרת פשרות ”תחושת הביטחון שגל מעניק בעת הטיפול גרמה לי להרגיש ביטחון מלא, הרגשתי שהוא מבין אותי’, הוא שינה לי את כל התפיסה לגביי רופאי שיניים’ מספרת אחת הלקוחות.
ד”ר גל משתמש במכשור המתקדם בשוק ומעניק שירות אדיב ללקוח.

רופא שיניים
ד”ר גל רופא שיניים

ד”ר גל
הרטום 40, נתניה

 

ד”ר גומס דוד

אם תשאלו את ד”ר דוד גומס מה הדבר החשוב ביותר שיש לעשות על מנת למנוע ביקורים אצלו במרפאה הוא כנראה יגיד לכם לשמור על הגיינת פה בריאה יותר. מסתבר שחיוך מושלם הוא מעבר לפונקציה אסתטית של שיניים בוהקות ולבנות. שמירה על מערכת שיניים בריאה משפיעה על השיניים שלנו גם מבחינה בריאותית. ”כשאנחנו סוגרים את הפה למשל, אנחנו צריכים לראות שהשיניים נסגרות כמו שצריך. סגירה לא נכונה מהווה יכולה לגרור תפקוד לא תקין של מערכת הלעיסה כולה ובעצם לפגוע בנו”. מרפאת השיניים של ד”ר גומס מתמחה בכל טיפולי השיניים ומאובזרת במכשור המתקדם ביותר.
רופא שיניים
ד”ר גומס דוד, רופא שיניים

ד”ר גומס דוד

יהושע שטמפפר 9, נתניה. 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

חנויות הדגים המומלצות ביותר בגבעתיים ורמת גן. אילוסטרציה canva

חנויות הדגים המומלצות ביותר בגבעתיים ורמת גן לשנת 2024

תפריט נגישות