יום רביעי , אפריל 17 2024

השתלת שיניים ביום אחד, זה אפשרי

חולמים על שיניים מושלמות?! אפשר להתעורר , זה כבר כאן...השתלת  שיניים ביום אחד, מתאימה במיוחד לאנשים שהפסיקו לחייך, ובעיקר התקשו לאכול, משום שחסרות להם בפה יותר מכמה שיניים בודדות.

הכירו את ‘השיטה הבזאלית’ ומי שמבצע אותה כאן בארץ בהצלחה,  ד”ר וליד מורה, המנהל והבעלים של ‘מורה מרפאות שיניים’ , שהתמקצע בתחום. לד”ר מורה יש  כבר עשרות  פציינטים מרוצים שעברו את השתלת שיניים ביום אחד, בהצלחה.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


לדברי ד”ר מורה, היתרון הכי גדול בשיטה זו, היא המהירות – הטיפול נעשה תוך יום אחד ולאחר שלושה ימים כבר מרכיבים את השיניים הקבועות. לא נדרש יותר לחכות חודשים עד שהשתל ייקלט, וחודשים עד הרכבת הכתרים הקבועים. השיטה מתאימה גם לחולי סכרת וחולים סיסטמיים,  שעד היום נמנעו מהשתלה, משום שהייתה בעייתיות בקליטת השתלים בפה ובתהליך ההחלמה בשל מחלת הסכרת.

בזכות מה השיטה להשתלת שיניים ביום אחד נולדה?

“אפשר בהחלט להודות לטכנולוגיה המתקדמת בעולם ברפואת השיניים, שמאפשרת את התהליך החל מהדמיה תלת ממדית של הלסת, כך שניתן  בצורה מדויקת למקם כל שתל דנטלי ולראות גם את אופן הצבת הכתרים בפה”.

מה היתרונות של השיטה לעומת טיפולי העבר?

“היתרון הגדול הוא בזמן. מדובר בטיפול קצר יחסית, שיש בו  דיוק אסתטי – השיניים נראות טבעיות, ושיקום הפה כמעט מידי, ללא צורך במעבר ביניים לתותבות נשלפות. לא מדובר בטיפול ממושך אלא במינימום  ביקורים אצל רופא השיניים. בנוסף, בהשתלה ממוחשבת אין צורך בתפרים, והטיפול והשיקום נוחים יחסית ויש גם  חזרה מהירה לשגרה. בשל העובדה שמדובר בתהליך כירורגי קצר, זה מקטין את הסיכוי לזיהומים וסיבוכים”.

ד"ר וליד מורה

מה נדרש לדעת לפני שעוברים את התהליך?

“השתלת שיניים ביום אחד, זה אמנם תהליך קצר, אך דורש מקצועיות וגם הבנה עמוקה במורכבות הפה והלסת. חשוב מאוד שרופא מומחה יבצע את התהליך, יחד עם צוות  מיומן שהוכשר לכך. תשכחו מתקופת המתנה ממושכת, משיניים תותבות על פלטה ממתכת, כאן מדובר בטכנולוגיה ובחומרים הכי מתקדמים שישנם כיום  בתחום רפואת השיניים.

כידוע, מי שחסרות לו יותר מכמה שיניים, כל מבנה הלסת והפנים משתנה, ומשווה מראה מבוגר בהרבה יותר מהגיל הכרונולוגי. קל הרבה יותר לשמור על היגיינת הפה בהשתלת שיניים ביום אחד, מאשר לשמור על תחזוקת שיניים תותבות. אם אתם זקוקים להשתלות שיניים, כאן במרפאה  מבצעים בדיקת התאמה להשתלה בזאלית, או לכל תהליך אחר שישקם את הפה בצורה מיטבית”.

 

 

 

DENTAL CLINIC  – מורה מרפאת שיניים רמת החייל

טלפון: 03-648-3227

סניפים:

  • תל אביב: רח’ אריה דיסנציק 5
  • נתניה: העצמאות 6
  • קריית מוצקין: משה גושן 60

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

כרמל שאמה הכהן. צילום (ארכיון) דוברות עיריית רמת גן

שאמה הפסיד בתביעה בגלל תגובה בפייסבוק: “עלול להשפיל את התובע”

תפריט נגישות