יום חמישי , אפריל 18 2024

הקצביות והאטליזים הטובים ברמת גן לשנת 2024

הקצביות הכי מומלצות בגבעתיים (צילום: pixabay)

מצאנו את הקצביות והאטליזים הטובים ברמת גן, שאליהן שווה לחזור פעם אחר פעם ולקבל את אותם הנתחים שאתם הכי אוהבים. יש כאלה שלא יחליפו לעולם את האיטליז שלהם ברמת גן, כי יודעים ששם הכל טרי, נקי וטעים. מחפשים את הקצביות של רמת גן? הכל במדריך הבשר של רמת גן

משק לגזיאל – הקצביות והאטליזים הטובים ברמת גן


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


כשמארחים מספר רב של חברים או משפחה בשר על האש הינו פתרון פשוט ליישום, טעים ומשביע. מובן שבהכנה לצליית הבשר על המנגל אנו נקלף בצל טרי, נשמש בשמן חדש ובתבלינים הטובים בשוק אז למה שנתפשר על הבשר? הרי האיכות שלו תקבע בסופו של דבר האם הבשר יצא מהצלייה עסיסי או יבש. אין ספק שנתח מקצביה יותר טרי וטעים מנתח מהסופר.

משק לגזיאל,  מהקצביות הוותיקות והמוכרות, עם שני סניפים וותק של יותר מ-60 שנים בתחום הבשר ובעל היצע רחב של נתחי בשר באיכות גבוהה. בקצביה תוכלו למצוא מגוון עצום של מוצרים החל מנתחי עוף כגון שניצלים, פרגיות, כרעיים ושוקיים ועד נתחי בקר עגל, סטייק אנטריקוט. בנוסף קיימים קבבים ונקניקיות בייצור עצמי שנטחנים במקום. הקצביה מוכרת בזכות בשר הטלה האיכותי שלה בו נכלל צלעות, כתף וקבבונים בייצור עצמי ועוד.

משק לגזיאל מייצא את הסחורה שלו למלונות ומסעדות יוקרה בהן המסעדה של מאיר אדוני שאף מציינת בתפריט כי הקבב מגיע ישירות מהמשק.

הקצביה עם שני סניפים, הממוקמים ברמת גן ופתח תקווה. בעוד שהקצביה ברמת גן ותיקה, הסניף בפתח תקווה נפתח לפני זמן לא רב וכבר זוכה להצלחה עצומה בקרב תושבי האזור. נוסף על הבשר המעולה, במקום תוכלו למצוא מגוון מוצרים בעזרתם תוכלו להכין ארוחה בשרית שלא תבייש אף מסעדת גורמה.

המוצרים המוצעים כוללים סכיני שף לחיתוך, פריסה ופירוק. במקום תוכלו לרכוש סירים, מחבתות, יינות, תבלינים מיוחדים, דגים קפואים ועוד. בקצביה בפתח תקווה תוכלו למצוא את כל הכלים הדרושים לארוחה בשרית מלאה ועסיסית.

משק לגזיאל
משק לגזיאל

בין היתרונות הגדולים של משק לגזיאל, הקצביה שבפתח תקווה, ניתן למנות את אריזת הבשר בוואקום, מה שמאפשר לשמור אותו בקירור או הקפאה לתקופה ארוכה מבלי שהוא יאבד מהאיכויות שלו.

דבר שכדי לדעת לפני שמגיעים לקצביה, הוא שניתן לבשל את הבשר בתוך אריזת הוואקום! שיטת בישול זו נקראת סו-ויד, בה מכניסים נתח בשר לשקית וואקום למים בטמפרטורה מבוקרת לתקופת זמן ארוכה יחסית. הבשר מתבשל בצורה אחידה ומקבל מגוון טעמים משובחים במרקם רך, עסיסי ובדרגת עשייה מושלמת.

 

קצביה מומלצת
קצביה מומלצת

הקצביה המומלצת שבפתח תקווה מבצעת משלוחים ברחבי גוש דן, כך שאין צורך לצאת מהבית. במידה והחלטתם להגיע למקום חשוב לציין שקיימת חנייה בשפע.

שעות פעילות:

א’: 09:00-14:00
ב’-ה’: 09:00-19:00
ו’-: 08:00-14:00

כתובת: נחשון 28, אזור תעשיה סגולה, פתח תקווה
טלפון: 03-7414864

צארום בית הבשר מהדרין

עם בשר איכותי ונתחים מובחרים של בקר ועוף כל אחד מאיתנו יכול להרגיש כמו שף ולהביא לצלחת מנות מעוררות תיאבון שיעוררו גאווה גם בשף בעל מסעדה של שלושה כוכבי מישלן. כל מה שנותר לעשות עם הבשר הוא רק לזרוק אותו על המנגל ולהתחיל במלאכת הניפנוף.

קצביות ואיטליזים מומלצים בגבעתיים
קצביות ואיטליזים מומלצים

את הבשר האיכותי תמצאו בקצביה המומלצת “צארום בית הבשר מהדרין” השוכנת בגבעתיים. הקצביה דואגת לספק לתושבי הסביבה את הנתחים המובחרים ביותר וברמה הגבוהה ביותר כשכל הבשר מוגש נקי, כך שכל אחד יכול להרים סעודת מלכים בהנפת גפרור.

בין החתיכות המעולות שמביאה הקצביה ניתן למצוא סינטה, פילה, קבב, שיפודי פרגית, דגים קפואים וכל נתח אפשרי שיעלה בראשכם. כל הבשרים אגב, טריים, נקיים ומוכנים כבר לבישול, כשאם תרצו תוכלו גם לקנות בשר במרינדות ורטבים שונים שאפשר לזרוק ישר על המנגל בלי צורך לתבל.

בית הבשר - קצביה מומלצת בגבעתיים
בית הבשר – קצביה מומלצת

כמובן שבשר בלבד יכול להיות ארוחה נהדרת אבל בשביל המצפון שלנו אנחנו אוהבים להרגיש שאנחנו מגוונים ושאנחנו לא רק מטחנות בשר ולכן תוכלו למצוא בקצבייה המעולה שבגבעתיים גם שלל סלטים (מבית משני), סנפורסט – ירקות קפואים מכל הסוגים, נקניקים תוצרת טירת צבי ועוד מיני מעדנים תוצרת ביתית.

אם אתם כבר שוקלים לעבור בגבעתיים ולקפוץ לקצביה אולי תתעניינו לדעת שהקצביה מציעה מבצעים שונים ומשתלמים לאורך כל השנה, כך שתוכלו להעמיס עגלה שלמה מלאה בבשר איכותי בלי להתחשבן יותר מדי על המחיר.

אגב, אם במקרה לא הזדמן לכם להגיע לקצביה מפאת מחסור בזמן או רכב תוכלו תמיד להזמין משלוח לכל אזור גוש דן כשעל כל הזמנה של 350 שקלים ומעלה תוכלו להינות ממשלוח חינם עד מפתן דלתכם. שווה.

קצביות שוות בגבעתיים
קצביות שוות

מי שלא יכול להגיע לחנות יכול תמיד להזמין גם מהאתר, בכתובת: https://www.zharum.com/

שעות פעילות:
א-ה: 20:00-06:30
ו’: 15:00-06:00

כתובת: תפוצות ישראל 6  כורזין, גבעתיים
טלפון: 03-7319532

עיראקי מקור הבשר – הקצביות והאטליזים הטובים ברמת גן

תמיד כיף לקפוץ למסעדה וליהנות ממנת גורמה שבבית אנו לא זוכים לאכול, אך מתברר שזה לא קשה להכין מנת בשר ברמת מסעדת שף, כל מה שצריך הוא הנתח הנכון מהקצב. בני אדם רבים מתקשים למצוא קצביה אמינה בעלת מחירים הוגנים שתתן שירות לא מתפשר, אך עדיין קיימים מקומות כאלו.

עיראקי מקור הבשר
עיראקי מקור הבשר

הקצביה המעולה עיראקי מקור הבשר ברמת גן דואגת לכך שבמקום יימצאו נתחי הבשר האיכותיים והטריים בשוק. “עיראקי מקור הבשר” מציע מגוון גדול של נתחים ברמה הגבוהה ביותר כמו עגל, כבש, הודו, אווז ועוף במחירים נמוכים בהרבה מהמקובל, עובדה המתאפשרת בזכות כך המדובר בחנות מפעל שמספקת לעצמה את הבשר.

קצביה מומלצת בגבעתיים
קצביה מומלצת ברמת גן

במקום תוכלו למצוא סוגי נתחים רבים בהם נתח קצבים, שייטל, אנטריקוט, אנגוס, סינטה, פילה, פיקניה, צלי כתף מספר 5 ו-6, צלעות מספר 2, שפונדרה, אסדו ועוד מגוון ענק של נתחים איכותיים לאוהבי הבשר האמיתים. עוד תוכלו למצוא גם קבבים והמבורגרים בהכנה במקום, ואפילו מוח עגל, שקדי עגל, זנב וחלקי פנימיים שלא ניתן למצוא ברוב הקצביות.

בשביל להכין מנה בשרית מדהימה דרושים גם תבלינים, רטבים ומרכיבים נוספים אותם תוכלו למצוא במקום. הצוות הנאמן נותן שירות יוצא דופן וילווה אתכם מא’ ועד ת’ בבישול הארוחה המושלמת, ימליץ על דרכי בישול ותבלינים וכל זה כשמדובר בקצביה שזולה ב-30% עד 40% מהממוצע באזור.

קצביה מומלצת בגבעתיים
קצביה מומלצת ברמת גן

יש לציין כי בנוסף למחיר הנוח קיימות הנחות נוספות לאירועים גדולים, ומשלוח חינם מעל 300 שקלים. פרט נוסף המייחד את המקום הוא שבכל יום תוכלו למצוא כמה מנות של ממולאים מוכנים לצלייה בבית, אותם מכינים בליווי שף, כך שיוכלו להמליץ לכם על דרכי הבישול. הקצבייה ברמת גן מתדהרת במאגר מתכונים עצום, כך שגם שהאנשים שלא יודעים לבשל בשר באופן מקצועי יכולו לנצל את מלוא האיכויות של הנתח. השף המלווה את הקצבייה זמין לכל שאלה, ניתן להתייעץ איתו לפני אירוע או אפילו מנגל משפחתי בקנייה במקום.

המחירים בקצביה נוחים לכל כיס מתחייבת למחירים הכי נמוכים באזור על מגוון הבשר. צלעות טלה בלאדי נמכרים ב-120 שקלים לקילוגרם וכמוהו גם הפילה ב-120 שקלים, האנטריקוט עולה כ-110 שקלים לקילוגרם. בנוסף תוכלו ליהנות ממבחר מבצעים שווים שמתחדשים על בסיס קבוע, דוגמת חמישה קילו כרעיים במאה  שקלים, חמישה קילו שוקיים במאה שקלים, שלושה קילו שניצל במאה שקלים ועוד מגוון מבצעים.

שעות פעילות:
ב’, ג’, ד’: 18:00-09:00
ה’: 19:00-09:00
ו’: 15:30-09:00

כתובת: ארלוזרוב 1, רמת גן
טלפון: 03-56230617, 052-8567029

פרידמן – Meat More

מציעים מגוון רחב של מוצרי בשר החל מעופות, כבש, בקר, דגים קפואים ועוד. בעל ותק ומוניטין רב בתחום. שירות אדיב, מקצועי ולשביעות רצונו של כל לקוח.
קצביה מומלצת בגבעתיים (צילום: pixabay)
קצביה מומלצת ברמת גן

כתובת: הרא”ה 168 רמת גן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

חנויות הדגים המומלצות ביותר בגבעתיים ורמת גן. אילוסטרציה canva

חנויות הדגים המומלצות ביותר בגבעתיים ורמת גן לשנת 2024

תפריט נגישות