יום חמישי , אפריל 18 2024

מחפשים מוסך פחחות ברמת גן? הכי טובים לשנת 2024

כל אחד מאיתנו מתפלל שזה לא ייקרה אבל הסטטיסטיקה אומרת שחלק מהרכבים על הכבישים ייפגעו בתאונה. וכשזה קורה כדאי לדעת לאיזה מוסכי פחחות לפנות . אם אתם גרים באזור רמת גן ,הכתבה הזאת עבורכם.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


לצערנו אין מה לעשות, אך שהרכב ניזוק בתאונה או מקבל מכות בחלקו החיצוני יש להגיע למוסך פחחות רכב, שם באמצעים מתקדמים יכולים בעלי המקצוע ליישר או להחליף את החלקים שנפגעו. במידת הצורך מבצעים גם צביעה ומשתדלים עד כמה שאפשר להחזיר את הרכב למצבו המקורי. עומס בכבישים או נסיעה לא זהירה גורמת לתאונות דרכים, הרכב נפגע, כולם מברכים שאין פגיעות בנוסעים. אך מה עושים עם הרכבים שנפגעים בתאונות. יצאנו לבדוק את מוסכי פחחות הרכב ברמת גן המתמחים בעבודות מקצועיות של תיקון הרכבים.

מוסך התאומים  – מוסך פחחות רכב ברמת גן

הרכב שלכם ניזוק בתאונה?! זה קורה ולהרבה נהגים, אבל הכי חשוב שיצאתם בריאים ושלמים! ברוב המקרים ניתן להחזיר את המכונית שלכם, למצבה הקודם ודי בקלות. השאלה הנשאלת: היכן כדאי?

אנו ממליצים לכם על מוסך התאומים, מוסך פחחות רכב הנמצא ברמת גן גבול בני ברק. עושים כאן עבודה מצוינת לשביעות רצון הלקוחות, ובתוך כמה ימים ספורים, רכבכם ישוב אליכם כמו חדש.
המוסך עובד בתנאי הסדר לכל חברות הביטוח, עד ביטול השתתפות עצמית. לא תצטרכו אפילו להגיע למוסך, משום שכאן משנעים רכבים מכל הארץ ומגיעים עד הלקוח עם רכב חליפי. בגמר התיקון הרכב יעבור שטיפה חיצונית ופנימית ותקבלו אחריות על העבודה ל-36 חודשים.
*השירות ניתן כהטבה וללא עלות, במסגרת תיקון ביטוחי.

מוסך התאומים מוסך פחחות ברמת גן

אי אפשר בלי כמה מילים על בעלי המוסך… כאן עובדים כבר כעשור ובהרמוניה נעימה, האב יהודה, בעל ניסיון  משנת 1976 בתחום הפחחות ואליו הצטרפו שני בניו התאומים: גולן וגיא זיתוני. “אנחנו עושים כאן עבודה טובה, מאוד נהנים ומרוצים לעבוד עם אבא שלנו ועובדה שהלקוחות שלנו מעידים שהם גם מרוצים מאופן עבודתנו”.

כל אחד מהשלושה, חולש על תחום אחריות נפרד: גולן אחראי על התחום המנהלתי, גיא מנהל מחלקת צבע ואילו יהודה האב, מנהל את תחום הפחחות. גולן: “כולנו בעלי ידע  מלא בכל שלבי העבודה. אנו מודעים לעובדה שהיום כולם רוצים הכל ומהר, זהו העידן הדיגיטלי וזה מה שאנחנו עושים פה. מספיק לשלוח כמה תמונות לוואטסאפ ותוכלו לקבל הצעת מחיר או הכוונה מבלי להגיע למוסך”.

מה מייחד את התאומים, מוסך פחחות רכב ברמת גן?

“אנו מודעים לעובדה שמה שחשוב כיום לאנשים הוא בעיקר הזמן שלהם. אין צורך להשבית את היום שלכם, גם אם הייתם מעורבים בתאונה והרכב שלכם ניזוק. אם יצאתם בשלום תמשיכו כרגיל, אנו נדאג לגרור או לקחת את הרכב ולשנע אותו אלינו למוסך. נציג מטעם המוסך, ילווה אתכם מרגע התאונה והכניסה למוסך ועד קבלת הרכב לאחר התיקון וגם בהמשך, לאורך כל תהליך הטיפול בתביעה מול חברת הביטוח ומיצויי מלוא זכויותיכם”.

“ולכל מי שקנה רק השנה רכב ‘דנדש’ מה שנקרא מהנילונים, אבל מישהו נכנס בכם בטעות ,או שנתקלתם במכשול לא צפוי, אל דאגה, אנו מתמחים בהחזרת הרכב לתקינותו בהתאם להוראות יצרן הרכב. אצלנו במוסך פחחות רכב ברמת גן, משתמשים במכשור, בטכניקות ובחומרים המתקדמים בעולם, גם מבחינת הצבע, וגם מבחינת התיקון. בנוסף, צוות המוסך יוצא להשתלמויות בארץ ובעולם כדי להמשיך ולהיות מספר 1 בתחום. הבטחה שלנו! אף אחד לא ירגיש שהרכב שלכם היה מעורב בתאונה…”.

לפרטים:
מוסך התאומים – פחחות רכב רמת גן
רחוב  הקישון 15 בני ברק
טלפון: ‏03-570-0585‏
וואטסאפ: 054-2452884
שעות הפתיחה: 7:30- 16:30
חפשו אותנו בפייסבוק: מוסך התאומים

מוסך קרל – פחחות רכב ברמת גן

 

במידה ורכבכם נפגע ואתם זקוקים לעבודת פחחות משובחת מוסך קרל יספק לכם את העבודה בזריזות וביעילות במחיר הוגן במיוחד ורכבכם יחזור אליכם כחדש ממש תוך כמה ימים.

מרכז שרות קרל פועל ברמת גן מאז שנת 1959. זהו מוסך מורשה עבור כלי הרכב של קיה ודייהטסו, אשר מעניק טיפולים מגוונים עבור כל סוגי הרכב. זהו מוסך ןתיק עם ניסיון של עשרות שנים בתחום ותעודות הסמכה רבות, עם צוות  מיומן ומקצועי.

היצירה 23, רמת גן

מוסך מאיה – מוסך פחחות רכב ברמת גן

מוסך

 

אם יש ברשותכם רכב אשר עבר תאונה ואתם מחפשים מוסך טוב ברמת גן אשר מתמחה בטיפול ובתיקון כל סוגי הפח הגעתם למקום הנכון.

מוסך מאיה, הינו מוסך מורשה עם ניסיון רב בתחום המוסכים מעניק מגוון שירותים עבור כל סוגי הרכבים. בין השירותים הרבים שמציע המוסך תוכלו להיעזר בשירותי הפחחות המקצועיים שהמוסך מספק. העבודה תתבצע תוך מספר ימים אחדים ע”י צוות המוסך המסור ולאחר מכן תקבלו בחזרה את רכבכם כאילו לא עבר דבר במצב חדש. מוסך מאיה דוגל בשירות אישי, איכות תיקון ועמידה בזמנים ללא פשרות.

אריה חלפים – מוסך פחחות רכב ברמת גן

 

תושבי רמת גן לא מזיזים את הרכב, צילום אילוסטרציה

 

מוסך אריה חלפים הממוקם במרכז רמת גן עוסק בשירות תיקון רכב, הינו מורשה יגואר, מוסך מורשה למשאיות, אלטרנטורים ועוד.

אם פח רכבכם ניזוק בעקבות תאונה או פגיעה אריה חלפים מציע שירותי פחחות וצבע ברמה גבוהה ע”י צוות מקצועי ובמחירים נוחים במיוחד. עם ניסיון וידע רב בתחום, אריה מציע שירות אמין מהיר ומקצועי ומבטיח שתקבלו את הרכב שלכם בחזרה במצב חדש עם עבודת פחחות ללא רבב.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

שקט לא יהיה פה. שאמה הכהן ואילני | צילומים: דוברות עיריית רמת גן ומנחם רייס

מחאת אופוזיציה בישיבת המועצה: לא נותנים לנו לדבר

תפריט נגישות