יום רביעי , פברואר 28 2024

יוסי שינובר יועץ עסקי למען מחפשי עבודה: כך תרשימו את המגייסים

מי שמחפש עבודה צריך ואף חייב לדעת מהם הצעדים שהוא צריך לנקוט כדי להרשים את המגייסים והמראיינים שהם פוגשים בריאיון העבודה ואף לפני כן. איך עושים את זה? יוסי שינובר, אחד ממומחי העסקים הכי גדולים בישראל, יספר לכם במאמר שלפניכם בדיוק איך אפשר להרשים את המגייסים, לרבות מה צריך לעשות וממה כדאי להימנע כשאתם נמצאים בסיטואציה של ריאיון עבודה. יישום של הטיפים האלו יכול להגדיל את הסיכויים שלכם להתעניינות מצד המגייסים ולקבלת ראיונות עבודה. בואו נתחיל

צילום: freepik

הכנה יסודית – הבסיס של יוסי שינובר

לדבריו של יוסי שינובר, הכנה יסודית היא המפתח להרשים את המראיין שלכם ורצוי לערוך מחקר מקיף על החברה עוד לפני שאתם מגיעים לריאיון. הבינו את המשימה של העסק, הערכים שלו, המוצרים והשירותים שהוא מספק ואת ההתפתחויות האחרונות שלו. הכירו את תיאור התפקיד שאתם מתראיינים אליו ואת הכישורים הנדרשים לאיוש המשרה. על ידי הפגנת ידע על החברה והתפקיד, תוכלו להראות שאתם מלאי מוטיבציה להשתלב בחברה ולהתפתח בה. יוסי שינובר ממליץ גם להכין תשובות לשאלות נפוצות בראיון כמו התכונה הכי שלילית שלכם, איפה אתם רואים את עצמכם בעוד 5 שנים ועוד. תרגלו את התגובות שלכם לסיטואציות ולשאלות שונות, אך הימנעו משינון מילה במילה כדי להבטיח שהן יבואו באופן הכי אותנטי שיש במהלך הריאיון. יוסי שינובר מייעץ לעסקים זה שנים ארוכות בתחום העסקי, והוא יודע לתת נקודות מבט חשובות ברמת המאקרו לחברות, וכן לייעץ לעובדים ולמתראיינים.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


 

יוסי שינובר מדבר על הלוק – להתלבש ולהתנהג בצורה מקצועית

להופעה ולהתנהגות שלכם יש תפקיד חשוב ביצירת רושם ראשוני חיובי. התלבשו בצורה מכובדת וראויה, כזו המתאימה לתרבות הארגונית של המקום. במהלך הריאיון שמרו על יציבה טובה, צרו קשר עין עם המראיינים והקפידו על לחיצת יד איתנה. היו מנומסים, מכבדים וקשובים לאורך כל השיחה. הקשבה פעילה ושפת גוף נכונה יכולות לשדר את ההתלהבות שלכם מהתפקיד.

 

הצגת ההישגים – יוסי שינובר מסביר על חשיבות הצגת ההצלחות שלנו

הריאיון הוא הזדמנות להביא לידי ביטוי את ההישגים והכישורים שלכם. יוסי שינובר מסביר שעליכם לתת דוגמאות ספציפיות איך חוויות וניסיון העבר שלכם רלוונטיים למשרה שאליה אתם מגישים מועמדות. נסו לכמת את ההישגים שלכם כדי להדגים את ההשפעה הרבה שלהם. לדוגמה, במקום לומר “שיפרתי את המכירות”, אפשר לומר, “הגדלתי את המכירות ב-20% ברבעון הראשון באמצעות קמפיין שיווקי ממוקד”. דוגמאות קונקרטיות הופכות את הכישורים שלכם למוחשיים ולמרשימים יותר.

 

הטיפ של יוסי שינובר – לשאול שאלות בעצמכם

ראיונות הם תהליך דו סטרי. תוכלו להרשים את המראיין על ידי שאלות המביעות תובנות לגבי החברה, הצוות והתפקיד עצמו. הצעד הזה מראה על העניין האמיתי שלכם בתפקיד ועל המחויבות שלכם להחליט החלטה מושכלת אם אכן יציעו לכם לאייש אותו. הינה דוגמאות לכמה שאלות טובות:

 

  • מהם יעדי החברה לטווח הקצר והארוך?
  • מהי התקדמות הקריירה האופיינית למישהו בתפקיד הזה?
  • האם אתה יכול לתאר את אופי העבודה הדינמי ושיתוף הפעולה של הצוות?

 

הימנעו מלשאול שאלות לגבי שכר או הטבות בשלב זה, אלא אם כן המראיין מעלה זאת.

 

הפגינו יכולת הסתגלות והתלהבות ממקום העבודה – התובנות של יוסי שינובר

חברות מעריכות מועמדים שיש להם יכולת להסתגל לאתגרים חדשים ולתרום באופן חיובי לדינמיקה של הצוות. הביעו את נכונותכם ללמוד ולצמוח בתפקיד ותנו דוגמאות למצבים שבהם הסתגלתם בהצלחה לשינוי או התגברתם על אתגרים בתפקידים קודמים. כמו כן, חשוב להביע התלהבות ממקום העבודה. תנו למראיין לדעת מדוע אתם מתלהבים מההזדמנות וכיצד היא מתאימה ליעדי הקריירה שלכם.

 

סיכום

באמצעות הטיפים החשובים של יוסי שינובר, תוכלו גם אתם להרשים את המגייסים והמראיינים במקום העבודה שאתם מתכננים להצטרף אליו, כדי שתוכלו לעבור בצורה חלקה את הראיונות ולהתחיל צעד נוסף וחשוב בקריירה שלכם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

ביי פוסט . צילום canva

איך לבחור חנות מתנות במרכז?

תפריט נגישות