שבת , אפריל 20 2024

כך תקבל הלוואות בערבות מדינה לעסק: מומחיות–סמכות–אמינות

כל יזם שמעוניין לקבל הלוואות בערבות מדינה לפתיחת עסק חדש או לעסק אינו יודע דבר מדהים! ,כל מה שדרוש לו כדי לפתוח עסק זה לא כסף, אלא שלושה פרמטרים: מומחיות – סמכות – אמינות. יעקב אלון מסביר

צילום אילוסטרציה FREEPIK

בחיים הדברים הם מאוד פשוטים. או שזה עובד או שזה לא עובד. כך גם עם הלוואות בערבות מדינה לפתיחת עסק חדש או לעסק. הדרך להצלחה בכדי לקבל עוברת דרך שלושה מפרמטרים שהם הכי חשובים בחיים של כל אדם בכדי שהוא יוכל לחיות בביטחון, כל אחד מבין שגוגל מבצע תחקיר אינטרנטי ובו הוא בודק בדיוק את אותם שלושה פרמטרים, וזאת על מנת שגוגל יאמין לו וישפר את דירוג האתר של בעל העסק, שהרי גוגל לא רוצה להציג פייק תוצאות כי הקהל יברח ממנו לטובת מנוע חיפוש אחר, וברור לנו שזה בוצע אחרי חשיבה עצומה, אז מה שנכון לגוגל בחיפוש אחר תוצאות נכונות, נכון לנו בחיים שלנו.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


נעמוד כאן על שלושת הפרמטרים וההשפעות שלהן על קבלת הלוואת בערבות מדינה בשני ממדים: הלוואות בערבות מדינה לפתיחת עסק חדש, הלוואות בערבות מדינה להרחבת עסק קיים.

מומחיות – הלוואות בערבות מדינה

הפרמטר הראשון שנבדק בבדיקות זכאות לקבל הלוואות בערבות מדינה הוא המומחיות שלך בעסק שאתה רוצה לפתוח או בעסק שכבר פתחת, ההגדרה המדויקת של מומחיות בעסק חדש היא פשוטה מאוד, נניח שאתה רוצה לפתוח עסק של חנות בכל תחום, יש לך כאן דרישה להיות מקצועי במספר תחומים: לדעת לנהל כספים נכון, לדעת לנהל את התפעול של העסק, לדעת לנהל עובדים אם נדרש לפי אופי הפעילות, ולדעת לשווק ולפרסם את העסק שלך, לדעת לנצל את הקשרים עם הלקוחות הקיימים שלך מהתקופה שהיית שכיר.  ההגדרה המדויקת של מומחיות בעסק קיים היא גם פשוטה, יש לך ניסיון בעסק שהפעלת, עכשיו רואים האם המומחיות שלך מפעילה את העסק הקיים שלך בצורה נכונה, האם העסק שלך פועל יפה והלקוחות מגיעים אליך בזכות המומחיות שלך, האם אתה מתנהל מתוכנן ונכון מבחינה פיננסית בעסק שלך.

סמכות  – הלוואות בערבות מדינה

אוטוריטה היא מומחיות שאפשר לסמוך עליה, כאשר אין איש חולק על סמכותו של היזם, סמכות מקצועית היא ההוכחה המקצועית לסמכות שלך, סמכות היא היכולת של היזם לנהל אנשים ולהנהיג את האנשים בעזרת המקצועיות והמומחיות שלו. כאן בשני המקרים של הלוואות בערבות  מדינה במסלול הלוואות לפתיחת עסק חדש הסמכות היא אחידה ולא משנה אם אתה פותח עסק חדש או בעל עסק קיים. אתה חייב להתנהל בסמכותיות מעבר למומחיות שלך.

אמינות  – הלוואות בערבות מדינה

מה לא נאמר על אמינות בעולם הזה, וגם כאן כל יזם שמחפש הלוואות לעסק צריך לדעת להסתכל במראה ולהבין היכן נמצאת אמינותו, כי בסופו של דבר נשארים רק העסקים הטובים של האנשים הטובים, מי שמרמה לא שורד, וכך גם בהלוואות בערבות מדינה אנחנו רואים עסקים מתפרקים בגלל פעולה אחת של חוסר אמינות, לדוגמא התוכנית “הצדיק” בטלוויזיה, שבה בוחנים בעיקר את האמינות של בעל העסק, וכאן זה לשבט או לחסד, האם היזם יודע לעמוד בפיתוי ולקחת כסף על מוצר שאינו מתאים ללקוח, או שהוא מספיק אמין וישר ומסביר ללקוח את המשמעות של השאלות שלו, כולנו אנשי מכירות בין אם אנחנו רוצים לפתוח עסק חדש, ובין אם אנחנו רוצים להרחיב את העסק שלנו, ואל לנו ליפול בנקודת האמינות של העסק.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

בסט לינקס resized_pexels-photo-4180058

מדריך מקיף לתכנון אירוע חברה מנצח

תפריט נגישות