יום שלישי , אפריל 16 2024

לקראת החתונה וגם אחריה: העסקים המומלצים לחיים המשותפים

אתם נמצאים בזוגיות ארוכה, יציבה וקרובה מזה זמן מה, אתם מרגישים שאתם לא יכולים לדמיין את החיים שלכם בנפרד, וכולם מסביבכם מפרגנים ומשקפים לכם עד כמה מערכת היחסים שלכם היא מיוחדת? ובכן - זה נפלא ונהדר ואין ספק שזוהי הרגשה טובה במיוחד לדעת שיש לנו אדם כזה בחיים שיעשה בשבילנו הכל, אך אין ספק שהחיים הזוגיים הם גם רצופי אתגרים וזה משהו שכל זוג מבין במוקדם או במאוחר במהלך הקשר

צילום: FREEPIK

האמת היא שאין יותר מדי מה לחשוש מאתגרים כאלו. אלו הם למעשה הדברים שבונים את הקשר, שמזכירים לנו למה בחרנו אחד בשנייה ושנותנים לנו הזדמנות להוכיח שהביחד שלנו חזק הרבה יותר מכל אתגר שעשוי לצוץ. יחד עם זאת באותה נשימה, חשוב שכל אחד מאיתנו יעשה ככל הניתן כדי לחזק את מערכת היחסים, ואת זה ניתן לעשות הרבה פעמים דרך שירותים ומוצרים שנרכוש מעסקים מסוגים שונים. בין אם מדובר על דברים הקשורים למיסוד הקשר והחתונה המתקרבת ובאה ובין אם אלו צעדים חיוניים וחשובים לקראת בניית העתיד הכלכלי המשותף, עסקים מקצועיים בתחומם יכולים לתת לנו לא מעט עזרה ולכן זה חשוב מאד שנכיר אותם. אנו רוצים להכיר לכם כעת שלושה עסקים כאלו שבהחלט שווה להכיר בנקודות שונות במערכת היחסים שלכם.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


לקראת ההצעה המרגשת, טבעת אירוסין יוקרתית במחיר שפוי – אתר וחנות דיאמור

אם בשעה טובה אתה מתכוון ללכת על זה (או אולי דווקא את?), ואתה מוכן לכרוע ברך ולהציע לחצי השני שלך לחיות חיים משותפים יחד, כנראה כבר התחלת לתכנן את ההצעה המרגשת, לבחור את המיקום המדויק לעשות את זה ולתכנן את כל הפרטים הקטנים שיהפכו את הרגע הזה לבלתי נשכח. אין ספק שמתוך שלל הארגונים והתכנונים, רכישה של טבעת לאחר התרשמות ממגוון של טבעות אירוסין היא המשימה החשובה ביותר, ואם כבר התחלת לעשות את זה יש סיכוי לא רע שגילית שתכשיטי שנחשב ליוקרתי ואיכותי הוא גם כזה שמגיע עם תג מחיר לא נמוך כלל.

ובכן, מתברר שזה ממש לא חייב להיות ככה, וגם אנחנו הופתענו לגלות עסק כל כך מיוחד כמו דיאמור שפשוט שובר לחלוטין את החוקים בעניין הזה. הוא הוקם על ידי שני שותפים, האחד הוא יהלומן ותיק המייבא את כל היהלומים בעצמו ודואג לליטוש שלהם כאן בארץ, והשני הוא אחד ממעצבי התכשיטים המסקרנים והפופולריים ביותר בשנים האחרונות. השניים למעשה מייצרים את כל התכשיטים בעצמם תוך שהם חותכים את פערי התיווך הגדולים שמייקרים את התכשיטים. התוצאה? תכשיטים יוקרתיים ברמה הגבוהה ביותר במחירים נמוכים בעשרות אחוזים מהמחירים הרגילים בשוק.

שווה לדעת בנוסף שאפשר להתרשם מכל התכשיטים באתר, לעצב שם תכשיט לטעמכם ואפילו להזמין הכל אליכם במשלוח מאובטח עד הבית, אז בשורה התחתונה אתם ממש לא חייבים להתפשר ויכולים ללכת על הטבעת החלומית שכיוונתם אליה מלכתחילה.

להיראות כמו שתמיד חלמת ביום החתונה שלך – סטודיו הבוטיק של מעצבת שמלות הכלה שלומית אזרד

כעת נעבור לכלות לעתיד וליום החתונה הגדול והמרגש. אין ספק שמתוך שלל הארגונים לקראת היום הזה, הבחירה של שמלת הכלה היא אולי הדבר החשוב ביותר עבור המאורסות והנשואות לעתיד, וגם כאן מתברר שאפשר ליהנות מיוקרה ללא פשרות במחירים שפויים והגיוניים.

שלומית אזרד היא אחת ממעצבות האופנה הפופולריות והמובילות בישראל שסיימה את לימודיה במכללת שנקר לפני יותר מעשור. בתור מי שכבר כבשה את הבמות באירועי האופנה הגדולים בעולם, אזרד מקפידה לייבא את הבדים שלה מאירופה ולא מתפשרת לעולם על האיכות ועל היוקרה. העיצובים שלה נחשבים לפורצי דרך וזה ממש לא במקרה שהיא מבוקשת גם על ידי זוגות מוכרים ומפורסמים בישראל.

לצד האיכות שווה לדעת שכלות שכבר בחרו בשלומית אזרד מעידות על יחס אישי ברמה הגבוהה ביותר, סבלנות מצד נשות הצוות והתאמה אישית לכל כלה וכלה. מי שמתחתנת באיזור של הסטודיו אגב, מוזמנת להגיע לשם ביום החתונה ולעשות שם גם את האיפור ואת השיער. בקיצור, מי שמחפשת יוקרה, יחס אישי ומראה חלומי ביום החתונה, בהחלט שווה להרים את הטלפון ולהתעניין, ושיהיה בשעה טובה!

לקחת את עתידכם הכלכלי בידיים – זמן לנדל”ן

בשעה טובה באתם בברית הנישואין וכעת זהו הזמן לבנות את עתידכם המשותף יחד. אין ספק שזוהי משימה מרובת אתגרים ואחד הדברים החשובים ביותר הוא להגיע למצב של יציבות כלכלית למען עתיד בטוח עבורכם ועבור הילדים שככל הנראה יצטרפו ממש בקרוב למשפחה. כמו זוגות אחרים רבים בישראל, סביר להניח שגם אתם עובדים קשה ולפעמים עדיין מתקשים לסגור את החודש וברור שאי אפשר להסתמך רק על העבודה בשביל להגיע למצב של יציבות.

אז מה כן עושים? ובכן, אם אתם שואלים אותנו, לימודי נדל”ן זה הדבר החכם והבטוח ביותר שתוכלו לעשות. בבית הספר המוביל זמן לנדל”ן תוכלו לרכוש את כל הכלים שיעזרו לכם להיכנס לשוק ותוכלו לרכוש את הדירה הראשונה שלכם למטרות מגורים או לצרכי השקעה. בין היתר תוכלו ללמוד איך לאתר נכסים פוטנציאליים מתחת לשווי השוק, כיצד לנהל משא ומתן עם מוכרים, עם איזה בעלי מקצוע צריך לדבר ואיך לנהל את המשא ומתן לקבלת משכנתא מול הבנקים.

חשוב לדעת שמדובר באחד מבתי הספר המובילים והותיקים בישראל. תוכלו ללכת שם על מסלול מקוצר עם הידע הבסיסי החשוב ביותר, קורסים מקיפים יותר שיאפשרו לכם לעסוק בתחום באופן מקצועי ואפילו יתנו לכם הזדמנות להתפרנס מהתחום באופן בלעדי, ואם אין לכם את הזמן או הרצון תוכלו גם לפנות לאנשי הצוות שינהלו את רכישת הנכס הראשון שלכם בעבורכם.

כך או כך אתם עתידים לגלות כי הנושא הכלכלי הוא נושא מאתגר ושיש צורך אמיתי למצוא אפיקים טובים להשקעה ורווח. תחום הנדל”ן הוא אחד התחומים היציבים ביותר וזה בהחלט לא מפתיע שמומחים פיננסיים רבים ממליצים לזוגות צעירים ללמוד את הנושא ולעשות את הרכישות הראשונות שלהם בהקדם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

המטפל ראובן מנדלר. צילום: כללית רפואה משלימה

כללית רפואה משלימה במרתון מודיעין

תפריט נגישות