אם תכננתם לצאת לריצה בפארק הלאומי ברמת גן או טיול עם העגלה בפארק גבעתיים, כדאי שתשקלו זאת שנית: המשרד להגנת הסביבה ומשרד הבריאות הודיעו הבוקר (א', 15.2) כי זיהום אוויר גבוה עד גבוה מאוד שורר באזור גוש דן, לרבות ערינו. המקור לזיהום הוא חלקיקים נשימים שמקורם באבק שהגיע מצפון אפריקה ושוקע באיטיות באזורנו.
לאור זאת, המשרד להגנת הסביבה ומשרד הבריאות ממליצים לאוכלוסיות רגישות, בהם חולי לב, חולי ריאות, קשישים, ילדים ונשים בהיריון, להימנע מפעילות גופנית מאומצת בחוץ. לאוכלוסייה הרגילה מומלץ לצמצם פעילות גופנית מאומצת בחוץ.
איכות האוויר חזויה להשתפר בהדרגה ובאיטיות במהלך היום א' (15.2). משעות אחר הצהריים חזוי זיהום אוויר בינוני עד גבוה בכל האזורים פרט לאזור אילת ודרום הערבה שם עדיין חזוי זיהום אוויר גבוה.
מחר יום ב' (16.2) חזוי זיהום אוויר בינוני עד גבוה בכל האזורים. המשרד ימשיך לעדכן את הציבור בהתאם לצורך על פי נתוני החיזוי והנתונים הנמדדים בתחנות הניטור ברחבי הארץ.
ניתן לעקוב אחר תחנות הניטור באתר https://air.sviva.gov.il/ ובישומון "אוויר בסביבה של המשרד להגנת הסביבה".
אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il
פורים כבר בפתח ולקראתו קבוצת הכדורסל עירוני אליצור "נאוי גרופ" גבעתיים, הנמצאת בעיצומה של עונה מוצלחת בליגה הארצית (מדורגת במקום ה-6 מתוך 14 קבוצות בליגה, עם מאזן חיובי 7:8) רכשה לאחרונה עשרות רבות של משלוחי מנות לתרומה, אותם יחלקו חניכי שבט הצופים ״דור״ לנכי צה״ל ונפגעי ונפגעות פעולות איבה, תושבות ותושבי העיר.
עשרות משלוחי המנות נרכשו מעמותת ״אקי״ם״ גבעתיים על ידי הקבוצה, כאשר כל הכסף מרכישתם הינו תרומה לעמותה.
משלוחי המנות עצמם הוכנו על ידי חניכי אקי״ם, שאורזים את משלוחי המנות ומקבלים על כך שכר, כאשר גם ההכנסות ממכירת המשלוחים מיועדות להרחבת פעילות העמותה, שעושה עבודת קודש.
התרומה של קבוצת עירוני אליצור "נאוי גרופ" גבעתיים לא מסתיימת כאן ובשבועות הקרובים צפוי משחק ידידות בין שחקני הקבוצה לבין שחקני הנבחרת של אקי״ם, המורכבת מאנשים עם צרכים מיוחדים המשחקים בקבוצה כחלק נוסף מפעילות העמותה.
יהונתן מלכין, מנהל הקבוצה: "לצד השקעה והמאמץ של שחקני הקבוצה על המגרש הקבוצה רואה חשיבות בהשתתפות ומעורבות השחקנים ביוזמות למען החברה. תודה רבה לחניכות וחניכי שבט הצופים על הסיוע בחלוקת המשלוחים אותם רכשו ותרמו".
אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il
התרגשות רבה נרשמה השבוע בספריית בית אלון בגבעתיים, כשרן קוניק, ראש העירייה, נציגי העירייה, הנהלת רשת הספריות העירונית, בני משפחתה של הדסה ותושבים רבים התכנסו כדי להוקיר תודה לאישה שעיצבה את ילדותם של רבים. בטקס חגיגי נחנכה פינת הילדים בספרייה על שמה של הדסה מרגליות שופר ז"ל – ספרנית מיתולוגית, מחנכת ויקירת העיר. המהלך נועד להבטיח כי ערכיה של הדסה – נתינה, קהילתיות ואהבת הספר – ימשיכו להדהד בין המדפים גם בעתיד.
הדסה מרגליות שופר עלתה לארץ כמעפילה בגיל 15 והחלה את עבודתה בספריית בית אלון בשנת 1963. במהלך יותר מ־33 שנים הפכה את הספרייה ממרכז להשאלת ספרים למוקד תרבות קהילתי חי ותוסס, מקום של סקרנות, דמיון ואהבת אדם. היא יזמה שיתופי פעולה עם בתי הספר בעיר, הביאה כיתות לשעות סיפור, הקימה חדרי עיון וספריות ייעודיות, והובילה פעילות תרבותית מגוונת שכללה ערבי שירה, מוזיקה ומפגשים ספרותיים.
בתה, גלית, שיתפה בטקס: "עבור רוב האנשים ספרייה היא מקום של שקט. עבור אמא שלי זה היה מקום של חיים תוססים ורועשים. היא לא רק עבדה כאן, אלא יצקה את נשמתה אל תוך המדפים".
מעבר לפועלה המקצועי, הדסה נזכרת בזכות האנושיות יוצאת הדופן שלה, היכולת לראות כל ילד וילדה, להתאים את הספר המדויק, להקשיב וליצור תחושת בית. רבים מתושבי העיר מעידים כי חינכה דורות לאהבת הקריאה, והשפעתה ניכרת עד היום.
גם לאחר פרישתה המשיכה לפעול בהתנדבות למען הקהילה, עבור חיילים, קשישים ונשות העיר, וכן במסגרת המשמר האזרחי. על תרומתה רבת השנים הוענק לה התואר "יקירת העיר גבעתיים".
קריאת פינת הילדים על שמה מבטאת את הוקרתה העמוקה של העיר למורשתה, ומבטיחה שערכיה, אהבת ספר, סקרנות, קהילה ונתינה, ימשיכו ללוות דורות של ילדים בגבעתיים.
רן קוניק, ראש עיריית גבעתיים: "הדסה מרגליות שופר ז"ל הייתה ותישאר אחת הדמויות המזוהות עם העיר גבעתיים. ספרנית מיתולוגית שהפכה את 'ספריית בית אלון' לבית שני עבור דורות של ילדים ונטעה בקוראים סקרנות ואהבת אדם. קריאת פינת הילדים על שמה של הדסה, מעפילה ויקירת העיר שתרמה לקהילה שלנו עד ימיה האחרונים, היא הדרך שלנו להבטיח שהמורשת והחיוך שלה ימשיכו ללוות את הדורות הבאים בין המדפים".
בתה, גלית, הוסיפה: "היום, כשאנחנו קוראים לספריית הילדים על שמה, אנחנו לא רק מנציחים את העבר, אנו מבטיחים את העתיד. אנו מבטיחים שערכים של נתינה, אהבת האדם והתרבות, סקרנות ומשפחתיות ימשיכו לשרות בין המדפים הללו. חותמה טבוע כאן בכל פינה, ויעידו על כך אינספור התגובות והזיכרונות שנכתבו לאחר לכתה על ידי תושבי גבעתיים".
אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il
כיצד תתמודד גבעתיים עם נפילת טיל בתוך שכונת מגורים? עיריית גבעתיים קיימה היום תרגיל חירום עירונירחב-היקף המדמה תרחיש של נפילת טיל במרחב עירוני והקמת חפ"ק אחוד (חדר פיקוד קדמי) בזירת האירוע.
התרגיל נערך בהובלת אגף הביטחון ושירותי החירום בעיריית גבעתיים ובהשתתפות כלל יחידות האגף (כולל השיטור העירוני ויחידת מגן), אגפי העירייה השונים, מתנדבי כיתת הכוננות ויחידת סע"ר וכן כלל כוחות הביטחון וההצלה: פיקוד העורף, משטרת ישראל, כבאות והצלה לישראל ומגן דוד אדום.
במהלך התרגיל נבחנו היכולות התפעוליות של כלל הגורמים בשטח, החל מתיאום בין-ארגוני, דרך הקמת חפ"ק אחוד, טיפול בנפגעים, פינוי תושבים, תקשורת עם הציבור וכלה בהפעלה של צוותי העירייה בזמן אמת.
במהלך התרגיל אמרה אור-לי ניב, מ"מ וסגנית ראש העירייה ומחזיקת תיק החירום כי "התרגול השוטף של כלל הכוחות הוא חשוב מאין כמותו. רק כך נוכל להבטיח שבעת חירום ממשית, כל בעל תפקיד יודע בדיוק מהי המשימה המוטלת עליו. אני מודה לאגף הביטחון שלנו על קיום התרגיל החשוב הזה וכן לכל היחידות שהגיעו, חלקן בהתנדבות. נמשיך להיערך לכל התרחישים, מורכבים ככל שיהיו."
תרגיל חירום עירוני בגבעתיים. צילום: עיריית גבעתיים
בשנים האחרונות, כולל בזמן חירום ממשי דוגמת "עם כלביא", קיימה עיריית גבעתיים עשרות תרגיל חירום במטרה להכין את הצוותים העירוניים לתרחישים שונים. לצד אלה, ההיערכות העירונית למצבי חירום כוללת גם התקנת אינטרנט אלחוטי בכל המקלטים הציבוריים בעיר, הרחבת מערך המצלמות, תגבור יחידת סע"ר, הקמת יחידת מגן גבעתיים, התקנת מערכת פתיחה אוטומטית במקלטים, שדרוג הציוד הטקטי של כיתת הכוננות, הכנת מחסני ציוד, מיגון כל מוסדות החינוך העירוניים ועוד. היערכות מרשימה זו זכתה לשבחים מצד מפקד פיקוד העורף, האלוף שי קלפר, שאמר בביקורו בעיר כי "ההשקעה שלכם בגבעתיים במוכנות למצבי חירום מצוינת וראויה להערכה״ והוסיף כי הוא מתרשם מהעשייה בעירייה ורואה בה רשות אחראית ונמרצת.
תרגיל חירום עירוני בגבעתיים. צילום: עיריית גבעתיים
רן קוניק, ראש עיריית גבעתיים: "ההיערכות השוטפת למצבי חירום מבטאת את חובתנו המוחלטת כלפי תושבי/ות העיר, בטח לאור המתיחות הביטחונית באזורינו. מהלך זה מצטרף לשורה ארוכה של פעולות שבוצעו בשנים ובחודשים האחרונים שמטרתם להבטיח שבשעת אמת, כולנו יודעים כיצד לפעול. אני מודה לכל אחת ואחד שלקחו חלק בתרגיל, למ"מ וסגניתי אור לי ניב, לאגף הביטחון העירוני, לכוחות הביטחון וההצלה, למתנדבים ולכלל אגפי העירייה על שיתוף הפעולה החשוב היום ובכלל."
אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il
הידעתם? על פי ההערכות חיים בישראל כיום כ-300 אלף נשים, גברים ובני נוער שהחלימו מסרטן. כולם גיבורות וגיבורים שהסתכלו למחלה בעיניים והצליחו לגבור עליה, אולם עבור חלק מהם סיום הטיפולים האונקולוגיים אינו סוף המאבק במחלה.
מחקרים שונים מראי כי מחלימים רבים חווים קשיים המעכבים את חזרתם לתפקוד מלא. חלקם מתמודדים עם תשישות כרונית, אובדן מסת שריר בגוף וטווחי תנועה בגפיים, קשיים קוגניטיביים, הפרעות שינה, מצב תזונתי לא מאוזן, בעיות במערכת העיכול, ועד לתופעות כמו ירידה בתפקוד המיני, תסמיני דיכאון וחרדה, קשיים חברתיים ותעסוקתיים ותופעות נוספות.
במטרה לתת מענה עבור אותם השיקה מחדש האגודה למלחמה בסרטן תוכנית ייעודית לשיקום אונקולוגי, המוגדרת כ-"פריצת דרך לטיפול במחלימים". בפועל, התכנית החלה לפעול כבר לפני כשנתיים, זאת לאחר תקופת פיילוט, כשהיא מבוססת על תכנית סדורה שהוגשה למשרד הבריאות מטעם המועצה הלאומית למניעה, אבחון וטיפול במחלות ממאירות.
דנה רכבי, מנהלת מחלקת שיקום ותמיכה באגודה למלחמה בסרטן מסבירה: "היכולת לשוב לשגרה היא לעיתים משימה קשה ומאתגרת. המטרה שלנו היא לסייע למחלימים ולמחלימות ביצירת שגרה חדשה המותאמת למצב הנוכחי, תוך שיח הדוגל בחמלה עצמית וזמן להחלמה אמיתית פיזית ונפשית. מדובר בתהליך הדרגתי שנועד לסייע לכל אחת ואחד מהמחלימים בהתמודדות עם ההשלכות של הטיפולים והמחלה על הגוף והנפש".
רכבי הוסיפה לתאר מספר דוגמאות להתמודדות בקרב ציבור המחלימים: "התוכנית הזו החלה כפיילוט לפני כשנתיים והתרחבה מאז משמעותית. יש לה השפעה אדירה על הרבה מאוד אנשים. לדוגמה, אישה שעברה ניתוח כריתה מלאה והתקשתה להרים את היד באופן מלא או גבר שסיים טיפולים כימותרפיים אינטנסיביים, שגרמו לאיבוד מסת שריר ולחולשה שמקשה עליו לחזור לשגרת החיים. בשני המקרים הם הזדקקו לליווי מקצועי ומותאם כדי לעזור להם לייצר ולשפר את שגרת החיים שלהם. התוכנית מתחברת גם לפרויקטים אחרים שאנחנו מפעילים כבר הרבה שנים באגודה כמו סדנת מחלימים לאיכות חיים ומרכזי התמיכה חזקים ביחד הפועלים ברחבי הארץ. זוהי זכות גדולה עבורנו לתמוך באותם אנשים ולסייע להם לחזור לשגרה מהר ככל האפשר".
אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il
איך מלמדים נערים ונערות להביט אל האופק, להתגבר על פחדים ולהציב יעדים? בבית הספר "שמעוני" בגבעתיים מאמינים שהתשובה נמצאת בין הגלים. פרויקט חדש בשם "רוכבים על הגלים עם שרון המנהלת" לוקח תלמידים מכיתות ח', חלקם מצטיינים הזקוקים לחיזוק חברתי ואחרים הזקוקים להעצמה רגשית, למסע התבגרות בתוך המים.
הפרויקט, שהחל רגע לפני חנוכה, מתקיים בשיתוף עם עמותת "הגל שלי" שהקימו ירון וקסמן ועומר טולצ'ינסקי, בסניף הדגל של העמותה בחוף בת ים.
המיזם נועד להעניק לתלמידים כלים לחיים דרך הים – כישורים, מיומנויות ודרכי התמודדות שיסייעו להם בין היתר במעבר לתיכון. "בים יש רוחות, סופות, זרמים ותנאים משתנים, ובכל שיעור התלמידים מקבלים מתודה להתמודדות", מסבירה שרון בכור-לוינהר, מנהלת בית הספר. כמי שעוסקת בספורט ימי בעצמה וכמדריכה ב"גל שלי" בהתנדבות, לוינהר היא חלק מצוות ההדרכה בתוך המים ומחוצה להם. "מעבר לטכניקה של גלישת גלים הם מתגבשים כקבוצה, לומדים לדבר רגשות, להציב לעצמם ולקבוצה יעדים, להתגבר על פחדים ולהתגבש כקבוצה. עוד מטרה חשובה היא לפתח חוסן ועצמאות", היא אומרת.
התלמידים שיצאו למחזור הראשון הומלצו על ידי מחנכות ח', במטרה לחזק אותם רגשית, חברתית ולימודית. אחרים מצטיינים בלימודים אך מתקשים מבחינה חברתית. לאף אחד מהם אין ניסיון קודם בגלישה. התלמידים התבקשו להגיש מועמדות ולכתוב מדוע חשוב להם להיות חלק מהקבוצה, והיעדים שהוזכרו כללו חיזוק ביטחון עצמי, הרחבת המעגל החברתי, וגם מימוש חלומות ילדות.
"רוכבים על הגלים עם שרון המנהלת". צילום: עיריית גבעתיים
כל מפגש כולל שלושה שלבים: שיח פתיחה שבו התלמידים משתפים במחשבות ותחושות, יציאה לים לאחר תדריך ביטחוני, עם חליפת גלישה ואפוד ציפה, ומפגש סיכום שבו שוטפים את הציוד ומשתפים בחוויות. "לאן שהמבט שלי הולך – שם אני נמצא", מסבירים למשתתפים. "כמו בים, כך בחיים – צריך לדעת להסתכל אל האופק, רחוק".
התלמידים מתחייבים להשלים את חומר הלימודים שהם מפסידים, ומקבלים ליווי צמוד לאורך התהליך עד התיכון, תוך חיזוק דפוסי אחריות ומשמעת עצמית.
אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il
השבוע (שלישי) בשעות הבוקר התקבל דיווח במוקד המשטרה על שני חשודים ברחוב שינקין בגבעתיים.
שוטרי יחידת שיטור עירוני גבעתיים הגיעו למקום ובסריקות הצליחו ללכוד חשוד, בעת שגרר אופנוע ברחוב. החשוד, בן 23, תושב ג'ת, נעצר לחקירה בתחנת המשטרה שבסיומה נכלא.
אתמול בבוקר בית משפט השלום בת"א האריך מעצרו עד חמישי. בבירור האופנוע נגנב מרחוב גבע בגבעתיים ולאחר בדיקה הושב לבעליו.
בתוך כך, חוקרי משטרת גבעתיים פתחו בחקירה עם קבלת תלונה מקוונת בתחילת השבוע (ראשון) על התפרצות לרכב וניפוץ השמשה ברחוב קרית יוסף בגבעתיים.
ממשטרת ישראל נמסר כי במסגרת החקירה, תוך איסוף ממצאים וראיות החשוד זוהה, אותר ונעצר החשוד על ידי שוטרי תחנת גבעתיים.
החשוד, בן 50, תושב עכו, נעצר לחקירה בתחנת המשטרה שבסיומה נכלא. הבוקר בימ"ש השלום בת"א החליט לשחררו בתנאים מגבילים.
אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il
פרויקט מיוחד של רמת גן גבעתיים ניוז – הכירו את נבחרי הציבור שלנו
חבר המועצה מושיק גולדשטיין. צילום: שרון גבאי
הוא חי ונושם את גבעתיים מגיל 4, צמח בשכונת הרצוג והפך לאחת הדמויות המשפיעות ביותר על פניה של העיר ב-17 השנים האחרונות. תכירו את מושיק גולדשטיין (60), המשנה לראש העיר וחבר המועצה – מושיק גולדשטיין העיר ואיש עשייה שפועל "24/6" (כי בשבת נחים). כמי שמחזיק בהתנדבות בתיקי ההתחדשות העירונית ומורשת ישראל, גולדשטיין משלב בין קידמה ובנייה לבין מסורת וקהילה, ותמיד מחפש – כמו רדאר אנושי – איפה אפשר לעזור לתושב הבא.
שם: מושיק גולדשטיין
גיל: 60
מצב משפחתי: נשוי ואב ל-5, סבא ל-2.
רקע אישי: תושב העיר גבעתיים מגיל 4, גדל בשכונת הרצוג וב-17 השנים האחרונות מתגורר בשכונת תל-גנים. בוגר לימודי מנהל עסקים וניהול כללי באוניברסיטת בר אילן. לשעבר בעלים של חברת שיווק והפצה ורשת בתי טבע.
כמה שנים במועצת העיר? 17 שנים, קדנציה שלישית.
תחביבים: "אני וורקהוליק. אין לי כמעט זמן פנוי, וגם אם יש כזה – אני דואג להקדיש אותו בעיקר למשפחה. האמת היא שאפשר למצוא אותי עובד גם בשעות הזויות, מסביב לשעון – 24/6. מזל שיש לי לי את שבת קודש למנוחה".
דמות פוליטית/מקומית מוערכת: "ראש עיריית גבעתיים – רן קוניק. שיתוף הפעולה עם רן והחברות שנרקמה בינינו במרוצת השנים היא דבר מיוחד עבורי. רן הוא איש צנוע וחרוץ שיודע להאציל סמכויות. ברגע שאתה מבין את רוח הדברים שהוא רוצה, הדברים מתנהלים נהדר – הן ברמה המקצועית והן ברמה האנושית. כשאני מסתכל מסביב על פוליטיקאים ועל ראשי ערים אחרים, אפשר לראות לעיתים שהאנשים סביבם די כבוייים, שכן לעיתים ראש העיר מאפיל על נבחרי הציבור שלצידו. אצל רן זה בדיוק הפוך – זה משהו שאני מאוד מעריך אצלו".
מקום אהוב בעיר (פארק/גינה/עסק מיתולוגי/כל דבר אחר): בית הכנסת 'גבורת מרדכי' בשכונת תל-גנים – לפני שנכנסתי לחיים הציבורים שימשתי שם כיו"ר הקהילה. גדלתי בבית הכנסת הזה, ולמעשה הוא עיצב את האדם שאני כיום. הבר מצווה שלי וכן כל השמחות של הילדים והמשפחה נעשו שם. אני מחובר אל הקהילה הזו בכל נימי נפשי".
על תפקידי היום במועצה
מה תפקידך במועצת העיר?באילו ועדות אתה יושב? "אני משמש כיום כהמשנה לראש העיר ומוביל את נושא ההתחדשות העירונית, כולל ייצוג העיר גבעתיים בוועדה המחוזית לתכנון ובנייה. ב-7 השנים האחרונות אני מכהן כיו"ר החברה הכלכלית לפיתוח גבעתיים (י.ע.ד) וכן מזה 17 שנים כמחזיק תיק מורשת ישראל בעירייה, תפקיד שטומן בחובו אחריות על כלל בתי הכנסת בעיר ועל אירועים קהילתיים, לרבות ליווי החינוך הדתי בעיר. משמש כיו"ר הסיעה העצמאת 'הבית שלנו' במועצה. יו״ר הוועדה המרחבית לתכנון ובניה "הראל" מטעם משרד הפנים. חשוב לציין שאני ממלא את כלל התפקידים הללו בהתנדבות".
משהו שלא יודעים עליי: "אחת ממשימות חיי הן לחפש בכל העת כיצד לעזור לציבור ולקהילה בעיר. זכיתי להיות חלק מקהילת 'גבורת מדרכי', קהילה מיוחדת במינה. אני מגדיר את עצמי כסוג של 'רדאר' תמיד מחפש איפה אני יכול לסייע ולעזור".
שלושה נושאים שחשוב לך לקדם במהלך הקדנציה: "לאורך כל השנים התמקדתי בנושא ההתחדשות העירונית, וכך גם אמשיך. נושאים נוספים שאני מתמקד בהם הינם שמירה על הצביון הדתי-מסורתי בעיר, וכן לשמור על הפלורליסטיות של גבעתיים מכל גווניה".
פניות לתושב – באילו תחומים תושב העיר יכול לפנות אליך? האם ניתן להשיג אותך בנייד האישי?
"התושבים מכירים את הטלפון שלי ויודעים שאפשר לפנות אליי בכל נושא. הדלת שלי פתוחה עבורם 24/6".
אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il
זהו השבוע הרביעי, במסגרתו יצטרפו אל ימי האימוץ של עמותת "בשביל בעלי החיים", מילואימניקים בעלי עסקים בתחום הכלבני.
יום האימוץ הקרוב, בשיתוף השירותים הווטרינריים גוש דן וכלביית פ"ת, עיריית גבעתיים וראש העיר רן קוניק, יתקיים ביום שישי 12.12 בין השעות 10:00-14:00 ואליו יצטרף קוסטה, מילואימניק ומבעלי רשת החנויות "אנימל שופ".
בשל מזג האוויר הסוער, יום האימוץ הועבר למבנה מקורה בשירותים הוטרינרים איגוד ערים גוש דן
קוסטה שמורק בן 38 רווק פלוס כלב מדהים, מבעלי רשת חנויות "אנימל שופ" להן שלושה סניפים בראשל"צ, כפר סבא, גוש עציון וחנות אונליין, משרת בגדחה"ן גולני פלוגת גלביה, מה7 לאוקטובר ועשה מעל ל400 ימי מילואים, ב3 סבבים בעזה וסבב בצפון. הוא הגיע לתחום הכלבים מתוך אהבה לחיות הללו ובהכשרתו גם למד אילוף, אותו שם בצד לטובת החנויות. "
ב"אנימל שופ" מאמינים שכל רכישה יכולה להיות גם מעשה טוב: לקוחות החנות נהנים ממוצרים איכותיים ומשירות מקצועי ובמקביל תומכים במאמץ רחב להצלת חיות הזקוקות לכך. כחלק מהמחויבות שלנו לקהילה ולרווחת בעלי החיים, אנחנו גאים לשתף פעולה עם עמותות להצלת בעלי חיים.
במסגרת שיתוף הפעולה אנו מקדמים אימוץ אחראי, תורמים ציוד ומזון, מסייעים בטיפול ראשוני ומקיימים ימי אימוץ לקידום מציאת בתים חמים לכלבים והחתולים. קוסטה יתרום למאמצי הכלבים של עמותת "בשביל בעלי החיים" שיגיעו לאמץ ב12.12 סל אימוץ הכולל 3 סוגי צעצועים לכלבים, משטח ליקוק, פדים לצרכים, מתקן לאיסוף צרכים, קולר+רצועה וחטיפים ועצמות בשווי מאות ₪. ובנוסף, "אנימל שופ" יוצאים במבצע עד סוף דצמבר 2025, בקניית שק אוכל לכלב/חתול – 10 חטיפים מתנה; 2+1 על שימורים, חטיפים, עצמות לא כולל כפל מבצעים; משלוחים מעל 249 ₪ חינם.
טווחי המחירים בחנות: מזון 50-400 ₪, חטיפים 8-20 ₪, מיטות לכלבים 100-320 ₪, צעצועים ואביזרים נלווים 10-100 ₪, חומרים נגד פרעושים וקרציות 100-250 ₪.
קוסטה שמורק צלם אריאל זיגלר
אורנית קס יו"ר עמותת "בשביל בעלי החיים הדרך לבית חם": "המצב הנוכחי יצר עומס גדול על הכלבים שמחכים לאימוץ, במיוחד כשאנו נכנסים לחורף וכלוב קר הוא מקום קשה לשהות בו. התגייסותו המרגשת של קוסטה ורשת "אנימל שופ" תסייע לנו להגיע לקהלים רחבים יותר ולמצוא לאותם 100 כלבים מקום בטוח וחם לבלות בו את החורף, כחלק ממשפחה אוהבת."
רן קוניק, ראש עיריית גבעתיים: “יום האימוץ הוא הזדמנות מרגשת להציל חיים ולהעניק לכלבים בית חם בתוך הקהילה שלנו. לצד האימוץ תזכו גם לתמוך במשרתי/ות המילואים שתרמו לנו כל כך הרבה בשנתיים האחרונות,. אני מזמין את תושבי ותושבות העיר להגיע, לפתוח את הלב ולתת הזדמנות לחבר חדש למשפחה".
יום אימוץ כלבים של עמותת "בשביל בעלי החיים" עם קוסטה שמורק ובשיתוף השירותים הווטרינריים גוש דן ופ"ת ועיריית גבעתיים יתקיים בשישי 12.12 בין השעות 10:00-14:00.
בשל מזג האוויר הסוער, יום האימוץ הועבר למבנה מקורה בשירותים הוטרינרים איגוד ערים גוש דן
בשביל בעלי החיים מארחים את קוסטה שמורק מבעלי אנימל שופ ומילואימניק – צילום פרטי
עמותת "בשביל בעלי החיים הדרך לבת חם" היא העמותה הרשמית שמוציאה את הכלבים מכלביית השירות הוטרינרי איגוד ערים גוש דן שקולטת כלבים מ37 רשויות ברחבי גוש דן וגם מהכלבייה העירונית פ"ת שקולטת כלבים ממעל ל20 יישובים. ביום האימוץ יגיעו מעל ל20 כלבים מגיל גורות, עד בוגרים וקשישים. כולם מחוסנים, בעלי שבב, מעוקרים, מסורסים, מטופלים לפרעושים וטפילי עור ומוכנים לבית חדש. משפחה מאמצת מקבלת ערכת אימוץ בשווי 150 ₪ מתנת עמותת "בשביל בעלי החיים הדרך לבת חם" היא העמותה הרשמית שמוציאה את הכלבים מכלביית השירות הוטרינרי איגוד ערים גוש דן שקולטת כלבים מ37 רשויות ברחבי גוש דן וגם מהכלבייה העירונית פ"ת שקולטת כלבים ממעל ל20 יישובים. ביום האימוץ יגיעו מעל ל20 כלבים מגיל גורות, עד בוגרים וקשישים. כולם מחוסנים, בעלי שבב, מעוקרים, מסורסים, מטופלים לפרעושים וטפילי עור ומוכנים לבית חדש. משפחה מאמצת מקבלת ערכת אימוץ בשווי 150 ₪ מתנת "רויאל קנין" הכוללת שק אוכל קטן, קולר, רצועה, קערת אוכל. סל אימוץ עולה 1000 ₪ והוא מכסה חיסוני משושה, חיסון כלבת, שבב, עיקור או סירוס וטיפול לפרעושים וקרציות.
בשביל בעלי החיים מארחים את קוסטה שמורק מבעלי אנימל שופ ומילואימניק – צילום פרטי
ביום האימוץ יהיה מאלף שעובד עם הכלביה והעמותה ויספק ליווי למשפחות המאמצות. חשוב להגיע בהרכב משפחתי מלא, על מנת לעשות התאמה מירבית בין בני הבית לכלבים.
אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il
תוכנית הלמידה הרוחבית החדשנית "באזז" של גבעתיים, פתחה השבוע את שנתה השנייה. התוכנית, בהובלת מרכז המצוינות במינהל החינוך, הנוער וההשכלה הגבוהה, ובשיתוף משרד החינוך, מאפשרת לתלמידי שכבת ז' לצאת פעם בשבוע ממסגרת הלימודים הרגילה ולבחור קורסי העשרה שהם אוהבים ומסקרנים אותם.
במסגרת התוכנית הופכת העיר למרחב למידה עירוני פתוח. השיעורים נערכים בקבוצות משולבות של תלמידים מכל בתי הספר בעיר, ובכך מאפשרים אינטראקציות חברתיות חדשות וחשיפה לתחומי עניין מגוונים. כמו כן, התוכנית מאפשרת פיתוח יכולות בחירה והסתגלות לשינויים.
במסגרת התוכנית התלמידים בוחרים שני קורסים מתוך מגוון רחב של אפשרויות. הקורסים נפרשים על פני סמסטר אחד, שלאחריו משובצים התלמידים לקורס שבועי אחר לבחירתם.
את מרבית הקורסים מעבירים מורים המלמדים בבתי הספר בעיר, שבחרו להעביר תחום הקרוב לליבם. הקורסים מגוונים ורבים וכוללים בין היתר: קומיקס, קונדיטוריה, תאטרון, משפטים ועוד.
אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il
אנחנו משתמשים בעוגיות כדי לשפר את החוויה שלך באתר שלנו, בלחיצה על מסכים, אני מאשרת שקראתי, הבנתי ומסכים/מה למדיניות הפרטיות של האתר ולעיבוד המידע האישי שלי.