יום ראשון , מאי 19 2024

חוגגים חנוכה – במתחם אאורה בגבעתיים

אמש נפתחה המכירה המוקדמת של פרויקט היוקרה של חברת אאורה, only גבעתיים, באירוע קביעת מזוזה והדלקת נר שני במעמד סגן ראש העיר, מושיק גולדשטיין, הבעלים והמנכ"ל של אאורה עו"ד יעקב אטראקצ'י ונציג הדיירים עו"ד יריב בר דיין. במקום יבנה מגדל יוקרה שהוא הראשון במתחם. הבניין המפואר בן 25 קומות עם סטנדרט בנייה גבוה, מרפסות שמש גדולות, חללים ציבוריים יוצאי דופן, מפנקים וגדולים.

אאורה בגבעתיים
צילום - מאגמא פוטו

נפתחה המכירה המוקדמת של פרויקט היוקרה ‘only גבעתיים’  של חברת אאורה – הפרויקט ממוקם ברחוב ההסתדרות בעיר, במיקום אידאלי בסביבת הקניון, הפארק, קריית החינוך והמצוינות, התיאטרון, תנועות נוער, מרכז קניות כורזין, כביש 4 וליציאה לאיילון. הוא הראשון מבין 4 מגדלי היוקרה שעתידים להיבנות במתחם. סך הכול ייבנו על ידי אאורה 725 יח”ד חדשות שיתפרשו על 4 מגדלים בני 25-35 קומות.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ העירונית

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


הבניין תוכנן על ידי BLK, משרד אדריכלים בינ”ל עטור פרסים עם קטלוג פרויקטים מרהיבים בישראל, אירופה ודובאי. לעיצוב החללים נבחרה האדריכלית דנה אוברזון הידועה ביצירתיות שלה והיכולת לשלב בין עיצוב פרמיום לפונקציונליות.

סגן ראש העיר, מושיק גולדשטיין: “יוצאים מחושך לאור. כמה סימבולי זה שבנר שני של חנוכה משיקים את תחילת המכירות בבניין הראשון במתחם ההסתדרות המתחדש. מי היה מאמין. רק לפני כמה שנים התחדשות עירונית בהסתדרות היתה כמדע בדיוני. ובעבודה מאומצת הצלחנו והיום – בהתרגשות לא מעטה, אני וחברי ושותפי רה”ע  גבעתיים רן קוניק, יחד עם הצוות המקצועי של חברת אאורה,  פוגשים גם את הדיירים הוותיקים אך גם כאלו חדשים העתידים לעבור למתחם. כל אחד הוא אור קטן וכולנו – יחד, אור איתן. המון בהצלחה”.

עו”ד יעקב אטרקצ’י, בעלים ומנכ”ל אאורה: “מדובר באחד מפרויקט הדגל של אאורה. זהו המגדל הראשון מבין 4 מגדלי יוקרה מהמפוארים ביותר שיש באזור גוש דן. אנחנו גאים להוביל את ההתחדשות העירונית בישראל ולהביא בשורה לתושבי העיר גבעתיים. יש בבניין הזה שילוב של מיקום מצויין, תשתיות נהדרות ופינוק מירבי לדיירים ולרוכשים. אנחנו באאורה נמשיך לחדש את ישראל ולהוביל פרוייקטים כאלה ברחבי ישראל”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

כך היא תיראה מלמעלה. השכונה החדשה בתל השומר | הדמייה: יח”צ

354 דירות עד 2028: אושר חלק א’ בשכונה החדשה ליד תל השומר

תפריט נגישות