יום שני , אפריל 29 2024

נחשף סלוגן הציונות הדתית: “זוהר ישרים – בא בטוב למועצה”

יו"ר הציונות הדתית ברמת גן, חבר מועצת העיר עו"ד זוהר ישרים: "תנו לי להוביל את רמת גן לשגשוג והצלחה, אחדות וחיזוק הדת והמסורת. הצטרפו אלי, ותראו את השינוי שבעזרת ה" נביא לעיר"

סיעת הציונות הדתית רמת גן. צילום: יח”צ
סיעת הציונות הדתית רמת גן. צילום: יח"צ

השבוע (יום ג’), בנוכחות עשרות פעילים בחצר ביתו, יו”ר סיעת “הציונות הדתית” ברמת גן, חבר מועצת העיר עו”ד זוהר ישרים, הציג לראשונה את סלוגן הבחירות למועצת העיר “זוהר ישרים – בא בטוב למועצה” בנוכחות הרב שלום שפירא שליט”א.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ העירונית

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


זוהר ישרים, בן 48, נשוי ואב לחמישה ילדים, נולד וגדל ברמת גן, עורך דין כבר למעלה מ – 20 שנה, ומשמש כחבר מועצת העיר החל משנת 2018 ומחזיק בקדנציה הנוכחית את התיקים גנים ונוף, בטחון ואכיפה.

יו”ר הציונות הדתית ברמת גן, חבר מועצת העיר עו”ד זוהר ישרים: “תנו לי להוביל את רמת גן לשגשוג והצלחה, אחדות וחיזוק הדת והמסורת. הצטרפו אלי, ותראו את השינוי שבעזרת ה” נביא לעיר”

במהלך הערב הציג ישרים את שלומית פיינגולד, מספר 2 בסיעת “הציונות הדתית”. פיינגולד, בת 43, נשואה ואם לארבעה, שחקנית ויוצרת בהווה. מפיקה ומנהלת אמניות בעבר, בעלת תשובה, חברת קהילת ״נהורא״ ותושבת רמת גן מזה כ-16 שנה.

כנס פעילים- סיעת הציונות הדתית רמת גן. צילום: יח”צ
כנס פעילים- סיעת הציונות הדתית רמת גן. צילום: יח”צ

ישרים חשף תוכנית כוללת המתמקדת בשיפור העיר רמת גן במגוון תחומים מגוונים הנוגעים לחיי התושבים והתחייב להמשיך ולשפר את הגנים והנוף, להגביר את הפעילות בתחום החינוכי-חברתי, לדאוג לצעירים ותנועות הנוער, לחפש פתרונות בתחומי התחבורה והתנועה, לקדם פעילות לגיל השלישי, ולהגביר את תחושת הביטחון של תושבי העיר ושיפור חיי היום-יום תוך שמירה על מרקם החיים והשילוב של המסורת היהודית בעיר כשהוא מדגיש “רמת גן בפירוש לא צריכה להיות בני ברק אך גם לא צריכה להיות תל אביב”.

בדבריו לפעילים הרבים שהגיעו לביתו, אמר עו”ד ישרים כי כאדם דתי, הוא מבין את החשיבות של המסורת והצביון היהודי ומחויב לחזק את היבטים של חיזוק הדת והזהות היהודית בעיר. “אני מאמין שהדת והמסורת הם חלק בלתי נפרד מהחיים בעיר, אני מתכונן להביא את הערכים האלו לחזית הפעילות העירונית, תוך התחייבות לקידום ואחדות בתוך העיר. בנוסף, אחת המשימות החשובות שלנו זה לפעול לצמצום הפערים הקיימים בין השכונות וכך יהיה”.

כבר בקדנציה הנוכחית, קיים את התחייבותו לקידום חינוך דתי ממלכתי איכותי בעיר, כמו הקמת מרכז קהילתי לציבור הדתי, והשלוחה התורנית באולפנת הרא”ה. מדובר בהשקעה חסרת תקדים במוסדות הציבור הדתי, ובקדנציה הבאה מתכנן ישרים לדאוג להקצאת תוספת משמעותית לשעות שחייה נפרדות לגברים ולנשים, הקמת “מרכז צעירים” לנוער הדתי, הצמחתו מחדש של בית הספר “מורשת משה”, והפיכתו לבית ספר מוביל למצוינות וייחודיות, לצד בתי הספר האחרים שפועלים בעיר בהצלחה.

שלומית פיינגולד אמרה לפעילים; “כבעלת תשובה מכירה מקרוב את המתח מצד אחד והקשר מצד שני בין דתיים וחילונים, בין ימין ושמאל. אני זוכה בעבודתי כשחקנית להיות גשר בין העולמות ולהשמיע קולות מגוונים וכנים לכל הקהלים ולכן במיוחד בימים כאלו של קיטוב חברתי אני מבקשת להתמודד למועצת העיר מתוך האמונה שנוכל לפעול לחיזוק הצביון היהודי בעיר מתוך הבנה וכבוד ובלי לעורר פחדים בקרב כלל הציבור. מאמינה ביכולת לעבוד בשיתוף פעולה לטובת כלל הציבור שרוצה לחיות בשלום ושלווה”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

הודעה שקרית בוואטסאפ | צילום אילוסטרציה: Pixabay

דיווח שווא הופץ על מעצר מחבל ברמת גן; המשטרה: “אין חריג בגזרה”

תפריט נגישות