יום ראשון , מאי 19 2024

בי”ח ספרא ציין שנה ללכתו של פרופ’ צבי שפירר

פרופסור צבי שפירר ז"ל היה רופא ילדים ומומחה ישראלי לאימונולוגיה קלינית אשר טיפל בעשרות אלפי ילדים, לימד אלפי סטודנטים והעמיד דורות רבים של רופאי ילדים ומומחים. פרופסור שפירר נפטר ב26 בפברואר 2022 כאשר הוא בן 84

פרופסור צבי שפירר ז”ל. צילום באדיבות יחידת הצילום שיבא
פרופסור צבי שפירר ז"ל. צילום באדיבות יחידת הצילום שיבא

אתמול, 6 במרץ 2023, ציינו בבית החולים ספרא לילדים בשיבא את יום השנה הראשון ללכתו של פרופסור צבי שפירר ז”ל.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


פרופסור צבי שפירר ז”ל היה רופא ילדים ומומחה ישראלי לאימונולוגיה קלינית אשר טיפל בעשרות אלפי ילדים, לימד אלפי סטודנטים והעמיד דורות רבים של רופאי ילדים ומומחים. פרופסור שפירר נפטר ב26 בפברואר 2022 כאשר הוא בן 84.

המפגש, לציון מורשתו של פרופסור שפירר ז”ל, התקיים באולם שפירר הקרוי על שמו בבית החולים ספרא לילדים. המפגש במעמד מנהל המרכז הרפואי שיבא, פרופסור יצחק קרייס, מנהל בית החולים ספרא לילדים, ד”ר איתי פסח, משפחתו של פרופסור שפירר ז”ל, והצוותים הרפואיים בבית החולים ספרא לילדים.

פרופסור צבי שפירר ז"ל. צילום באדיבות יחידת הצילום שיבא
פרופסור צבי שפירר ז”ל. צילום באדיבות יחידת הצילום שיבא

במפגש דיבר לזכרו של פרופסור שפירר ז”ל פרופסור יצחק קרייס, מנהל המרכז הרפואי שיבא, הוענקו מלגות הצטיינות יוקרתיות ע”ש פרופסור שפירר ז”ל מטעם המרכז הרפואי שיבא ובית החולים ספרא לילדים והתקיימה הרצאה מפי ד”ר איל הנדל, חוקר מאוניברסיטת בר אילן, על טיפול גנטי ל’ילדי הבועה’.

פרופסור צבי שפירר ז"ל. צילום באדיבות יחידת הצילום שיבא
ציון שנה ללכתו של פרופסור צבי שפירר ז”ל. צילום באדיבות יחידת הצילום שיבא

פרופסור שפירר ז”ל נולד בפולין בשנת 1938 ועלה ארצה בשנת 1956. פרופסור שפירר למד רפואה באוניברסיטה העברית בירושלים והתמחה ברפואת ילדים בבית החולים “הדסה” בתל אביב. פרופ’ שפירר ז”ל ייסד את בית החולים ‘דנה’ לילדים באיכילוב ולאחר מכן התמנה ליועץ בכיר ומנהל החינוך הרפואי בבית החולים אדמונד ולילי ספרא לילדים שבמרכז הרפואי שיבא, תל השומר.

פרופסור שפירר ז”ל היה חתן פרס סולד לרפואה, חתן פרס המופת מטעם ארגון ליונס, קבל אות יקיר החברה הישראלית לפדיאטריה קלינית, הינו מעוטר מטעם משרד הבריאות על תרומתו לרפואת ילדים בארץ והעמדת דורות של רופאי ילדים. בשנת 2013 קיבל פרס שיבא על מפעל חיים.

פרופסור רז סומך, מנהל מחלקת ילדים א’: ״ פרופסור שפירר הוא מורי ורבי, אין סוף כתרים הנחנו לראשו והוא היה ראוי לכל אחד מהם, משנתו הייתה רפואה כדרך חיים, דרך ארץ, המטופל תמיד במרכז, לא להפסיק ללמוד וללמד ותמיד להיות סקרן. הקול שלו, הנוכחות שלו, חסרים לכולנו אך מורשתו כאן לתמיד״.

ד”ר איתי פסח, מנהל בית החולים ספרא לילדים: “משפחת בית החולים ספרא לילדים ומשפחת שיבא כולה זוכרת את פרופ׳ שפירר, היה מגדולי רפואי הילדים בישראל אשר שימש כמורה הרוחני והמצפן המקצועי של כולנו. גם בחלקי נפלה הזכות הגדולה להיות תלמידו והיום אנו זוכרים אותו יותר מתמיד ושמחים להעניק מלגות על שמו לרופאי הילדים המצטיינים״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

הורוסקופ

הורוסקופ שבועי: תחזית לילידי כל המזלות- 19.5-25.5.2024

תפריט נגישות