יום חמישי , מרץ 28 2024

איך תשמרי על השיער שלך בעונת הקיץ?

הקיץ הוא העונה שלך לראות ולהיראות. הוא הזמן בו נשים מתחדשות עם שמלת קיץ קלילה ונעימה וסנדלים מקסימות ויוצאות לבילויים ומסיבות קיציות כשהן נראות זוהרות מתמיד. מה שיכול להשלים את המראה הוא שיער זוהר, שופע ובריא ולכן לקראת הקיץ, הכירי את כל הטיפים לשמירה על השיער כך שיראה נהדר לאורך זמן, גם כשהטמפרטורות נוסקות.

אילוסטרציה. צילום: freepik

צביעה והבהרה של השיער – רק בצורה מקצועית

בעבר, תהליכים כימיים כמו צביעה והבהרה של השיער, היו כרוכים בייבוש השיער ועור הקרקפת. לא מעט נשים שחלמו על שיער בצבע מפתה כמו שיער בלונדיני מרהיב, גילו כי הצבעים פגעו בשיער וכעת הן זקוקות לשיקום אינטנסיבי, במקום ליהנות מתוצאות הצביעה.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


זו הסיבה שעד היום צביעה והבהרה נהנות ממוניטין לא מזהיר, אך חשוב לזכור כי השיטות לשם הבהרת השיער וגוונים בשיער השתכללו וכיום אין ממה לחשוש. השינוי העיקרי הוא באיכות חומרי הגלם – הצבעים מיוצרים בטכנולוגיות השומרות על בריאות השיער ועל גמישותו ואף מזינות אותו תוך כדי הצביעה, באמצעות קומפלקס חומרים המצוי בצבע עצמו. לכן, נשים יכולות ליהנות מצביעה והבהרה של השיער ולהיכנס לעונת הקיץ יפות וזוהרות – אך כדי שהשיער לא ייהרס, חשוב כאמור לבצע פעולות אלו במכון או מספרה בעלי מוניטין, העושים שימוש בצבעי עילית וחומרי גלם מעולים בלבד.

לא על השמפו לבדו

דרך נוספת לשמור על השיער בעונת הקיץ החמה, היא למנף כל חפיפה, שגם ככה מתרחשת הרבה במזג האוויר הקיצי – לרוטינת טיפוח הכוללת הזנה מעמיקה של השיער. במקום להסתפק בשמפו לשיער רגיל ומרכך באיכות בינונית, השקיעי בשמפו וקונדישנר איכותיים המתאימים למזג האוויר הקשוח בארץ. חשוב לציין כי יש מוצרי שמפו שהם מיועדים ישירות לשיער צבוע. בנוסף, מומלץ גם להשתמש במסכות לשמירה על צבע השיער וסרומים שונים המזינים אותו לאורכו ולעומקו, על מנת לספק לשערות מעטפת הגנה טובה מפני קרני השמש החזקות ומפני החשיפה למלחים וחומרי הניקוי במי הים והבריכה.

נסי להימנע מהזעת יתר באזור הקרקפת

הקיץ הישראלי כל כך חם, שלפעמים מזיעים בו מבלי שזזים בכלל ואם מתהלכים בחוץ או בחלל לא ממוזג, המצב מחמיר פי כמה. אמנם הזיעה היא מנגנון חשוב מאוד בגוף, אך זכרי כי זיעה מוגברת יכולה לגרום להופעת פטרת השמש בקרקפת, הגורמת לקשקשים לא אסתטיים וחוסר נוחות כללית. לכן מתי שרק אפשר, הימנעי מהזעה מאסיבית ונגבי את האזורים הלחים כמה שיותר.

גם אם יש לך יום שיער טוב – חבשי כובע

מובן לגמרי שאם השיער שלך נראה זוהר ומרהיב, לחבוש כובע ולהסתיר אותו זה הדבר האחרון שמתחשק לך לעשות. למרבה הצער, יש מקרים בהם אין ברירה. עדיף לחבוש כובע אלגנטי או בעיצוב נועז לכמה שעות של חשיפה ישירה לשמש, מאשר לסבול לאחר מכן משיער דהוי, מפוצל וחסר חיוניות שדורש טיפוח בתדירות גבוהה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

בסט לינקס צילום pexels

אחלה קיר: כל מה שרציתם לדעת על שפכטל אמריקאי

תפריט נגישות