יום רביעי , יוני 24 2026

רמת גן

רמת גן כל החדשות והעדכונים החמים בנושא, כולל תמונות, סרטי וידאו וכתבות על רמת גן.

סופ"ש של אכיפה בגוש דן: מעל 200 דוחות תנועה, 9 רכבים הושבתו

משטרת מרחב דן ממשיכה במאבק נגד הקטל בדרכים: בסוף השבוע האחרון קיימו שוטרי התנועה ושוטרי התחנות (רמת גן-בני ברק, גבעתיים ומסובים) מבצע אכיפה נרחב במוקדים מרכזיים ברחבי האזור. מטרת הפעילות הייתה איתור עבירות בריונות ועבירות מסכנות חיים הפוגעות בביטחון משתמשי הדרך.

במהלך המבצע נרשמו סך הכל 203 דוחות תנועה. המשטרה שמה דגש מיוחד על עבירות איכות, כאשר נתפסו 5 נהגים תחת השפעת אלכוהול או סמים, עבירה הנחשבת לאחת המסוכנות ביותר בכביש. כמו כן, 9 רכבים הושבתו ונאסרו לשימוש מיידי, ו-11 רכבים נוספים הורדו מהכביש על ידי סייר בוחן עקב ליקויי בטיחות חמורים.

על הכוונת: הסחות דעת וכלים חשמליים חלק ניכר מהאכיפה הופנה נגד הסחות דעת, כאשר 16 נהגים נקנסו בגין שימוש בטלפון הנייד בזמן נהיגה. בנוסף, המשטרה פעלה נגד עבירות הכלים החשמליים (מיקרומוביליטי). 21 דוחות נרשמו לרוכבים בגין רכיבה ללא קסדה, היעדר הכשרה מתאימה או רכיבה אסורה על המדרכה.

נתונים נוספים שעלו מן המבצע:

רמזור אדום: 14 נהגים נתפסו חוצים צומת באור אדום.

מהירות: 12 נהגים נתפסו בנהיגה מופרזת.

הולכי רגל: 9 דוחות נרשמו לנהגים שלא נתנו זכות קדימה להולכי רגל במעבר חצייה.

דו-גלגלי: 18 דוחות לרוכבי אופנועים (נסיעה על שטח הפרדה, מדרכה ועוד).

ממשטרת ישראל נמסר כי הפעילות המוגברת תימשך גם בימים הקרובים, במטרה ליצור הרתעה ולמנוע את תאונת הדרכים הבאה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

פותחים סופ"ש 19.12.2025: הרכילות, האנשים והסיפורים של רמת גן וגבעתיים

השבוע במגזין: מה גרם לכל כוכבי ארץ נהדרת לצאת מהבית בערב גשום וסוער? מי הצליח להוציא מהבית את משה דץ כשהוא עם רגל שבורה? לאיזה קמפיין אופנה במילאנו הצטלמה פנינה רוזנבלום? מה מכינים לכם ביקבי כרמל לכבוד השנה החדשה? ואיזו בשורה תשמח את הקרניבורים של קריית אונו?

נתחיל עם רכילות

שני כהן, אסי כהן ויניב ביטון. כל החברים הגיעו לפרגן

בחמישי שעבר קיימה yes את אירוע השקת הדרמה הקומית 'מטכ"ליסטים', אותה יצר וגם מככב ערן זרחוביץ', על חוויותיו כשקמיסט בסיירת מטכ"ל בשנות ה-90. כוכבי הביצה לא נרתעו מהסופה ביירון ולאירוע הגיעו כוכבי הסדרה: בר ברימר, שחר חיון, אלעד סננס, אמיר טסלר, ידין גלמן, אלון חמאווי, טליה ברטפלד, אברהם ארנסון ועוד. עוד הגיעו: משפחת זרחוביץ' והחברים מעולם הקומדיה וארץ נהדרת- אסי כהן, ליאת הרלב, עלמה זק, שני כהן, עומר עציון, תום יער, מריאנו אידלמן, מולי שגב, נועה קולר, אגם רודברג, שירה נאור ועוד. חוץ מאסי כהן, שהוא תושב גבעתיים, קלטנו גם את הכוריאוגרפית עדי דלויה מרמת גן, ביתו של הצלם רפי דלויה, שהגיעה לאירוע לפרגן לבן זוגה, השחקן אלעד סננס. עדי סיפרה לנו שבימים אלו היא עובדת כעוזרת הכוריאוגרף הראשי בפסטיגל.

אלעד סננס ועדי דלויה. צילום רפי דלויה
אלעד סננס ועדי דלויה. צילום: רפי דלויה

מירי מיכאלי ובנה בניה. חגגו בצמאה

מגישת החדשות מירי מיכאלי עשתה את כל הדרך מביתה ברמת גן עד לעיר הקודש ביום הסוער של ביירון, כדי לחגוג באירוע הסיום של פסטיבל 'צמאה' שנערך זו השנה ה-16 בבנייני האומה בירושלים. הפסטיבל, שמתפרש על פני שבוע של הופעות, זכה להצלחה אדירה, הגיעו אליו עשרות סלבס וכוכבים לראות, לרקוד ולשמוח. עוד הגיעו לחגוג: אביב אלוש, בניה ברבי, שרון אדם, יעל גולדמן, נטלי דדון, יובל מעתוק, דניאל וייס ובת הזוג אוראין בוקובזה, לירון גושן, אושר סלים, רווית אסף, אלינה רבינוביץ, ספיר כהן, ברכה שילת והרב משה שילת – מייסדי ומובילי צמאה, ועוד רבים.

מירי מיכאלי ובנה בניה. צילום אור גפן
מירי מיכאלי ובנה בניה. צילום: אור גפן.

משה דץ. ברייק א לג? 

באותו ערב התקיימה בתיאטרון הקאמרי פרמיירה להצגה החדשה, ״האבא״, בכיכובו של דביר בנדק. ההצגה היא שיתוף פעולה בין הקאמרי לתיאטרון אלעד, תיאטרון עצמאי שהוקם בקיבוץ אילות הדרומי, ועוסקת בדמנציה – מנקודת המבט של האדם הלוקה בה. בין האורחים שהגיעו: משה דץ שהגיע מהבית בגבעתיים עם רגל שבורה, ישי גולן, צחי גראד, מיכל דליות, איציק ויינגרטן ועוד.

משה דץ בהצגה החגיגית של האבא בתיאטרון הקאמרי. צילום- איציק בירן
משה דץ בהצגה החגיגית של האבא בתיאטרון הקאמרי. צילום: איציק בירן

ליאת בקייר ודנה זרמון. לא נבהלו

גם כוכבי הרשת לא נבהלו מסופת ביירון והגיעו בהמוניהם להשקה נוצצת ל-MIND במשרדי בלוסטון LIVE NATION בבני ברק. על אף הגשם שלא הפסיק לרדת, שורת אושיות ודמויות בולטות בעולם התוכן והדיגיטל יצאו מהבית כדי לקחת חלק בהשקת MIND- החברה החדשה שקמה מתוךGOAT TLV, והציגה לראשונה בישראל פלטפורמת Influencer Data Base חדשנית. את הכנס פתחה ליאת בקייר, מנכ״לית MIND, שהציגה את החזון להפוך את עולם המשפיענים לערוץ מדיה מדיד, מקצועי ושקוף, עם דאטה בזמן אמת. אבל האקשן האמיתי היה ברשימת המוזמנים: בין הפאנליסטים והאורחים נצפו דנה זרמון, אן זיוי, שירז טל (שגדלה בקריית אונו), ליקי רוזנברג מיכאלי, עידן תלם, נבו עמרני ותומר טליאס- ולצדם עוד רבים מהשמות הלוהטים של תעשיית המשפיענים. את האירוע עצמו הנחה עומר ירדני, שהשכיל לשמור על אנרגיה גבוהה למרות מזג האוויר הסוער בחוץ.

ליאת בקייר ודנה זרמון. צילום עמית נעים
ליאת בקייר ודנה זרמון. צילום: עמית נעים

פנינה רוזנבלום ושון בלאיש (במרכז) עם הדוגמנים. כובשת

המדור עוד זוכר איך בשנות התשעים רכשה פנינה רוזנבלום וילה ברמת גן, במה שהתפרסם כאחת מעסקאות הנדל"ן היקרות שנעשו אז בארץ. כבר אז היתה רוזנבלום אישה גדולה מהחיים, והיום, ממרומי גיל 71, היא לא עושה סימנים שהיא הולכת לעצור: הפעם הפנינה שלנו כובשת את מילאנו ועושה את זה בגדול: בתחילת השבוע היא נחתה במילאנו באיטליה ונצפתה על סט הצילומים בהפקת האופנה של MFT – שבוע האופנה, האיפור והביוטי במילאנו, בהפקת שון בלאיש. פנינה הוכיחה שגיל הוא רק מספר וכיכבה על הסט לצד חמישה דוגמני־על מכל רחבי העולם. בנוכחות עוצמתית, סטייל בלתי מתפשר והרבה נוכחות, היא ממשיכה להוות השראה לנשים בארץ ובעולם – וממשיכה לשבור מוסכמות גם בזירה הבינלאומית. עד 120.

פנינה רוזנבלום ושון בלאיש (במרכז) עם הדוגמנים. צילום כריסטיאנו מירטי
פנינה רוזנבלום ושון בלאיש (במרכז) עם הדוגמנים. צילום: כריסטיאנו מירטי

אבישי שפירא, עידן כץ, רוני כץ ודבורה מירשווילי. למען השורדים

שיתוף פעולה מרגש בין עמותת 'לב בטוח' לבין הולנדיה, במסגרתו הוצעה לאלפי שורדי מסיבות הטרור השמיכה הכבדה של הולנדיה שמאפשרת שינה ארוכה ורציפה, פתרון איכותי לסימפטום חוסר השינה הטראומטי ממנו סובלים השורדים.

רוני כץ, אמו של שורד הנובה ארד כץ מקריית אונו, יחד עם אבישי שפירא מעמותת 'לב בטוח', המעניקה סיוע נפשי לשורדי מסיבות ה-7.10 ובני משפחותיהם, נפגשו השבוע עם עידן כץ מנכ"ל רשת הולנדיה על מנת להודות לו בסיומו של שיתוף פעולה מוצלח במסגרתו הוצעה לשורדי המסיבות השמיכה הכבדה של הולנדיה ב- 70% הנחה. הכל התחיל בפוסט מקרי על שמיכה כבדה המבטיחה שינה איכותית, ארוכה ומרגיעה שלכד את עיניה של רוני. מתוך הכרה של הסימפטומים המאפיינים את הטראומה שממנה סובלים השורדים היא הבינה שמענה לסימפטום של מחסור בשינה, או שינה טרודה ואי רציפה יכול להקל על שנתם של השורדים ובכך להביא ולו במעט מזור להתמודדות היומיומית שלהם עם מכאובי הגוף והנפש. שיחת טלפון בין מנכ"ל הולנדיה, עידן כץ, לבין רוני כץ הובילה לשיתוף פעולה מרחיב לב בין עמותת  לב בטוח לבין הולנדיה, שבמסגרתו נענו לקריאה משורדי מסיבות הטרור בעוטף עזה ורכשו שמיכה כבדה ב- 70% הנחה.

אבישי עידן כץ רוני כץ ודבורה מירשווילי צילום יחץ
אבישי עידן כץ רוני כץ ודבורה מירשווילי. צילום: יח"צ

יובל שרף ואניה בוקשטיין. אוצר קטן שינוי גדול. (צילום: אור גפן).

האוצר הקטן שמניע שינוי גדול: או איך מיליוני שקלים באגורות חוזרים לכלכלה – והופכים לתרומות? השבוע הושק פרויקט “האוצר האבוד”, בשיתוף קניון עזריאלי תל אביב, שמחזיר את האגורות למחזור הכלכלי ומנתב אותן לתרומה לעמותות. בקניון מוקמה תיבת תרומת מטבעות של ״האוצר האבוד״ – מיזם חברתי שאסף עד היום מעל מיליון שקלים לעמותות ונזקקים, והכל במטבעות של 10 אגורות ששוכבים נשכחים בכל בית. רוקנו צנצנות ובאו לשלשל לתיבה: אניה בוקשטיין שסיפרה שהיא ממש שמחה על המיזם משום שבביתה בגבעתיים תמיד מפוזרות מטבעות של 10 אגורות והנה הגיע הזמן לעשות סדר, יובל שרף, תום יער עם אבא יער והגור אבשלום, שי-לי שינדלר עם דני הבת ורוני הבן, וקרן מור.

יובל שרף ואניה בוקשטיין. צילום אור גפן
יובל שרף ואניה בוקשטיין. צילום: אור גפן

עומר אדם וסאן מזרחי. מככבים

עומר אדם החליף את יעל שלביה בדוגמנית סאן מזרחי, הלא היא ביתו של האווירון אלון מזרחי. לא, לא מדובר בזוגיות חדשה של הזמר הנחשק, אלא בפרזנטורית חדשה שתככב לצידו של עומר בקמפיין למותג משקפי השמש והראיה קאטליה מבית אופטיקנה. סאן, דוגמנית ישראלית שכיכבה על מסלולי תצוגות האופנה הנחשבות ביותר בניו יורק, נבחרה לתפקיד הפרזנטורית של הרשת לצד אדם. "אחרי אינספור קמפיינים בזירה הבינלאומית אני מתרגשת במיוחד להצטרף כפרזנטורית למותג ישראלי המוביל את עולם האופנה המקומי. קאטליה מכניסים ניחוח של שפה ייחודית לצד אלגנטיות גבוהה, ובשיתוף פעולה מרגש עם אמן מוכשר כמו עומר אדם", מסרה סאן.

עומר אדם וסאן מזרחי. צילום: שי פרנקו
עומר אדם וסאן מזרחי. צילום: שי פרנקו

טעימות ראשונות מהשנה החדשה

רגע לפני ש-2026 יוצאת לדרך, ביקבי כרמל מציגים לראשונה כמה מהחשיפות הייחודיות שילוו את עשיית היין של השנה הקרובה והלאה. החל בבצירים חדשים, דרך טעימות חבית ועד טעימות מהבציר הנוכחי שנגמר לאחרונה. האירוע התקיים במסגרת פסטיבל Chef & Show של זאפה, בחסות המובילה של מותג יינות היוקרה של יקבי כרמל – Carmel Signature, בערב מיוחד שכלל הופעה של אלון עדר וארוחה בניצוחו של השף אדר לוטן בזאפה הרצלייה.

טעימת יינות לקראת 2026 יקבי כרמל צילום עידו שחם (1) (1)
טעימת יינות לקראת 2026 יקבי כרמל. צילום: עידו שחם

יפתח פרץ, היינן הראשי של יקבי כרמל, הציג באירוע את היינות שטעמנו: "אנחנו נרגשים לפתוח את 2026 עם מגוון חדשנויות מסקרנות. העבודה הייננית אינה פוסקת לרגע, ואנחנו כבר מביטים קדימה אל השלבים הקריטיים של הבציר הבא. השנה מרגשת במיוחד גם בזכות פתיחת היקב החדש באלון תבור, שמאפשר לנו עבודה מדויקת, נקייה ומקצועית יותר מתמיד".

פסטיבל Chef & Show של הזאפה מיועד לחובבי מוזיקה, פודיז וצרכני תרבות, ומציע ערב יוצא דופן שבו מתמזגים שלושה מתחומי הבילוי האהובים ביותר: הופעה חיה של מיטב האמנים, תפריט שף ייחודי שנבנה במיוחד לכל מופע, ויינות גסטרונומיים שנבחרו בקפידה ומשתלבים באופן אידיאלי עם המנות. הפסטיבל יתקיים עד סוף חודש דצמבר.

כחלק מתפריט היין הייעודי לפסטיבל, נבחרו יינות ממגוון סדרות של כרמל סיגנצ'ר שיוגשו במחירים מיוחדים. כל סדרה מציעה סגנון שונה, המעשיר את חוויית הטעימה ומתאים למגוון מנות: סדרת VATS – יינות ים תיכוניים באופי רענן ונגיש. סדרת VINEYARDS- יינות שמקורם בכרמים מאותו אזור גידול וטֶרוּאָר משותף. הסדרה האזורית – יינות מזנים קלאסיים. סדרת EXPERIMENT – יינות ניסיוניים שצלחו מעל למצופה בטעימה בלעדית למשתתפי הפסטיבל.

טעימת יינות לקראת 2026 יקבי כרמל צילום עידו שחם (3)
טעימת יינות לקראת 2026 יקבי כרמל. צילום: עידו שחם

היינות שנחשפו באירוע:

קולומברד בציר 2023, אקספרימנט

100% פרנץ' קולומברד מכרם העוגן בנחל אלכסנדר שבשרון – כרם הנטוע על גבעת חמרה נדירה המורכבת מדיונות חול שהתייצבו עם השנים וספחו מינרלים ותחמוצות ברזל. הקרקע המאווררת ובעלת הניקוז המופלא תורמת ליצירת יינות לבנים בעלי טוהר, חומצה טבעית ורעננות מעודנת. היין צפוי להיות בשיאו עד כחמש שנים מהבקבוק. בפה מרגישים פרי מרוכז, מרירות עדינה של קליפת אשכולית, חומצה עשירה וסיומת ארוכה ומורכבת. יתאים במיוחד למנות סלמון אפוי וגבינות בשלות.

Mediterranean בציר 2023

ממסך בהשראת יינות עמק הרון, מבטא תפיסה ים תיכונית המותאמת לאקלים המקומי. היין מורכב מ-25% מרסלאן, 25% סירה, 25% ארגמן, 13% מורברד ו-12% גרנאש. כל זן התבגר בנפרד במשך שבעה חודשים, ולאחר מכן התבגרו היינות יחדיו במשך שמונה חודשים נוספים בחביות עץ אלון צרפתי. מה שיצר יין מורכב, אלגנטי ומתוחכם, המשלב עוצמה ופראיות לצד פרי עשיר ותיבול עדין.

Mediterranean בציר 2019

ממסך בעל אופי ים תיכוני מובהק, המורכב מ-30% קריניאן, 25% סירה, 20% טאנט, 16% פטיט סירה ו-9% מורברד מחלקות מובחרות. היין התבגר במשך 16 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי. התוצאה היא ממסך רב-שכבות, אלגנטי ומתוחכם, המשלב עוצמה פראית עם פרי ותיבול מודגשים.

 

חגיגה לקרניבורים בקריית אונו 

קריית אונו ממשיכה להתפתח קולינרית עם פתיחתו של דיינר בשרי חדש, שנוצר על ידי הבעלים של “המקום של בשר” מנווה צדק, אחד ממוסדות הבשר המוערכים והמוצלחים בתל אביב. כעת הם מביאים את המומחיות, הדיוק והאיכות שהפכו אותם לשם דבר אל פורמט יומיומי, נגיש ומהנה יותר. המקום מציע תפריט רחב המבוסס על בשרים טריים, מנות עשירות ומושקעות, והמבורגרים שמקבלים את אותה תשומת הלב וחומרי הגלם האיכותיים המוכרים מהמסעדה האם. לצד המנות הבשריות תמצאו גם מנות פסטה ואפשרויות שמתאימות לילדים.

בין המנות המוגשות בתפריט:
טאקו סביצ׳ה- פרי העונה, בצל סגול, איולי פלפלים ותפוז. טטאקי סינטה- צרובה ברוטב ציר פטריות, חמאה וסויה. המבורגר כמהין (200 גרם)- ציפס בטטה, איולי כמהין וחסה מוגש עם תוספת לבחירה. כריך בשר מפורק בבישול ארוך-מלפפון חמוץ, בצל מוחמץ, איולי ציפוטלה, רוקט, מוגש
עם תוספת לבחירה. סטייק פרגית בגריל-במרינדת עשבי תיבול, מוגש עם תוספת לבחירה. ספגטי מיטבולס-ספגטי וכדורי בשר, ברוטב עגבניות ופרמז׳ן. רביולי תרד-״גבינת המאירי״, עגבניות וחמאה חומה. וכמובן, מבחר סטייקים אנטריקוט, פילה וסינטה עם רטבים: ציר בקר / גבינה כחולה / חרדל שמנת ותוספות לבחירה.

המקום מתאים לבילוי משפחתי, זוגי או חברתי, ומציע אווירה קלילה, חמה ונעימה שמתאימה גם לארוחות יומיומיות וגם לאירועים קטנים. במקום נמצא גם חדר פרטי חדש עם מקרן המאפשר לקיים חגיגות אינטימיות, מפגשים, הקרנות ואירועים משפחתיים או עסקיים עם שירות צמוד.

דיינר מקום של בשר. שמירה אימבר גדיש 9, קריית אונו

עסקית מוגשת בימים א׳-ה׳ בין השעות 12:00-17:00 בישיבה במסעדה בלבד. שעות פתיחת מסעדה:
א'-ש' 12:00-23:00.

מקום של בשר. צילום גיא אשכנזי
מקום של בשר. צילום: גיא אשכנזי

 

לביבות כבר אכלתם בחג הזה?

לביבות זה לא רק תפוחי אדמה, ועם כל הכבוד ללביבה הקלאסית, קבלו מתכון ללביבה קצת אחרת, כזאת שתפתיע את האורחים שלכם: יצרנית הטחינה והחלווה "אחוה" מגישה לרגל חנוכה מתכון מיוחד שמחמם את הלב והמטבח: לביבות טחינה כתומות המשלבות בין מתיקות טבעית של בטטה ודלעת לבין עושרה וטעמה העדין של הטחינה. התוצאה היא לביבה רכה, צבעונית ומזמינה, שמביאה איתה טעם של בית עם טוויסט חגיגי ומודרני. המתכון קל להכנה ומושלם לאירוח, למשפחה ולכל אוהבי החג.

מצרכים (לכ-10-12 לביבות):

300 גרם דלעת חתוכה וקלופה

1 בטטה

5 כפות טחינה מסורתית של "אחוה"
4 כפות גדושות קמח תירס גס

4 כפות קוואקר טחון לקמח

צרור עשבי תיבול קצוצים (פטרוזיליה/כוסברה/בזיליקום/נענע)
2 שיני שום כתושות
1 כפית מלח
שמן זית לטיגון

אופן ההכנה:

מקלפים את הדלעת והבטטה וחותכים לקוביות גדולות. אופים בתנור בחום של כ- 170 מעלות עד שהן רכות (ניתן גם לאפות עם הקליפה ולהסיר לאחר האפייה). מצננים, קולפים ומועכים בעזרת מועך פירה.

מוסיפים לירקות הכתומים טחינה, קמח תירס, קמח קוואקר, עשבי תיבול, שום ומלח ומערבבים היטב. מניחים בצד לכ-10 דקות.

מחממים מחבת עם מעט שמן זית. בעזרת כף רטובה לוקחים מהעיסה כמות של לביבה ושמים בטיגון. מטגנים את הלביבות בחום בינוני משני הצדדים ומעבירים לנייר סופג.

מגישים חם לצד רוטב טחינה (שמכינים על פי הוראות היצרן) וסלט עגבניות ובצל קצוץ.

לביבות טחינה כתומות של חברת אחוה צילום הדס ניצן
לביבות טחינה כתומות של חברת אחוה. צילום: הדס ניצן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

למען הילדים: המחווה המרגשת של שוטרי ומתנדבי רמת-גן

שוטרי ומתנדבי משטרת בני ברק-רמת גן הגיעו השבוע (שלישי) לבית החולים לילדים 'ספרא' בשיבא-תל השומר. המטרה: לשמח את הילדים לרגל חג חנוכה ולחלק להם סופגניות.

יום זה הינו נדבך נוסף בעשייה המשותפת ביחסי קהילה- משטרה וכערך חברתי תורם לקהילה.

שוטרי תחנת בני ברק-רמת גן מחלקים סופגניות בשיבא. צילם: דוברות משטרת ישראל
שוטרי תחנת בני ברק-רמת גן מחלקים סופגניות בשיבא. צילם: דוברות משטרת ישראל

רס"ב הילה אסרף, מפקדת בסיס המתנדבים: "ההגעה לבית החולים נהפכה למסורת וחלק בלתי נפרד מהפעילות שלנו. מחמם לנו את הלב לשמח את הילדים ולהעלות חיוך על פניהם".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

עוקץ הקשישים ברמת גן: מתחזה ל"עובד חברת חשמל" נעצר על חם בכספומט

משטרת ישראל עצרה אתמול (שלישי) תושב עתלית בן 57, החשוד שפעל בשיטתיות ברמת גן, התחזה לבעלי מקצוע ונכנס לדירות קשישים כדי לגנוב את רכושם.

האירוע שהוביל למעצר התרחש אתמול בצהריים. סמוך לשעה 12:45 התקבל דיווח במוקד המשטרה על אדם חשוד שנכנס לדירה ברחוב 'יד שלום' ברמת גן. על פי הדיווח, החשוד הציג את עצמו בפני בעל הדירה הקשיש כנציג חברת החשמל. בזמן שהיה בדירה, ניצל החשוד את חוסר תשומת הלב של הדייר וגנב את ארנקו, שהכיל כרטיסי אשראי ו-5,000 ש"ח במזומן.

עם קבלת הדיווח, פתחו בלשי תחנת בני ברק-רמת גן בפעילות סמויה ומהירה. תוך זמן קצר הצליחו החוקרים להתחקות אחר מסלולו של החשוד ואיתרו אותו סמוך למתחם הבורסה ברמת גן – בדיוק ברגע בו עמד מול כספומט ומשך 4,000 ש"ח באמצעות הכרטיס הגנוב.

הבלשים ביצעו מעצר מיידי ("על חם"). בחיפוש שנערך על גופו וברכבו של החשוד נתפסו שני כרטיסי האשראי של הקורבן, שני מכשירי טלפון ניידים וסכום כסף מזומן בסך 9,000 ש"ח.

במהלך החקירה עלה החשד כי אין מדובר באירוע בודד. החשוד נחקר בגין מקרה נוסף שאירע בחודש שעבר (20.11.25) ברחוב 'המתמיד' ברמת גן. במקרה זה, על פי החשד, הגיע החשוד לדירתו של קשיש בן 72 כשהוא מתחזה לאינסטלטור המציע לתקן נזילה. לאחר שגנב את כרטיס האשראי של הקורבן, הוא התחזה לנציג הבנק והצליח למשוך מחשבונו סכום עתק של 22,000 ש"ח.

הבוקר הובא החשוד לבית משפט השלום בתל אביב, שם הוארך מעצרו עד לתאריך 19.12.25. הוא חשוד בשורת עבירות חמורות, בהן: התפרצות למגורים, גניבה, קבלת דבר במרמה, התחזות והונאה בכרטיסי חיוב.

במשטרה שבים וקוראים לציבור, ובפרט לאוכלוסייה המבוגרת, לנקוט במשנה זהירות: אין למסור פרטים אישיים, פרטי חשבון בנק או כרטיסי אשראי לזרים, ויש לוודא היטב את זהותו של כל אדם המבקש להיכנס לביתכם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

מאמן הפאדל מרמת-גן שכובש את ענף הפאדל: "הספורט – מיקרוקוסמוס של החיים עצמם"

אם אתם חובבי ספורט בכלל, וחובבי משחקי מחבט בפרט, סביר להניח שכבר שמעתם על משחק הפאדל. מזה שנים שהוא כובש את דרום אמריקה ואירופה. מין הכלאה מופלאה של משחק הטניס והסקווש, ספורט נגיש וכיפי בצורה בלתי רגילה. בשנים האחרונות הפאדל השלים 'עלייה' גם לארץ הקודש שלנו, בדרך לטירוף אחד שלם, כזה שסוחף אחריו עוד ועוד אנשים שפשוט מתאהבים בו.

לראיה, אנו עדים בימים אלה לתנופה חסרת תקדים מועדוני פאדל ועוד ועוד מגרשים, שנועדו לענות על הביקושים הבלתי נגמרים מצד חובבי המשחק במחוזותינו. רק לאחרונה הכריז ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה, על הקמת מועדון חדש בסמוך למתחם הספארי בעיר, המתווסף למועדון בכפר המכביה, לצד שני מועדונים נוספים שצפוים להיפתח ברחבי העיר במהלך שנת 2026 (ככל הנראה בשיכון ותיקים וכן במיקום נוסף עליו טרם התקבלה החלטה סופית).

מי שנחשב לאחד מחלוצי הענף שמשגע את העולם, וכאמור גם את ישראל בשנים האחרונות, הוא לא אחר מאשר אלכס פרס (32), תושב שכונת רמת-חן ברמת-גן (נשוי, אוטוטו + 1). בשקט בשקט הצליח האחרון לטפח בשנים האחרונות תחתיו קהילה מרשימה של מתאמנים ומתאמנות בכל טווח הגילים והרמות, בהם הוא מחדיר את התשוקה למשחק, בשילוב עם ידע מקצועי רחב היקף, כזה שיש בו בכדי להעניק להם ערך מוסף ולקחת אותם כמה צעדים קדימה.

בראיון מיוחד עימו עבור "רמת גן-גבעתיים ניוז" מגולל אלכס את תחילת הקריירה שלו, שהחלה כמו רבים אחרים המשחקים פאדל, אצל 'האחות הגדולה' במגרש הטניס. "הסיפור שלי בעולם הספורט החל בגיל 7 במרכז הטניס  באשקלון, העיר בה גדלתי", הוא מתאר במבט לאחור. "מהרגע שהחזקתי מחבט פעם ראשונה, למעשה לא עזבתי אותו עד גיל 17. המאמן שלי בזמנו אמר להורים שלי שאני מוכשר, ושהוא ישמח לראות אותי בקבוצה התחרותית. ככה בעצם העברתי את הילדות שלי כטניסאי תחרותי – דרך ארוכה שכללה אימונים במסגרת אינטנסיבית של 6 פעמים בשבוע, אימוני כושר, אימונים מנטליים, תחרויות בארץ ובחו"ל".

אלכס פרס. צילום: דידי שובל
אלכס פרס. צילום: דידי שובל

אלכס מוסיף לשבח את חשיבות הספורט בחיו, שכן הוא הקנה בו ערכים וסל מגוון של מיומנויות, לרבות ברמה המנטאלית, אשר ערכן לא יסולא בפז. "הדבר שאני הכי שמח עליו מהמסע שלי כילד ספורטאי, הוא הכלים שנתן לי הספורט לחיים עצמם. היכולת לקום אחרי הפסדים, היכולת להאמין בעצמי, התמודדות עם מצבי לחץ וציפיות, קבלת החלטות, שפת גוף חיובית, קור רוח, משמעת ואחריות אישית. וככה אני רואה את זה – הספורט זה מיקרוקוסמוס של החיים עצמם", כך לדבריו.

"אול-אין על הפאדל"

קצת לפני גיל 17 פרש אלכס מטניס תחרותי, בחר להתמקד בלימודים, ובהמשך התגייס ליהל"ם, יחידה מיוחדת של חיל הנדסה. בתום שירות קרבי כלוחם ומפקד, שירות בו ציין כי רכש ידע וניסיון בפיקוד, בהובלת "תהליכים בסטנדרטים שלא הכרתי", החליט לבחור במסלול אימון, בניסיון להעביר את הידע והתשוקה שצבר באימונים הלאה.

"אחרי השחרור מהצבא, התחלתי לאמן ובמשך 8 שנים הייתי מאמן טניס תחרותי.  ליוויתי שחקנים לתחרויות בארץ ובעולם, בניתי נבחרות תחרותיות במועדוני טניס שונים. בהמשך שימשתי כמנהל מקצועי, כולל השתלמויות בארץ ובעולם".

עם זאת, משהו שם, כפי שמיטיב לתאר אלכס, לא היה שלם. "מאלפי שעות אימון על המגרש ומחוצה לו, תמיד הפריע לי שאני רק מאמן טניס בהגדרה, שאני בעצמי הרגשתי שאני גם מנטור, אח גדול, אבא, פסיכולוג ועוד הרבה דברים. בשלב הזה, החלטתי שאני רוצה להרחיב את סל הכישורים שלי. משם יצאתי למסע של לימודים וגלישתי לעולמות האימון המנטלי לספורטאים והליווי הרגשי, דרך הכשרה כמאמן מנטלי ומטפל CBT".

ואז הגיע הפאדל. אלכס מתאר בערגה כיצד הפך ענף הספורט החדש, לאחד הדברים הטובים בחייו. "לפני כמעט 5 שנים הגיע הספורט הזה שנקרא פאדל לארץ. באותה תקופה התגוררתי בתל-אביב, ובדיוק בנו את שני מגרשי הפאדל הראשונים לא רחוק ממני. חברים אמרו לי 'תבוא, יש משחק חדש, אתה תאהב אותו. הוא להיט באירופה עכשיו".

ומאז נדבקת בחיידק?

"מאז הכל היסטוריה. אני זוכר את עצמי מגיע לשחק ומתלהב מהמשחק כמו ילד קטן.המשחק הזה הפך בהתחלה לתחביב, תחביב שהפך לתחביב חצי מקצועי. בהמשך, התחלתי להתחרות בארץ וביססתי את עצמי כאחד השחקנים הטובים בארץ בפאדל. תוך כדי שימשתי גם מאמן מנטלי לספורטאים תחרותיים, התחלתי לעבוד גם בליווי רגשי לילדים דרך ספורט, ועדיין הייתי גם מאמן טניס פרטי. באותה נקודת זמן קיבלתי הצעה להחליף מאמן פאדל שעבר להתגורר בחו"ל. החלטת לערוך קורס מדריכי פאדל בספרד והתחלתי לאמן פאדל, בנוסף לכל הדברים שהתעסקתי בהם".

טוב, בוא נעצור רגע. עבור מי שלא מכיר, מה זה בעצם פאדל!?

"מדובר על משחק גאוני ומאוד דינאמי, שהוא סוג של הכלאה בין טניס לסקווש עם מימד חדש – ארבע קירות שהם חלק בלתי נפרד מהמשחק. המשמעות היא שיש אקשן ופיצוצים, בשילוב עם אסטרטגיה ותחכום, סבלנות ואגרסיביות, צעקות, אמוציות, שמחה, תקווה, לחץ, התרגשות, יצירתיות, מחשבה, ניצחון, הפסד.

החוקים המרכזיים הם: צריך לעבור את הרשת; הפגיעה הראשונה של הכדור צריכה להיות ברצפה; מותר שהכדור יקפוץ רק פעם אחת בצד שלך.

אבל גולת הכותרת והשוס הגדול – אם הכדור פגע ברצפה, אני יכול לעזוב את הכדור, לתת לו לפגוע בקיר וכל עוד הוא עדיין באויר, עדיין ביכולתי להחזיר אותו למגרש. מותר גם להעביר את הכדור לצד של היריב דרך הקיר של עצמך, בקיצור ברדק אחד שלם – במובן החיובי של המילה! הספירה אגב, היא בדיוק כמו בטניס".

אלכס פרס. צילום: דידי שובל
אלכס פרס. צילום: דידי שובל

עד כמה הפאדל מתפתח בישראל?

"הפאדל בארץ מתפתח בקצב מסחרר. יש היום באיזור ה-140 מגרשי פאדל בישראל, מספר שאמור להכפיל את עצמו עד סוף שנת 2026.

בנוסף, הפאדל עצמו בארץ נמצא בצמיחה ובהתהוות. הוא מקבל צורה, התחילה ליגה מקצוענית של תחרויות ובקרוב יפתח איגוד הפאדל של ישראל ויתחילו תחרויות לנוער. יש חוגי פאדל לילדים ולמבוגרים, והמון שחקנים שמתאמנים גם במסגרת שיעורים פרטיים.

מה שיפה בספורט הזה, וזה גם מה שהופך אותו למגפה עולמית הוא הנגישות שלו. המחבט מאוד נוח, המגרש לא גדול, הכדור פחות קופצני מטניס, משחקים בזוג וכל אחד יכול ליהנות מהמשחק כבר מהפעמים הראשונות. מה שבטוח – זהו ספורט שכאן כדי להישאר".

בוא נחזור אליך. עד כמה הפאדל הפך לחלק מרכזי מחייך?

"אומר זאת כך. בשלב מסוים עזבתי הכל, והחלטתי לעשות 'אול אין' על הפאדל. אני רואה במשחק הזה ובמגרש הפאדל פלטפורמה לשיפור עצמי, גם בפאדל עצמו, אך גם באופן אישי. הסיבה לכך היא שברמות הגבוהות של המשחק הזה צריך לדעת לשמור על קור רוח ועל ריכוז, להיות חיובי, לסמוך על עצמך, לסמוך על השותף, ליהנות מהדרך ותמיד להישאר סקרן וללמוד – גם בחיים עצמם".

איפה נראה אותך בעוד 5 שנים מהיום?

"כנראה תמצאו אותי מסתובב בעולם בתחרויות פאדל עם השחקנים שלי מישראל ודופק על הדלת של סצנת הפאדל העולמית. חוץ מזה,  סביר להניח שגם תתאמנו אצלי באקדמיה המקצועית לפאדל שאפתח, ואולי גם תטוסו איתי לריטרטים של פאדל. נתראה!"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

אבל ברמת גן: יקיר העיר ומנכ"ל העירייה לשעבר, משה בודואגה, הלך לעולמו

העיר רמת גן מרכינה את ראשה ומביעה צער עמוק עם היוודע דבר פטירתו של משה בודואגה ז״ל, יקיר העיר רמת גן, מי שכיהן בעבר כמנהל אגף החינוך וכמנכ"ל העירייה והותיר חותם בל יימחה על העיר ותושביה.

בודואגה, איש צבא בעברו, הובא לעירייה על ידי ראש העיר לשעבר צבי בר, ולמרות שלא היה תושב העיר, הפך לאחד האנשים המזוהים ביותר עם העשייה הציבורית והחינוכית ברמת גן. הוא שירת את הציבור תחת שלושה ראשי עיר שונים – צבי בר, ישראל זינגר וכרמל שאמה הכהן – כשהוא שומר על ממלכתיות ומקצועיות יוצאת דופן.

"דלתו הייתה פתוחה לכל דבר ועניין"

חבר מועצת העיר דני גולדשטיין (סיעת ר"ג 1), מחזיק תיק כוח אדם ויו"ר רשות הספורט, ספד לו בכאב: "הייתה לי הזכות לעבוד מולו עוד כיו"ר ארגון ההורים העירוני כשהוא ניהל את אגף החינוך, ובהמשך כחבר מועצה כשהוא כיהן כמנכ"ל. משה היה איש אשכולות, נעים הליכות, שדלתו תמיד הייתה פתוחה בפניי לכל דבר ועניין. זהו עצב גדול עבורי להיפרד ממנו".

גולדשטיין הדגיש את המעבר החד שעשה בודואגה מהעולם הצבאי לעולם החינוכי: "למרות היותו איש צבא כל חייו, הוא ידע לעשות 'סוויץ' ולהפוך למנהל אגף חינוך שראה כל תלמיד בעיר כאחד מבניו. הוא עשה הכל – מהחינוך בגיל הרך ועד העל-יסודי – לטובת כל ילד בעיר. גם כמנכ"ל, תמיד עמדה לנגד עיניו טובת העיר ולא טובתו האישית. הוא הקפיד להישאר מחוץ לפוליטיקה, וגם כשחלה וביקש לסיים את תפקידו, הוא נשאר לבקשת המערכת עד שנמצאה לו מחליפה. כולם העריכו אותו, את עבודתו ואת האדם שהיה".

"אין בעיות – יש רק פתרונות"

מחזיק תיק החינוך, צחי זליכה, התייחס לדמותו הייחודית של בודואגה כמנהל המיתולוגי של אגף החינוך: "משה היה איש חינוך לפני הכל. זה היה בנפשו. הוא היה מנהל שלא הסתכל רק 'למעלה', אלא גם לצדדים ולמטה. הוא התעניין ברמת הפרט: בתלמיד, במורה, במנהלת, באמא שפנתה עם שאלה ואפילו ברשג"ד בתנועת הנוער. כל עצה שלו הייתה מגובה במשנה מקצועית מסודרת".

זליכה הוסיף ותיאר אותו כ"קצין וג'נטלמן": "הוא היה אדם עם רגישות גדולה לאחר ויכולת נדירה לפתור בעיות. הקו המנחה אצלו היה: 'אין בעיה – יש רק פתרונות'. גם כשהתקדם לתפקיד מנכ"ל העירייה, הוא לא הסתיר שבעיניו אגף החינוך נשאר הילד המועדף".

יונצח במוסדות החינוך

בעירייה כבר נערכים להנצחת מורשתו. "ביחד עם ראש העיר כרמל שאמה הכהן, אנחנו נתכנס ונמצא את הדרך המכובדת והראויה להנציח את זכרו של בודואגה במערכת החינוך העירונית", הבטיח זליכה. "הוא תרם תרומה גדולה ומשמעותית לכך שרמת גן היא עיר מובילה בחינוך בישראל".

הלוויתו התקיימה אתמול. יהי זכרו ברוך.

יושבים שבעה בבית המנוח רחוב סמ שחף 5 כפר סבא, בין השעות 10:00-21:00.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

כדורסל רמת גן: קבוצת הנשים נותרה מושלמת – הפסד אכזרי לגברים

יומיים של כדורסל רמת-גני מזוקק התרחשו בימים חמישי ושישי בהשתתפות הקבוצות הייצוגיות של העיר בליגות הבכירות לנשים ולגברים.

נפתח עם מכבי רמת גן נשים שהמשיכה ביום חמישי האחרון את השעיטה הבלתי נתפסת שלה במחוזות ליגת העל מאז פתיחת העונה, עם ניצחון 10 ברציפות מתוך 10 מחזורים עד כה. הפעם הצליחו השחקניות של המאמן עדן ענבר לצאת כשידן על העליונה, לאחר ניצחון חוץ מול הפועל ראשון-לציון (72-85).

לא פחות מ-5 שחקניות רמת-גן סיימו את המשחק בספרות כפולות בשורה הסטטיסטית. מעל כולן בלטה הזרה ויקטוריה ויויאנס עם משחק שיא של 19 נקודות ו-7 ריבאונדים. גילי אייזנר, שיר תירוש, ואליס חתוקאי הוסיפו 12 כ"א. אימארי תומאס (10) פאולה סטאוטמן (9), טג'ה גורסיץ' (8) ולורן קסנטיני (3) השלימו את רשימת הקלעיות.

מכבי רמת גן נשים כדורסל. צילום: באדיבות מכבי רמת גן נשים
מכבי רמת גן נשים כדורסל. צילום: באדיבות מכבי רמת גן נשים

למחרת בצהרי יום שישי, רגע לפני כניסת השבת, התארחה מכבי "קבוצת כנען" רמת-גן בחולון, למפגש מסקרן מול הפועל המקומית. במשך שלושה רבעים זה היה נראה מצוין עבור החניכים של המאמן שמוליק ברנר, שעם פתיחת הרבע האחרון כבר הוליכו ביתרון מבטיח של 19 נקודות הפרש (!)

אלא שרצף מתמשך של טעויות הובילו את חולון לנגוס אט אט בהפרש, כולל סל ניצחון על הבאזר, שקבע הפסד כואב בסיום (67:66) ו-6 סך הכל עבור הקבוצה ב-9 המחזורים הראשונים.

אדם אריאל קפטן קבוצת מכבי כנען רמת גן. צילום: יפית כחלון, באדיבות מכבי קבוצת כנען רמת גן
אדם אריאל קפטן קבוצת מכבי כנען רמת גן. צילום: יפית כחלון, באדיבות מכבי קבוצת כנען רמת גן

הירבו לקלוע לרמת גן: אייזיה אייזנדורף (8/8 מקו העונשין) 13 נק', דריון אטקינס ורונאלדו סגו 12 נק' כ"א, ז'ורדאן ניקוליס 10 נק', דרו קרופורד ואדם אריאל 6 נק', עמית אלון 5 נק' וגיל בני 2 נק'.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

"אנחנו מקבלים כל אדם ללא הבדל": רב העיר רמת גן נפרד לאחר יובל של עשייה

אחרי כמעט 50 שנות רבנות ועשייה ציבורית ענפה, הרב אהרון כץ, רב העיר רמת גן, פורש מתפקידו. הרב, שמזוהה יותר מכל עם גישת הקירוב והמאור הפנים, משאיר אחריו מורשת של פתיחות וחיבור בין קהלים. "אנחנו מקבלים כל אדם בלי להסתכל על צורתו ובלי שום מגבלות", הוא אומר בראיון סיכום, משפט שתמצת את תפיסת עולמו לאורך השנים.

רמת גני מלידה: מהרפתות ועד לכיסא הרבנות הרב כץ הוא רמת-גני בכל רמ"ח איבריו. הוא נולד וגדל ברחוב החי"ל, אליו הגיעו הוריו עוד בשנות ה-30 כשקנו מגרש בשכונת "גרין" הוותיקה. הוא נזכר בנוסטלגיה בילדות אחרת לגמרי בעיר: "היו באזור רפתות, ואצלנו בחצר הבית היו לולים, פירות וירקות. היה נפלא לגדול ככה". בבגרותו עבר לרחוב אהרונסון, שם היה חלק מקהילת "משב משכנות" של הפועל המזרחי. בשנת 1976 החל לכהן כרב שכונת "הבילויים" ובית הכנסת "דובב עוז" (ע"ש חלל מלחמת ששת הימים). לפני עשור, עם פרישתו של הרב יעקב אריאל, נכנס הרב כץ, בוגר ישיבת "כרם יבנה" ובעל פרופסורה מאוניברסיטת בר אילן, לתפקיד רב העיר בפועל.

תורה, מדע וציונות במשך 42 שנים עמד הרב כץ בראש המכון הגבוה לתורה באוניברסיטת בר אילן, אותו ייסד. החזון היה שילוב של "ישיבה אוניברסיטאית" – מיסוד של תורה ומדע. המכון הכשיר תלמידים בלימודי יהדות ברמה גבוהה, כולל הכשרות לדיינות ורבנות, לצד אנשי אקדמיה. החיבור לציונות הדתית ולמדינה עובר כחוט השני במשפחתו. הרב שירת בנח"ל, וכל ילדיו שירתו בתפקידים משמעותיים בצה"ל ובשירות הלאומי: אחד מבניו, דיין בבית הדין העליון, המשיך לשרת במילואים בתותחנים; בן נוסף זכה בעיטור המופת במלחמת לבנון השנייה בקרב על בינת ג'בל; ובתו, בוגרת שירות לאומי ארוך, היא מובילת דרך בחינוך המיוחד.

הרב אהרון כץ. צילום באדיבות הרב
הרב אהרון כץ. צילום באדיבות הרב

מהפכת השירות: "שאף זוג לא ייתקל בבעיה" במהלך כהונתו, שם הרב דגש עצום על הנגשת שירותי הדת. מחלקת הנישואין בעיר נחשבת לאחת הטובות והנגישות בארץ, ומטפלת בכ-800 תיקי נישואין בשנה. "אנחנו עוזרים לכל זוג כדי שלא ייתקל בבעיה", הוא מספר. לצד זאת, מערך הכשרות העירוני מפקח על כ-400 עסקים, תוך שמירה על קשר רציף ואמין עם בעלי העסקים.

הקשר ההדוק עם העירייה בא לידי ביטוי גם במערכת החינוך. במסגרת "מפעל מזוזות", הגיעו נציגי הרבנות לכל גן ובית ספר בעיר. "הראינו לילדים מה זו מזוזה ומהי קריאת שמע", מספר הרב בהתרגשות. "חשוב לי שלא יגדל ילד שלא יודע לפחות להגיד 'שמע ישראל'. כך זיהו את הילדים היהודים אחרי השואה בבתי הנוצרים".

"שומע קול בכיות": הרב במלחמת חרבות ברזל השנה האחרונה הייתה מהקשות שידע הרב בתפקידו. העיר רמת גן שכלה עשרות מבניה ובנותיה במלחמת "חרבות ברזל" – נרצחי מסיבת הנובה וחיילים שנפלו בקרב. הרב כץ, כנציג העירייה, ליווה את המשפחות השכולות ברגעים הקשים מכל, לעיתים בשתיים או שלוש לוויות ביום. "היו ניגשים אליי בני משפחה ואומרים שתהיינה לוויות קשות עם המון בכי", הוא משחזר. חודש לאחר פרוץ המלחמה, בתפילת הנעילה, נזכר הרב במילים: "שתשים דמעותינו בנאדך להיות… ותצילנו מכל גזרות אכזריות". הפעילות למען הנופלים ממשיכה גם כעת בכתיבת ספרי תורה לזכרם.

מביט קדימה בדאגה ובתקווה לקראת פרישתו, הרב כץ משלים כתיבת ספר הסוקר אלף שנות רבנות בשילוב סיפורו האישי. בפנסיה הוא מתכנן להמשיך ללמד בזום במסגרת החברה לחקר המקרא. אך לצד העשייה, הרב מביע דאגה מהמצב החברתי בישראל: "אני מצטער על המצב, הוא מאוד מיותר ובלתי מובן. אני לא מדבר פוליטיקה, אבל כשאני שומע את הגידופים בכנסת אי אפשר להבין את זה. אני מצפה שנהיה יותר שותפים. אם לא נהיה מאוחדים, מה יישאר?".

ערב הוקרה לסיום כהונת הרב אהרן כ"ץ במעמד ראש העיר, כרמל שאמה הכהן יתקיים ביום שלישי, כ"ו כסלו, 16.12 (נר שלישי של חנוכה)

20:00 | בית הכנסת הגדול, הרצל 47 בהשתתפות: המנהל המוזיקלי והמנצח: אופיר סובול, החזנים: נסים סאאל, ישראל רנד, יעקב מוצן ואליעזר ברוק,   תזמורת "סימפונט" רעננה ומקהלת "רינת ישראל".

הכניסה לאירוע חופשית – הציבור מוזמן לבוא ולהוקיר תודה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

החל מהלילה – חסימות ושינויים בצומת אלוף שדה ורחוב הירדן

חברת נת"ע (נתיבי תחבורה עירוניים) הודיעה על סבב נוסף של עבודות תשתית חיוניות במסגרת הקמת "הקו הסגול" של הרכבת הקלה ברמת גן. העבודות יתמקדו באחד הצמתים העמוסים ביותר בגוש דן – צומת אלוף שדה, רחוב הירדן ופרץ ברנשטיין.

העבודות יתקיימו החל מהיום ראשון (14.12.25) ועד יום חמישי (18.12.25), בשעות הלילה בלבד: משעה 22:00 בלילה ועד 05:00 בבוקר למחרת.

מה צפוי לכם? הסדרי התנועה המלאים

במהלך שעות העבודות, יצומצמו נתיבי הנסיעה באזור ומעברי הולכי הרגל יעברו שינויים. כמו כן, חברת נת"ע מדווחת על שינויים צפויים במסלולי התחבורה הציבורית ובמיקומי התחנות (פרטים מלאים במוקד "כל-קו" *4515).

להלן פירוט החסימות המדויק לפי ימים:

יום ראשון (14.12.25) – חסימה ברחוב הירדן:

לנוסעים לכיוון צפון: רחוב הירדן ייסגר לחלוטין לתנועת כלי רכב, בקטע שבין דרך אלוף שדה לרחוב נווה יהושע.

ימים שני עד חמישי (15-18.12.25) – הגבלות באלוף שדה:

לנוסעים לכיוון מזרח (על אלוף שדה): לא תתאפשר נסיעה ישר דרך הצומת (אלוף שדה/פרץ ברנשטיין).

הפתרון: המשך הנסיעה מזרחה בדרך אלוף שדה יתאפשר אך ורק דרך מנהרת הירדן.

לבאים מכיוון מערב (על אלוף שדה): לא תתאפשרנה הפניות ימינה ושמאלה לרחובות פרץ ברנשטיין והירדן.

המלצות לנהגים

בחברת נת"ע ממליצים לציבור הנהגים להיעזר באפליקציית הניווט WAZE כדי להתעדכן בזמן אמת בעומסים ובדרכים חלופיות. כמו כן, ייתכנו שינויים בלוחות הזמנים של העבודות בהתאם לתנאי מזג האוויר החורפיים. מומלץ להתעדכן.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

הגביע נשאר בבליך: נבחרת הבנים בטניס שולחן אלופת המדינה

תיכון בליך רמת-גן ממשיך לקבוע סטנדרט חדש בספורט הבית-ספרי: נבחרת הבנים בטניס שולחן (י’-י”ב) זכתה באליפות הארצית והוכתרה כאלופת המדינה, זו השנה השלישית ברציפות.

מדובר בהישג חסר תקדים עבור קבוצה, שלא נרשם במחוזות הענף מזה למעלה מעשור.

סגל הקבוצה מורכב מתלמידים בכיתות י'-י"ב, וכולל ארבעה שחקנים:: טומי גרינפלד, רועי איציק, אוריאן סלמאסי ואופק אורי. אלו מתאמנים בקביעות בתדירות של 6  אימונים בשבוע במסגרת מועדוני טניס השולחן המובילים בישראל, ביניהם עירוני גבעתיים.

נבחרת בליך הפגינה תצוגות טניס שולחן מרשימות לאורך כל שלבי התחרות, ששיאם במעמד הגמר, שם גברה בתום מותחן דרמטי על תיכון שוהם בתוצאה 3-4 (ואף נקמה בה לאחר הפסד מוקדם בשלב הבתים של התחרות).

עידו אטקין, מאמן הנבחרת ובוגר בית הספר, שחזר אל המוסד בו למד וליווה את הנבחרת להישג המדהים, סיפר על סגירת המעגל מרגשת עבורו המחברת בין דורות של מצוינות: "לאורך כל התחרות השחקנים הפגינו קבוצתיות ורצינות רבה שעזרה להם לחזור מההפסד לניצחון בגמר. אני גאה מאוד בשחקנים האלופים שלנו. אנחנו כבר מתחילים להתכונן לאליפות בשנה הבאה, כאשר נמשיך עם אותו הסגל".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

תפריט נגישות